تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - بازگرداندن پنج قطعه سهره طلایی به طبیعت در آستارا

حقیقت نیوز

بازگرداندن پنج قطعه سهره طلایی به طبیعت در آستارا

تاریخ:پنجشنبه 17 فروردین 1396-05:01 ب.ظ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا از دستگیری شکارچی متخلف و بازگرداندن پنج قطعه سهره طلایی به طبیعت این شهرستان خبر داد.

محمد رضا روشنی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: یک شکارچی متخلف در آستارا که با وجود ممنوعیت شکار، با استفاده از تور پنج پرنده سهره طلایی را به صورت زنده شکار کرده بود با تلاش محیط بانان و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
وی افزود: پرنده های کشف شده به طبیعت بازگردانده شدند و شکارچی متخلف به پرداخت یک میلیون و 500 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.
سهره از راسته گنجشک سانان است و حدود 14 سانتیمتر طول دارد و گونه طلایی آن به دلیل برخورداری از صدای آهنگین و سیمای زیبا مورد توجه شکارچیان است و برای نگهداری در قفس به فروش می رسد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و به علت داشتن تالاب ها و مناطق جنگلی و جلگه ای از تنوع حیات وحش برخوردار است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Vito
پنجشنبه 2 خرداد 1398 01:06 ق.ظ
I like the helpful information you provide in your articles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently.

I am quite sure I'll learn plenty of new stuff right here!
Best of luck for the next!
Bridget
چهارشنبه 1 خرداد 1398 05:22 ب.ظ
Hi there to every body, it's my first go to see of this web site; this website contains amazing and actually fine data in support of visitors.
Merrill
چهارشنبه 1 خرداد 1398 08:55 ق.ظ
It's an remarkable paragraph designed for all the web people; they
will get advantage from it I am sure.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 10:12 ب.ظ
I enjoy, lead to I discovered exactly what I was taking a look for.
You've ended my four day long hunt! God Bless you man.
Have a nice day. Bye
Archie
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 01:29 ق.ظ
I am curious to find out what blog platform you are working with?
I'm experiencing some minor security issues with my latest site and I would like to find
something more risk-free. Do you have any solutions?
Zenaida
شنبه 28 اردیبهشت 1398 05:54 ب.ظ
Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long
comment but after I clicked submit my comment didn't
appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways, just wanted to say fantastic
blog!
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 04:47 ب.ظ
If some one needs to be updated with most recent technologies therefore he must be pay a quick visit this website and be
up to date everyday.
Bell
شنبه 28 اردیبهشت 1398 04:47 ب.ظ
It's genuinely very complex in this active
life to listen news on TV, therefore I only use the web for that reason, and get the newest news.
Mário Pagnozzi Júnior
شنبه 28 اردیبهشت 1398 02:08 ق.ظ
Hey there superb website! Does running a blog similar to this take
a lot of work? I've no understanding of coding but I was hoping to start my own blog in the
near future. Anyway, if you have any suggestions or techniques for
new blog owners please share. I know this is off topic however I simply needed to ask.
Thank you!
http://tinyurl.com/y4vyz32m
شنبه 28 اردیبهشت 1398 01:56 ق.ظ
Your method of describing everything in this piece of writing is really good,
every one be able to without difficulty understand it, Thanks a lot.
Cristina Boner
جمعه 27 اردیبهشت 1398 04:38 ق.ظ
Hello, all is going perfectly here and ofcourse every
one is sharing data, that's in fact good, keep up writing.
Monty
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:51 ق.ظ
Howdy! I could have sworn I've visited this blog before but after going
through many of the posts I realized it's new to me. Anyways, I'm
certainly delighted I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back frequently!
Augustus
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 12:03 ق.ظ
What a material of un-ambiguity and preserveness of precious experience
about unpredicted emotions.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 10:21 ب.ظ
Keep this going please, great job!
http://tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:46 ب.ظ
I've been browsing on-line greater than 3 hours lately,
yet I never discovered any fascinating article like yours.
It's beautiful price sufficient for me. Personally,
if all website owners and bloggers made just right content as you did, the web might be
much more useful than ever before.
Delphia
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 12:46 ب.ظ
Superb post however , I was wondering if you could write a
litte more on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little
bit more. Appreciate it!
Blake
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 09:06 ق.ظ
I got this website from my friend who informed me concerning this
web page and now this time I am browsing this website and reading very informative content at this time.
http://tinyurl.com/y33o5smk
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 10:44 ب.ظ
hello!,I really like your writing so a lot! percentage we be
in contact more approximately your article on AOL?

I need an expert on this space to resolve my problem.
Maybe that is you! Taking a look ahead to look you.
Daniel Dantas
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 09:02 ب.ظ
hello!,I like your writing very much! proportion we keep up a correspondence more approximately your
post on AOL? I require an expert in this space to solve my problem.
May be that's you! Taking a look forward to peer you.
tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 08:46 ب.ظ
I read this article fully concerning the difference of latest and
earlier technologies, it's remarkable article.
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 04:56 ق.ظ
I've learn some just right stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.

I wonder how much attempt you put to make this type of fantastic informative website.
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 02:50 ق.ظ
My spouse and I stumbled over here by a different web
address and thought I should check things out. I like
what I see so now i am following you. Look forward
to looking into your web page repeatedly.
Kenneth
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 12:20 ب.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to
say that I have really enjoyed browsing your blog posts.
After all I will be subscribing to your feed and I hope you write
again very soon!
Bernard
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 08:35 ق.ظ
Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be
ok. I'm definitely enjoying your blog and look
forward to new updates.
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:29 ب.ظ
Someone necessarily lend a hand to make critically articles I'd state.

That is the very first time I frequented your web page and up to now?
I amazed with the research you made to create this actual post extraordinary.
Fantastic job!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 01:02 ب.ظ
Hi, I desire to subscribe for this webpage to get most recent updates, so where can i do it please
help.
http://tinyurl.com/
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:00 ب.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post
plus the rest of the website is really good.
Daniel Valente Dantas
جمعه 13 اردیبهشت 1398 04:11 ب.ظ
Howdy! Quick question that's entirely off topic.
Do you know how to make your site mobile friendly? My site
looks weird when browsing from my iphone. I'm trying to find
a theme or plugin that might be able to correct this problem.
If you have any suggestions, please share. Appreciate
it!
http://tinyurl.com/y2dl8njr
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:31 ب.ظ
I'm not sure exactly why but this web site is loading very slow for me.
Is anyone else having this issue or is it a problem on my
end? I'll check back later on and see if the problem still exists.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 04:45 ق.ظ
Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it's truly
informative. I'm going to watch out for brussels.

I will appreciate if you continue this in future. A lot of people will
be benefited from your writing. Cheers!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo