تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - خدایا کمکم کن!

حقیقت نیوز

خدایا کمکم کن!

تاریخ:چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394-12:26 ب.ظ

خدای مهربانم تورا سپاس بخاطر همه فرصتهایی که دراین یک سال بمن دادی بخاطر همه لطف ها و مهربانی هایت شکر خدای خویم کمکم کن تا سال جدید سالی باشد سراسر از یاد تو و سالی باشد که بتوانم به تو نزدیکتر شوم سالی باشد پراز رنگ بوی تو

خدایا در این سال ظهور آقای مهربانی ها را برسان و کمکم کن دستان پراز نیازم هیچگاه هیچگاه از دامن پراز خوبی اش جدا نشود.

خدایا کمکم کن تا در امسال  بنده ای شوم که تو دوست داری و می پسندی. خدیا امسال تمام انسانها را خوشبخت كن ..حتی داعش  را هم هدایت و خوشبخت كن آنها هم انسان هستند اما منحرف ..

خدایا امسال را سال صلح و دوستی در جهان قراربده و...

خدایا کمکم کن تا امسال سرشار ازیاد تو باشد برای این حقیرترین.مهربانم این سال را بر همه بندگان تمام جهان از انسان و جن و پری  و برای من مبارک گردان سالی نیکو و پر از برکت و رحمت

 

 

خدایا!

 

تورا شکر به داده و نداده ات شکر

 

خدایای پناه همیشگی من ای معبودم کمکم کن خودت خوب میدونی اینا داغون تر از همیشه ام و هیچ راه گریزی نیست برام کسی رو هم ندارم که باهاش بتونم دردو دل کنم خدایا اگه این اتفاق بیفته خودت میدونی زندگی برا من چی میشه تازه شر میشه سرکوفت دلسوزی بی محلیا بمن خودتم میدونی من بی گناهم اما چه کنم خدایا کمکم کن لطفا مث همیشه همراهم باش آخه کسی جز تو منو نمی فهمه بمن حق نمیده فقط تویی که درکم میکنی و بهم حق میدی تو میدونی تو دلم چه آتیشی به پاست و میدونی و ضعیفم و توانایی انجام هیچ کاری رو ندارم خواهش میکنم کمکم کن

 خدا جون كمكم كن كه پولم بتوانم بگیریم خدایا یكسال تبریزی مرا سركار گذاشته دادگاه هم كه می دانی چند ماه چك گذشتم اجرا امروز و فردا می كنه خدا  دوم هم می دانی در خطر هستم خیلی برای سخت است كمكم كن.. خدایا كمكم كن ....این دوبرایم خیلی مهمه  كمكم كن....خداجون منتظرم  كمكم كن..كسی زا بغیر ازتو ندارم تمام خانواده ام مرا تكیه گاه خود می دانند من هم تو را خدا كسی را ندارم كمكم كن خیلی كمكم كن..

مخلصت اا دارستانی

 




 ای خدا تنها غمخوار من ....مرا در هر كاری كمك كن  و تمام انسانها را محتاج كسی نكن من روی آنها ...همه می خواهند عشق و حال كنند اما خداجون بدون خفن.. خدا جون  كاری كن مار و مور داخل قبرم نیاید  چه می شود وقتی مردم آز آن حوری و مورها  برایم بفرست بجای مار مور ..آخه خدا جون من اول زندگی به جنگ  خورد سختی  پدرم و بردارم اینطور خانه امان را آتش زدند چشم باز نكرده خواستم آخوند بشم عشق نظام مرا گرفت  اول جوانی نامرد منافق ها ناقض ام كردند  و حالا ها هم خودی های لباس شخصی  دیگر عمر گذشت 43 ساله شدم دندانهایم افتاده  خانه ام نیمه كاره و قرض روی قرض پسرم می خواهد زن بگیرد  پول باید پیدا كنم ..دیگه عشق و حالی ندیدم لااقل  ..هوای ما داشته باش..مخلصت ااد

 

 

خدای خوبم ای همه لحظه های زندگی من مرا لحظه ای به کردار و دنیای خود وا مگذار که در جاده زندگی و تنهایی خود گم میشوم دستم را رها نکن میترسم در این مسیر تاریک و ظلمانی به چاه نادانی و حماقت خود افتم.

خدایا من بی تو تنهاترینم و نابودی من حتمی است کمکم کن ای همیشه من میدانم لایق خوبی های تو نبوده و نیستم میدانم که آنگونه برایم آرزو میکردی نیستم کمکم که تا همچون اولین روز خلقت بهترین تو شوم ولایق سجده فرشتگانت باشم تنهایم مگذار که بی تو میمیرم.

خدایا از مرگ میترسم از تنهایی و ظلمت دنیای خود میترسم از همه چیز و همه کس میترسم هیچکس چون تو مرا دوست ندارد پس ای مهربان همیشگی کمکم کن و همراهم باش تا به ورطه ناامیدی و گناه نیفتم و بهترینت باشم. خداجون من دوست دارم دربستر نمیرم دوست دارم شهید بشم ...چه می شه مرا یك كاری كن  شهید بشم پی نشوم...دیگر تمام آروز هایم رسیدم مادر و پدر و زن و فرزند صالح ..شكرت ..راضی هستم ... مخلص اا د

 

 خدا جون مادرم الگویی و مادر مهربان و نمونه و فقیربود در بهشت نگه اش دارد ..راستی خداجون بما مردها حوری  می دهی به زنها دربهشت چه می دی ...خدا جون مادرم تنهایی را دوست داشت ..همانجا یك باغچه و گل و باغ بده من دوست دارم آن دنیا با مادرم زندگی كنم از خیر حوری و موری گذشتم حوری و موری .. نمی خواهم خدا جون ببخشید باهات شوخی می كنم ....پدر و مادرم را به بهشت ببر ....

خدایا!

این روزها که دلم میگیرد بیشتر به خودم فکر میکنم به گذشته و حال وااااااااااااااای خدای مهربان من چقد از تو دور شدم چقد فاصله زیاد شده و چقدر تنها شدم. این روزها به ابتدای خلقتم بیشتر فکر میکنم به حکمت آمدنم که چرا خواستم به این دنیا بیایم و چرا تو قبول کردی اما می دانم امدنم همه از روی لطف تو بوده وبس پس چرا من قدر ندانستم چرا؟؟؟؟؟؟؟ خدایا پاسخی ندارم جز اینکه سرم را بیندازم پایین واز روی تاسف تکان دهم و اهی از اعماق جانم سر دهم و ابراز شرمندگی تام و تمام.

این روزها دلم میگیرد از خودم از تنها شدنم از ظلمی که خودم در حق خودم روا داشتم.

این روزها خیلی دلم میگیرد خیلی زیاد اا دارستانی dardnews.ir






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Philomena
دوشنبه 5 فروردین 1398 07:52 ق.ظ
Hi everyone, it's my first go to see at this site, and article is really fruitful in support
of me, keep up posting these articles or reviews.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
دوشنبه 5 فروردین 1398 01:20 ق.ظ
Great article! We are linking to this particularly great post on our site.
Keep up the great writing.
Margery
پنجشنبه 1 فروردین 1398 11:16 ب.ظ
Hello, this weekend is nice for me, as this occasion i am
reading this impressive informative article here at my residence.
Dong
شنبه 25 اسفند 1397 05:43 ق.ظ
Howdy! This post could not be written any better! Going through this article reminds me of
my previous roommate! He constantly kept preaching about this.

I most certainly will send this information to him.
Pretty sure he's going to have a good read.
I appreciate you for sharing!
tinyurl.com
جمعه 24 اسفند 1397 07:08 ب.ظ
I don't even know how I ended up here, but I thought this post
was great. I don't know who you are but definitely you are going to a
famous blogger if you aren't already ;) Cheers!
Leandro Martins de Almeida
جمعه 24 اسفند 1397 06:28 ق.ظ
Yes! Finally something about ig.
Luiz Gastão Bittencourt
پنجشنبه 16 اسفند 1397 09:30 ق.ظ
Your means of explaining all in this piece of writing is in fact pleasant, every one be capable of
effortlessly be aware of it, Thanks a lot.
Matt Linklater
چهارشنبه 15 اسفند 1397 03:15 ب.ظ
Its not my first time to visit this website, i am browsing this
web page dailly and obtain fastidious facts from here every day.
Cheryle
یکشنبه 12 اسفند 1397 02:50 ق.ظ
Thanks for the auspicious writeup. It in reality used
to be a leisure account it. Glance advanced to more introduced agreeable from you!
By the way, how could we be in contact?
Hilda
شنبه 4 اسفند 1397 10:05 ق.ظ
magnificent points altogether, you just gained a emblem
new reader. What may you recommend about your publish that you just
made some days in the past? Any positive?
Hannelore
شنبه 4 اسفند 1397 07:25 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally,
it seems as though you relied on the video to make your point.
You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just
posting videos to your blog when you could be giving us something enlightening to
read?
Candy
پنجشنبه 2 اسفند 1397 10:53 ب.ظ
It is the best time to make some plans for the future
and it's time to be happy. I have read this post and if I
could I desire to suggest you few interesting things or suggestions.
Perhaps you could write next articles referring to this article.

I desire to read more things about it!
Mabel
پنجشنبه 2 اسفند 1397 01:08 ق.ظ
Hello very nice website!! Guy .. Beautiful ..
Wonderful .. I'll bookmark your web site and take the feeds also?
I'm glad to find numerous useful info here within the post, we need develop extra
techniques on this regard, thank you for sharing.
. . . . .
https://bit.ly/2V6EJpc
چهارشنبه 1 اسفند 1397 02:52 ق.ظ
It's an remarkable article in support of all
the web visitors; they will obtain benefit from it I am sure.
Leonore
دوشنبه 29 بهمن 1397 02:39 ق.ظ
Schwab Clever Portfolios invests in Schwab ETFs.
Emelia
سه شنبه 23 بهمن 1397 03:15 ق.ظ
Schwab Intelligent Portfolios invests in Schwab ETFs.
Shad
یکشنبه 21 بهمن 1397 05:32 ب.ظ
A monetary advisor is your planning companion.
Helen
یکشنبه 21 بهمن 1397 05:24 ب.ظ
Traders do pay direct and indirect prices.
Hazel
پنجشنبه 18 بهمن 1397 07:22 ب.ظ
Its like you learn my thoughts! You appear to know a lot approximately this,
such as you wrote the guide in it or something. I believe that you can do with a few % to
pressure the message house a bit, however instead of that, this is magnificent blog.
An excellent read. I'll certainly be back.
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 29 آبان 1397 09:33 ب.ظ
I was pretty pleased to discover this website. I want to to thank you for your time for this
fantastic read!! I definitely savored every little bit of it and
i also have you saved to fav to look at new things on your site.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 02:49 ب.ظ
If some one wants expert view about blogging and site-building then i advise
him/her to visit this blog, Keep up the good work.
sling tv coupons and promo codes for november 2018
شنبه 26 آبان 1397 03:10 ب.ظ
Sling tv coupons and promo codes for november 2018
whoah this weblog is wonderful i really like reading your posts.
Stay up the great work! You understand, lots of persons are looking round for this info, you can aid them greatly.
sling tv coupons and promo codes for november 2018
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 22 آبان 1397 10:18 ب.ظ
Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for
this site? I'm getting tired of Wordpress because I've had issues with
hackers and I'm looking at options for another platform. I would be great if you could point me in the direction of a
good platform.
Quest Bars Cheap
جمعه 18 آبان 1397 04:46 ق.ظ
When some one searches for his essential thing, so
he/she wants to be available that in detail, so that thing is maintained over
here.
quest bars cheap
یکشنبه 13 آبان 1397 07:25 ب.ظ
Hello, of course this paragraph is really nice and I have learned lot of things from it concerning blogging.
thanks.
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 02:18 ب.ظ
Heya! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work due to
no data backup. Do you have any methods to protect against
hackers?
Coconut Oil
دوشنبه 7 آبان 1397 07:38 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to
my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with
something like this. Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Coconut Oil Benefits
پنجشنبه 3 آبان 1397 12:39 ق.ظ
Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from
somewhere? A design like yours with a few simple tweeks would really
make my blog shine. Please let me know where you got your design.
Thanks
tinder dating site
چهارشنبه 25 مهر 1397 01:14 ق.ظ
Thanks for sharing such a good idea, piece of writing is fastidious,
thats why i have read it fully
minecraft
شنبه 14 مهر 1397 06:32 ق.ظ
Thanks , I've just been searching for information about this subject for a long time
and yours is the greatest I've came upon till now. However, what concerning the bottom line?
Are you positive concerning the supply?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo