به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد اجرای 3 پروژه عمرانی توسط سپاه در لوندویل آستارا

حقیقت نیوز

نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد اجرای 3 پروژه عمرانی توسط سپاه در لوندویل آستارا

تاریخ:یکشنبه 21 شهریور 1395-04:58 ب.ظ

نماینده مردم آستارا در مجلس خبر داد

اجرای 3 پروژه عمرانی توسط سپاه در لوندویل آستارا

خبرگزاری فارس: اجرای 3 پروژه عمرانی توسط سپاه در لوندویل آستارا

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از اجرای سه پروژه عمرانی توسط سپاه در بخش لوندویل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ولی داداشی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا اظهار کرد: امسال اختصاص اعتباری خوبی برای شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شبکه مخابرات روستایی آستارا در زمینه ارائه خدمات اینترنتی به روستانشینان ضعیف ظاهر شده است، افزود: مردم در برخی از روستاها به اینترنت دسترسی ندارند.

عضو اصل 90 مجلس شورای اسلامی به مشکل کمبود آب شرب در روستاها به‌ویژه در فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به بودجه خوبی که در این زمینه به شهرستان اختصاص یافته، می‌توان به راحتی مشکل کمبود آب شرب را در سال‌های آینده برطرف کرد.

وی بر ضرورت تقویت ایستگاه تحقیقات کشاورزی شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: در بخش کشاورزی اقدام‌های خوبی انجام شده که یکی از آن، کددار شدن ایستگاه تحقیقات کشاورزی شهرستان بوده و امیدواریم در سال‌های آینده انجام تحقیقات علمی کشاورزی در دستور کار قرار گیرد.

داداشی با بیان اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم، ادامه داد: در برخی از روستاها مردم به دلیل نداشتن گاز مجبور به استفاده از نفت هستند و شرکت نفت در توزیع فرآورده‌های نفتی باید با روستانشینان همکاری تنگاتنگ داشته باشد.

وی به پیگیری بودجه ملی آب و فاضلاب روستایی اشاره کرد و گفت: در این زمینه 800 میلیارد ریال برای گیلان بودجه در نظر گرفته شده که حدود 10 درصد آن به شهرستان آستارا اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد آب و فاضلاب شهری متذکر شد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهری پیشرفت بسیار کندی دارد.

وی با اشاره به اینکه آب و فاضلاب شهری در زمینه پروژه چاه فلمن با شکست مواجه شده است، افزود: آب و فاضلاب شهری با انجام یک مطالعه بسیار بد، بودجه و بیت‌المال را در ماجرای چاه فملن به هدر داده است.

داداشی کار بیشتر مردم لوندویل را کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از اداره‌ها نظیر بانک کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش لوندویل شعبه ندارند و باید در این زمینه  تصمیم جدی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه سپاه در بخش لوندویل آستارا سه پروژه خوب در دست اجرا دارد، یادآور شد: سپاه در بحران بودجه به احداث دو سالن ورزشی و یک استخر در بخش لوندویل اقدام کرده و بخشداری لونودیل باید در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشد.

عضو اصل نود مجلس شورای اسلامی به کمبود خدمات درمانی در روستاها اشاره کرد و متذکر شد: پزشکان و بهورزان مستقر در روستاهای بخش مرکزی و بخش لوندویل باید با جدیت به روستاییان خدمات درمانی و بهداشتی ارائه دهند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
plenty of fish dating site
سه شنبه 22 مرداد 1398 12:19 ب.ظ
Remarkable! Its genuinely remarkable post, I have got much clear idea concerning from this article.
how to get help in windows 10
سه شنبه 25 تیر 1398 02:51 ب.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from
you! However, how could we communicate?
bit.ly
جمعه 7 تیر 1398 04:56 ب.ظ
Greetings! Very helpful advice in this particular article!

It's the little changes which will make the most significant changes.

Many thanks for sharing!
quest bars
یکشنبه 26 خرداد 1398 10:18 ب.ظ
Good article. I am facing some of these issues as well..
minecraft
چهارشنبه 21 فروردین 1398 11:27 ب.ظ
When someone writes an paragraph he/she maintains the thought of a user
in his/her mind that how a user can understand it. So that's why this paragraph is amazing.

Thanks!
minecraft
چهارشنبه 21 فروردین 1398 01:50 ب.ظ
I'm not sure why but this website is loading incredibly slow for me.
Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I'll check back later and see if the problem still exists.
minecraft
دوشنبه 19 فروردین 1398 07:13 ب.ظ
It's really a cool and helpful piece of info. I'm satisfied that you simply shared this
useful info with us. Please stay us informed like this. Thanks
for sharing.
minecraft
جمعه 16 فروردین 1398 05:27 ب.ظ
Hi there to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your
views are fastidious designed for new people.
http://tinyurl.com/
جمعه 16 فروردین 1398 06:12 ق.ظ
I have read a few good stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I wonder how so much attempt you place to create this sort of magnificent
informative web site.
minecraft
چهارشنبه 14 فروردین 1398 03:46 ب.ظ
I visited several websites however the audio feature for audio songs present at
this web site is actually superb.
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 28 آبان 1397 06:18 ق.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts.
In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!
What Equipment is Needed for Sling TV
شنبه 26 آبان 1397 08:40 ب.ظ
Excellent weblog right here! Additionally your web site rather a lot
up very fast! What web host are you the usage of? Can I am getting your affiliate link in your host?

I wish my site loaded up as quickly as yours lol
Sling TV
چهارشنبه 23 آبان 1397 07:24 ب.ظ
Hi to all, how is the whole thing, I think every one is
getting more from this web site, and your views
are good for new visitors.
What Equipment is Needed for Sling TV
چهارشنبه 23 آبان 1397 12:46 ق.ظ
This is a topic that's close to my heart... Thank you!
Where are your contact details though?
What Equipment is Needed for Sling TV
دوشنبه 21 آبان 1397 05:59 ب.ظ
Good way of explaining, and nice article to obtain information about my presentation subject,
which i am going to deliver in college.
Quest Bars Cheap
چهارشنبه 16 آبان 1397 10:58 ق.ظ
Howdy! Do you know if they make any plugins to help with SEO?

I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing
very good success. If you know of any please share. Kudos!
quest bars
سه شنبه 15 آبان 1397 05:55 ب.ظ
WOW just what I was looking for. Came here by searching for نماینده
descargar facebook
جمعه 11 آبان 1397 08:12 ب.ظ
My brother recommended I might like this website.
He was totally right. This submit actually made my day.
You cann't imagine just how a lot time I had spent for
this information! Thank you!
کسب درآمد اینترنتی
سه شنبه 1 آبان 1397 05:08 ق.ظ
If some one desires to be updated with most recent technologies
afterward he must be visit this web page and be up to date daily.
tinder dating site
سه شنبه 24 مهر 1397 05:01 ب.ظ
I truly love your blog.. Pleasant colors & theme.
Did you develop this amazing site yourself?
Please reply back as I'm attempting to create my own personal site and would
like to learn where you got this from or exactly what the theme
is called. Kudos!
minecraft free download 2018
چهارشنبه 18 مهر 1397 04:34 ق.ظ
Fantastic blog you have here but I was curious if you knew
of any message boards that cover the same topics discussed in this article?

I'd really love to be a part of online community where I can get opinions from other experienced people that share the same interest.
If you have any recommendations, please let me know. Thanks!
minecraft
شنبه 14 مهر 1397 02:37 ق.ظ
I do agree with all of the concepts you have introduced in your post.

They are very convincing and will certainly work. Nonetheless, the posts are
very short for starters. May just you please prolong them a little from subsequent time?
Thank you for the post.
minecraft
پنجشنبه 12 مهر 1397 11:52 ق.ظ
Unquestionably consider that that you said. Your favourite reason seemed to be at the net the easiest thing to take note of.
I say to you, I certainly get irked while folks consider issues that they plainly
don't understand about. You controlled to hit the nail upon the top as neatly as defined out the whole thing
with no need side-effects , other folks can take a signal.
Will likely be back to get more. Thanks
manicure
سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 01:55 ب.ظ
My programmer is trying to convince me to move to .net
from PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on various websites for about a year and am nervous
about switching to another platform. I have heard very good things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress content
into it? Any help would be really appreciated!
manicure
یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 08:08 ب.ظ
First off I would like to say fantastic blog!
I had a quick question in which I'd like to ask if you don't mind.

I was curious to find out how you center yourself and clear your mind before writing.

I've had difficulty clearing my mind in getting my
ideas out there. I truly do take pleasure in writing but it just seems like
the first 10 to 15 minutes are wasted simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
Cheers!
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 12:12 ق.ظ
Hurrah! After all I got a web site from where I know
how to genuinely get valuable data regarding my
study and knowledge.
manicure
پنجشنبه 10 فروردین 1396 11:35 ق.ظ
Yes! Finally something about manicure.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo