به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - بازگرداندن پنج قطعه سهره طلایی به طبیعت در آستارا

حقیقت نیوز

بازگرداندن پنج قطعه سهره طلایی به طبیعت در آستارا

تاریخ:پنجشنبه 17 فروردین 1396-05:01 ب.ظ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا از دستگیری شکارچی متخلف و بازگرداندن پنج قطعه سهره طلایی به طبیعت این شهرستان خبر داد.

محمد رضا روشنی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: یک شکارچی متخلف در آستارا که با وجود ممنوعیت شکار، با استفاده از تور پنج پرنده سهره طلایی را به صورت زنده شکار کرده بود با تلاش محیط بانان و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
وی افزود: پرنده های کشف شده به طبیعت بازگردانده شدند و شکارچی متخلف به پرداخت یک میلیون و 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سهره از راسته گنجشک سانان است و حدود 14 سانتیمتر طول دارد و گونه طلایی آن به دلیل برخورداری از صدای آهنگین و سیمای زیبا مورد توجه شکارچیان است و برای نگهداری در قفس به فروش می رسد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و به علت داشتن تالاب ها و مناطق جنگلی و جلگه ای از تنوع حیات وحش برخوردار است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Beatris
شنبه 8 تیر 1398 05:56 ق.ظ
Right here is the perfect web site for anybody who really wants to find out about this topic.
You realize so much its almost tough to argue with you (not that I really would want to…HaHa).
You certainly put a fresh spin on a topic that has
been written about for years. Excellent stuff, just wonderful!
tinyurl.com
یکشنبه 19 خرداد 1398 02:51 ق.ظ
I just like the helpful information you provide on your articles.
I'll bookmark your blog and take a look at again right here frequently.
I'm quite sure I'll learn a lot of new stuff proper right here!
Best of luck for the following!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 18 خرداد 1398 07:33 ب.ظ
I have read so many articles on the topic of the blogger lovers except this paragraph
is actually a good article, keep it up.
Grupo Coral
شنبه 18 خرداد 1398 06:21 ب.ظ
Thanks for every other informative blog. Where
else could I am getting that kind of information written in such
a perfect approach? I have a challenge that I'm simply now operating on, and I've
been on the glance out for such information.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 18 خرداد 1398 07:06 ق.ظ
Nice blog here! Also your site loads up very fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours
lol
http://tinyurl.com/y5pa5jhw
جمعه 17 خرداد 1398 04:52 ب.ظ
After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new
comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I receive 4 emails
with the same comment. Is there an easy method you can remove me from that service?
Kudos!
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 17 خرداد 1398 04:47 ب.ظ
Hi Dear, are you genuinely visiting this web site daily, if so after that you will definitely take fastidious
knowledge.
Gilda
پنجشنبه 16 خرداد 1398 11:08 ب.ظ
Thanks very interesting blog!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 16 خرداد 1398 07:42 ق.ظ
Hi would you mind stating which blog platform you're working with?
I'm looking to start my own blog soon but I'm having a tough
time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm
looking for something completely unique.
P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 05:08 ق.ظ
Heya! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs!
Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!

Keep up the superb work!
Zoila
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:33 ق.ظ
Having read this I thought it was very informative.
I appreciate you taking the time and effort to put this information together.

I once again find myself personally spending a significant amount of time both reading and commenting.
But so what, it was still worthwhile!
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 12:34 ق.ظ
Good day! I could have sworn I've been to this website
before but after browsing through some of the post I realized it's new to me.
Anyways, I'm definitely glad I found it and I'll be book-marking and checking back often!
http://tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 04:34 ب.ظ
This site really has all of the info I wanted concerning this subject and didn't know
who to ask.
Guy
چهارشنبه 15 خرداد 1398 07:43 ق.ظ
I just couldn't depart your website prior to suggesting that I really loved the usual information an individual provide on your visitors?

Is gonna be again continuously to investigate
cross-check new posts
Chauncey
سه شنبه 14 خرداد 1398 04:37 ق.ظ
I just could not leave your site prior to suggesting that I extremely enjoyed the standard information a person provide
to your guests? Is gonna be again regularly in order to inspect new posts
http://tinyurl.com
سه شنبه 7 خرداد 1398 03:01 ق.ظ
What's Happening i am new to this, I stumbled upon this
I've discovered It positively helpful and it has helped me out loads.
I hope to give a contribution & assist other users like its helped
me. Good job.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 6 خرداد 1398 03:02 ب.ظ
Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging
for? you made blogging look easy. The overall look of your website is great, let alone the content!
Mandy
شنبه 4 خرداد 1398 08:25 ق.ظ
I like looking through an article that can make people think.
Also, many thanks for allowing for me to comment!
Vito
پنجشنبه 2 خرداد 1398 01:06 ق.ظ
I like the helpful information you provide in your articles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently.

I am quite sure I'll learn plenty of new stuff right here!
Best of luck for the next!
Bridget
چهارشنبه 1 خرداد 1398 05:22 ب.ظ
Hi there to every body, it's my first go to see of this web site; this website contains amazing and actually fine data in support of visitors.
Merrill
چهارشنبه 1 خرداد 1398 08:55 ق.ظ
It's an remarkable paragraph designed for all the web people; they
will get advantage from it I am sure.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 10:12 ب.ظ
I enjoy, lead to I discovered exactly what I was taking a look for.
You've ended my four day long hunt! God Bless you man.
Have a nice day. Bye
Archie
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 01:29 ق.ظ
I am curious to find out what blog platform you are working with?
I'm experiencing some minor security issues with my latest site and I would like to find
something more risk-free. Do you have any solutions?
Zenaida
شنبه 28 اردیبهشت 1398 05:54 ب.ظ
Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long
comment but after I clicked submit my comment didn't
appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say fantastic
blog!
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 04:47 ب.ظ
If some one needs to be updated with most recent technologies therefore he must be pay a quick visit this website and be
up to date everyday.
Bell
شنبه 28 اردیبهشت 1398 04:47 ب.ظ
It's genuinely very complex in this active
life to listen news on TV, therefore I only use the web for that reason, and get the newest news.
Mário Pagnozzi Júnior
شنبه 28 اردیبهشت 1398 02:08 ق.ظ
Hey there superb website! Does running a blog similar to this take
a lot of work? I've no understanding of coding but I was hoping to start my own blog in the
near future. Anyway, if you have any suggestions or techniques for
new blog owners please share. I know this is off topic however I simply needed to ask.
Thank you!
http://tinyurl.com/y4vyz32m
شنبه 28 اردیبهشت 1398 01:56 ق.ظ
Your method of describing everything in this piece of writing is really good,
every one be able to without difficulty understand it, Thanks a lot.
Cristina Boner
جمعه 27 اردیبهشت 1398 04:38 ق.ظ
Hello, all is going perfectly here and ofcourse every
one is sharing data, that's in fact good, keep up writing.
Monty
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:51 ق.ظ
Howdy! I could have sworn I've visited this blog before but after going
through many of the posts I realized it's new to me. Anyways, I'm
certainly delighted I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back frequently!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo