تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - خدایا کمکم کن!

حقیقت نیوز

خدایا کمکم کن!

تاریخ:چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394-11:26 ق.ظ

خدای مهربانم تورا سپاس بخاطر همه فرصتهایی که دراین یک سال بمن دادی بخاطر همه لطف ها و مهربانی هایت شکر خدای خویم کمکم کن تا سال جدید سالی باشد سراسر از یاد تو و سالی باشد که بتوانم به تو نزدیکتر شوم سالی باشد پراز رنگ بوی تو

خدایا در این سال ظهور آقای مهربانی ها را برسان و کمکم کن دستان پراز نیازم هیچگاه هیچگاه از دامن پراز خوبی اش جدا نشود.

خدایا کمکم کن تا در امسال  بنده ای شوم که تو دوست داری و می پسندی. خدیا امسال تمام انسانها را خوشبخت كن ..حتی داعش  را هم هدایت و خوشبخت كن آنها هم انسان هستند اما منحرف ..

خدایا امسال را سال صلح و دوستی در جهان قراربده و...

خدایا کمکم کن تا امسال سرشار ازیاد تو باشد برای این حقیرترین.مهربانم این سال را بر همه بندگان تمام جهان از انسان و جن و پری  و برای من مبارک گردان سالی نیکو و پر از برکت و رحمت

 

 

خدایا!

 

تورا شکر به داده و نداده ات شکر

 

خدایای پناه همیشگی من ای معبودم کمکم کن خودت خوب میدونی اینا داغون تر از همیشه ام و هیچ راه گریزی نیست برام کسی رو هم ندارم که باهاش بتونم دردو دل کنم خدایا اگه این اتفاق بیفته خودت میدونی زندگی برا من چی میشه تازه شر میشه سرکوفت دلسوزی بی محلیا بمن خودتم میدونی من بی گناهم اما چه کنم خدایا کمکم کن لطفا مث همیشه همراهم باش آخه کسی جز تو منو نمی فهمه بمن حق نمیده فقط تویی که درکم میکنی و بهم حق میدی تو میدونی تو دلم چه آتیشی به پاست و میدونی و ضعیفم و توانایی انجام هیچ کاری رو ندارم خواهش میکنم کمکم کن

 خدا جون كمكم كن كه پولم بتوانم بگیریم خدایا یكسال تبریزی مرا سركار گذاشته دادگاه هم كه می دانی چند ماه چك گذشتم اجرا امروز و فردا می كنه خدا  دوم هم می دانی در خطر هستم خیلی برای سخت است كمكم كن.. خدایا كمكم كن ....این دوبرایم خیلی مهمه  كمكم كن....خداجون منتظرم  كمكم كن..كسی زا بغیر ازتو ندارم تمام خانواده ام مرا تكیه گاه خود می دانند من هم تو را خدا كسی را ندارم كمكم كن خیلی كمكم كن..

مخلصت اا دارستانی

 




 ای خدا تنها غمخوار من ....مرا در هر كاری كمك كن  و تمام انسانها را محتاج كسی نكن من روی آنها ...همه می خواهند عشق و حال كنند اما خداجون بدون خفن.. خدا جون  كاری كن مار و مور داخل قبرم نیاید  چه می شود وقتی مردم آز آن حوری و مورها  برایم بفرست بجای مار مور ..آخه خدا جون من اول زندگی به جنگ  خورد سختی  پدرم و بردارم اینطور خانه امان را آتش زدند چشم باز نكرده خواستم آخوند بشم عشق نظام مرا گرفت  اول جوانی نامرد منافق ها ناقض ام كردند  و حالا ها هم خودی های لباس شخصی  دیگر عمر گذشت 43 ساله شدم دندانهایم افتاده  خانه ام نیمه كاره و قرض روی قرض پسرم می خواهد زن بگیرد  پول باید پیدا كنم ..دیگه عشق و حالی ندیدم لااقل  ..هوای ما داشته باش..مخلصت ااد

 

 

خدای خوبم ای همه لحظه های زندگی من مرا لحظه ای به کردار و دنیای خود وا مگذار که در جاده زندگی و تنهایی خود گم میشوم دستم را رها نکن میترسم در این مسیر تاریک و ظلمانی به چاه نادانی و حماقت خود افتم.

خدایا من بی تو تنهاترینم و نابودی من حتمی است کمکم کن ای همیشه من میدانم لایق خوبی های تو نبوده و نیستم میدانم که آنگونه برایم آرزو میکردی نیستم کمکم که تا همچون اولین روز خلقت بهترین تو شوم ولایق سجده فرشتگانت باشم تنهایم مگذار که بی تو میمیرم.

خدایا از مرگ میترسم از تنهایی و ظلمت دنیای خود میترسم از همه چیز و همه کس میترسم هیچکس چون تو مرا دوست ندارد پس ای مهربان همیشگی کمکم کن و همراهم باش تا به ورطه ناامیدی و گناه نیفتم و بهترینت باشم. خداجون من دوست دارم دربستر نمیرم دوست دارم شهید بشم ...چه می شه مرا یك كاری كن  شهید بشم پی نشوم...دیگر تمام آروز هایم رسیدم مادر و پدر و زن و فرزند صالح ..شكرت ..راضی هستم ... مخلص اا د

 

 خدا جون مادرم الگویی و مادر مهربان و نمونه و فقیربود در بهشت نگه اش دارد ..راستی خداجون بما مردها حوری  می دهی به زنها دربهشت چه می دی ...خدا جون مادرم تنهایی را دوست داشت ..همانجا یك باغچه و گل و باغ بده من دوست دارم آن دنیا با مادرم زندگی كنم از خیر حوری و موری گذشتم حوری و موری .. نمی خواهم خدا جون ببخشید باهات شوخی می كنم ....پدر و مادرم را به بهشت ببر ....

خدایا!

این روزها که دلم میگیرد بیشتر به خودم فکر میکنم به گذشته و حال وااااااااااااااای خدای مهربان من چقد از تو دور شدم چقد فاصله زیاد شده و چقدر تنها شدم. این روزها به ابتدای خلقتم بیشتر فکر میکنم به حکمت آمدنم که چرا خواستم به این دنیا بیایم و چرا تو قبول کردی اما می دانم امدنم همه از روی لطف تو بوده وبس پس چرا من قدر ندانستم چرا؟؟؟؟؟؟؟ خدایا پاسخی ندارم جز اینکه سرم را بیندازم پایین واز روی تاسف تکان دهم و اهی از اعماق جانم سر دهم و ابراز شرمندگی تام و تمام.

این روزها دلم میگیرد از خودم از تنها شدنم از ظلمی که خودم در حق خودم روا داشتم.

این روزها خیلی دلم میگیرد خیلی زیاد اا دارستانی dardnews.ir






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 29 آبان 1397 09:33 ب.ظ
I was pretty pleased to discover this website. I want to to thank you for your time for this
fantastic read!! I definitely savored every little bit of it and
i also have you saved to fav to look at new things on your site.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 02:49 ب.ظ
If some one wants expert view about blogging and site-building then i advise
him/her to visit this blog, Keep up the good work.
sling tv coupons and promo codes for november 2018
شنبه 26 آبان 1397 03:10 ب.ظ
Sling tv coupons and promo codes for november 2018
whoah this weblog is wonderful i really like reading your posts.
Stay up the great work! You understand, lots of persons are looking round for this info, you can aid them greatly.
sling tv coupons and promo codes for november 2018
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 22 آبان 1397 10:18 ب.ظ
Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for
this site? I'm getting tired of Wordpress because I've had issues with
hackers and I'm looking at options for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a
good platform.
Quest Bars Cheap
جمعه 18 آبان 1397 04:46 ق.ظ
When some one searches for his essential thing, so
he/she wants to be available that in detail, so that thing is maintained over
here.
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 07:25 ب.ظ
Hello, of course this paragraph is really nice and I have learned lot of things from it concerning blogging.
thanks.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 02:18 ب.ظ
Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to
no data backup. Do you have any methods to protect against
hackers?
Coconut Oil
دوشنبه 7 آبان 1397 07:38 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to
my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with
something like this. Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Coconut Oil Benefits
پنجشنبه 3 آبان 1397 12:39 ق.ظ
Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from
somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really
make my blog shine. Please let me know where you got your design.
Thanks
tinder dating site
چهارشنبه 25 مهر 1397 01:14 ق.ظ
Thanks for sharing such a good idea, piece of writing is fastidious,
thats why i have read it fully
minecraft
شنبه 14 مهر 1397 06:32 ق.ظ
Thanks , I've just been searching for information about this subject for a long time
and yours is the greatest I've came upon till now. However, what concerning the bottom line?
Are you positive concerning the supply?
minecraft
سه شنبه 10 مهر 1397 09:57 ق.ظ
Howdy! This is my first comment here so I just wanted to give a quick shout out and say I truly enjoy reading
through your articles. Can you suggest any other blogs/websites/forums
that deal with the same subjects? Thanks a lot!
minecraft
سه شنبه 10 مهر 1397 07:37 ق.ظ
Spot on with this write-up, I really feel this website
needs much more attention. I'll probably be returning to read more,
thanks for the advice!
minecraft
دوشنبه 9 مهر 1397 05:35 ب.ظ
Hey there, You have done a great job. I will certainly digg it and personally
suggest to my friends. I'm confident they will be benefited
from this website.
minecraft
دوشنبه 9 مهر 1397 07:48 ق.ظ
Simply want to say your article is as surprising. The clarity for your
submit is simply excellent and i could suppose you're
a professional on this subject. Well together with your permission allow me to clutch your feed
to stay updated with impending post. Thank you one million and please continue the gratifying
work.
minecraft
دوشنبه 9 مهر 1397 04:39 ق.ظ
We are a group of volunteers and opening a brand
new scheme in our community. Your web site provided us with helpful information to work on. You have done a formidable
task and our entire neighborhood can be thankful to you.
minecraft
دوشنبه 9 مهر 1397 03:31 ق.ظ
Thanks very nice blog!
minecraft
چهارشنبه 14 شهریور 1397 01:12 ق.ظ
Thanks very interesting blog!
minecraft
سه شنبه 13 شهریور 1397 05:15 ب.ظ
It's really very complex in this full of activity life to listen news on Television, so I simply use internet for that reason, and take the hottest news.
minecraft
سه شنبه 13 شهریور 1397 04:58 ب.ظ
Excellent site you have here.. It's difficult to find high quality writing like yours nowadays.
I seriously appreciate individuals like you!
Take care!!
Do compression socks help with Achilles tendonitis?
دوشنبه 30 مرداد 1396 01:47 ب.ظ
I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one today.
manicure
پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 06:03 ق.ظ
Hi there, I discovered your site by means of Google even as looking for a similar topic,
your web site got here up, it seems great. I've bookmarked it in my google
bookmarks.
Hi there, just became alert to your blog via
Google, and located that it is really informative.
I am gonna be careful for brussels. I will be
grateful if you happen to proceed this in future.
Lots of people can be benefited from your writing.
Cheers!
manicure
جمعه 18 فروردین 1396 09:39 ب.ظ
Hi there it's me, I am also visiting this web site daily, this web page is
really pleasant and the users are truly sharing good thoughts.
manicure
دوشنبه 14 فروردین 1396 07:15 ب.ظ
It's in point of fact a nice and helpful piece of info.

I'm glad that you just shared this useful information with us.
Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.
manicure
شنبه 12 فروردین 1396 06:05 ق.ظ
I'm extremely impressed with your writing skills as smartly as with the layout
to your blog. Is this a paid topic or did you customize it your self?
Either way stay up the nice quality writing, it's rare to look a great blog like this one today..
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo