تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - آستارا نیوز

حقیقت نیوز

آستارا نیوز

تاریخ:شنبه 9 اردیبهشت 1396-09:03 ب.ظ

امام جمعه آستارا: ملت با مشارکت حداکثری، دشمنان را مأیوس می کنند

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ضرورت دارد و ملت با مشارکت بالای خود دشمن را مایوس تر خواهند کرد.

15:24 - 1396/02/08
مرزنشینان آستارا ویزیت رایگان شدند

به مناسبت هفته سلامت؛

مرزنشینان آستارا ویزیت رایگان شدند

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بسیج جامعه پزشکی آستارا 900 نفر از اهالی روستاهای مرزی خشکه دهنه، جلال آباد، باغچه سرا و قلعه این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

11:26 - 1396/02/08
دانش آموز تالشی برگزیده جشنواره ملی نامه ای به یک شهید شد

دانش آموز تالشی برگزیده جشنواره ملی نامه ای به یک شهید شد

آستار - ایرنا - روابط عمومی آموزش و پرورش تالش اعلام کرد: نامه سیده هانا میرفضلی دانش آموز پایه پنجم مدرسه دخترانه شاهد این شهرستان، در جشنواره ملی نامه ای به یک شهید جزو 36 اثر برگزیده شد.

9:44 - 1396/02/08
نماینده آستارا: خدمات حوزه سلامت در کشور رضایت بخش است

نماینده آستارا: خدمات حوزه سلامت در کشور رضایت بخش است

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت نظام جمهوی اسلامی و توجه دولت تدبیر و امید، خدمات حوزه سلامت در کشور رضایت بخش است و در حوزه های مهم سلامت و امنیت به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته ایم.

20:56 - 1396/02/07
دوستدار حیات وحش مار افعی را به اداره حفاظت محیط زیست آستارا تحویل داد

دوستدار حیات وحش مار افعی را به اداره حفاظت محیط زیست آستارا تحویل داد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: یک شهروند دوستدار حیات وحش یک حلقه مار افعی گرزه به طول یک متر و 20 سانتی متر را در بافت مسکونی روستای نصرت آباد تالش به صورت زنده گرفت و به این اداره تحویل داد.

20:51 - 1396/02/07
صدور گواهینامه انطباق با استاندارد برای 396 تن کالای صادراتی در آستارا

صدور گواهینامه انطباق با استاندارد برای 396 تن کالای صادراتی در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره استاندارد بندر آستارا گفت: در فروردین ماه سال جاری، 9 گواهینامه انطباق با استانداردهای ملی برای 396 تن کالای صادراتی و هفت گواهینامه استاندارد برای 598 تن کالای وارداتی در این شهرستان صادر شده است.

20:34 - 1396/02/07
بیش از 17 تن ماهی قزل آلا از آستارا به روسیه صادر شد

بیش از 17 تن ماهی قزل آلا از آستارا به روسیه صادر شد

آستارا - ایرنا - رئیس شبکه دامپزشکی آستارا از صادرات 17 هزار و 964 کیلوگرم ماهی قزل آلا به ارزش 72 هزار دلار از مرز زمینی این شهرستان به روسیه خبر داد.

18:53 - 1396/02/06
جمع آوری 2 تن زباله از طبیعت آستارا

جمع آوری 2 تن زباله از طبیعت آستارا

آستارا - ایرنا - به مناسبت هفته زمین پاک 60 نفر از دانش آموزان، دهیاران، محیط بانان و دوستداران محیط زیست از محدوده پناهگاه حیات وحش بخش لوندویل و نوار ساحلی آستارا حدود 2 تن زباله جمع آوری کردند.

18:39 - 1396/02/06
معرفی 10 صیاد غیر مجاز ماهی به محاکم قضایی در آستارا

معرفی 10 صیاد غیر مجاز ماهی به محاکم قضایی در آستارا

آستارا - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان آستارا گفت: با کشف و ضبط 2 هزار و 500 رشته دام ماهیان استخوانی و غضروفی و پنج فروند قایق در نوار ساحلی این شهرستان، 10 صیاد متخلف به محاکم قضایی معرفی شدند.

13:49 - 1396/02/06
43 میلیارد ریال توسط دهیاری ها در روستاهای تالش هزینه شد

فرماندار:

43 میلیارد ریال توسط دهیاری ها در روستاهای تالش هزینه شد

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش گفت: در سال گذشته 43 میلیارد ریال توسط دهیاری ها برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان هزینه شده است .

12:41 - 1396/02/06
کاهش محسوس دمای هوا در آستارا

کاهش محسوس دمای هوا در آستارا

آستارا - ایرنا - با ورود جبهه هوای سرد و بارش زا به مناطق شمال کشور، دمای هوا در شهرستان آستارا به شکل محسوسی کاهش یافت و مردم در دومین ماه فصل بهار به پوشیدن لباس های ضخیم روی آوردند.

12:22 - 1396/02/06
استحصال 11 کیلوگرم خاویار در آستارا

استحصال 11 کیلوگرم خاویار در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره شیلات آستارا از استحصال 11 کیلوگرم خاویار فیل ماهی به ارزش اقتصادی 660 میلیون ریال برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

8:19 - 1396/02/06
(دن گول) در آستارا رونمایی شد

(دن گول) در آستارا رونمایی شد

آستارا - ایرنا - دهمین کتاب اکبر اکسیر پدر شعر فرانو ایران با عنوان ترکی 'دن گول' با استقبال پرشور شهروندان فرهنگ دوست در آستارا رونمایی شد.

14:47 - 1396/02/05
شیعیان و اهل تسنن آستارا عید مبعث را گرامی داشتند

شیعیان و اهل تسنن آستارا عید مبعث را گرامی داشتند

آستارا - ایرنا - شیعیان و اهل تسنن آستارا به مناسبت عید مبعث پیامبر اسلام (ص) با برپایی آئین های معنوی در مساجد این شهرستان، وحدت اسلامی خود را به نمایش گذاشتند.

13:17 - 1396/02/05
صادرات 14 میلیون دلار کالای غیرنفتی از گمرک آستارا در فروردین ماه

صادرات 14 میلیون دلار کالای غیرنفتی از گمرک آستارا در فروردین ماه

آستارا - ایرنا - مدیرکل گمرک آستارا اعلام کرد: در فروردین ماه امسال 24 هزار تن کالا به ارزش 14 میلیون دلار از گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شده و از نظر ارزش اقتصادی در قیاس با فروردین سال قبل 30 درصد افزایش داشته است.

8:44 - 1396/02/05
معرفی 44 متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی در آستارا

معرفی 44 متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی در آستارا

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: در فروردین ماه امسال بعد از احراز 44 مورد تخلف اقتصادی و تعیین 14میلیون و 567 هزار ریال تخلف صورت گرفته، 44 متخلف برای دادرسی به اداره تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شدند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Valentin
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 06:59 ق.ظ
Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for
your further post thanks once again.
Kristen
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:00 ب.ظ
I was wondering if you ever considered changing
the page layout of your site? Its very well written; I love what youve
got to say. But maybe you could a little more in the way of
content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having one or 2 images.
Maybe you could space it out better?
Mario Celso Lopes
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:56 ق.ظ
Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how could i subscribe for a blog web
site? The account helped me a acceptable deal.
I were a little bit acquainted of this your broadcast offered vivid clear concept
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:17 ب.ظ
Can I just say what a comfort to find an individual who actually understands what they are talking about
on the net. You actually realize how to bring an issue to light
and make it important. More and more people really need to read this and understand this side of your
story. It's surprising you're not more popular because you surely possess the gift.
Bichara Previc
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:50 ب.ظ
Howdy! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make
your site mobile friendly? My blog looks weird when browsing from my apple iphone.
I'm trying to find a theme or plugin that might be able to resolve
this problem. If you have any recommendations, please share.

Thank you!
http://bit.ly/2PxmTdm
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:55 ق.ظ
hi!,I like your writing very much! share we communicate more approximately your
article on AOL? I need an expert on this space to unravel my problem.
May be that is you! Taking a look ahead to look you.
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:18 ب.ظ
Every weekend i used to go to see this web site, for the reason that i want
enjoyment, for the reason that this this website conations really good funny material too.
Forrest
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:23 ق.ظ
Fascinating blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple tweeks would really make my blog shine.
Please let me know where you got your theme.
Cheers
Carlota
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 01:23 ب.ظ
This design is incredible! You definitely know how to keep a reader amused.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog
(well, almost...HaHa!) Fantastic job. I really loved what you had
to say, and more than that, how you presented it. Too cool!
http://tinyurl.com/y3dsut37
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 07:21 ق.ظ
Wow that was odd. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit
my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyways, just wanted to say excellent blog!
http://tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 01:55 ب.ظ
Hi there, I wish for to subscribe for this blog to
take most recent updates, therefore where can i do it please help out.
Morris
شنبه 31 فروردین 1398 08:45 ق.ظ
Ridiculous story there. What occurred after?

Take care!
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 29 فروردین 1398 04:45 ب.ظ
Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam
comments? If so how do you reduce it, any plugin or anything
you can advise? I get so much lately it's driving me crazy so any help is
very much appreciated.
Mel
پنجشنبه 29 فروردین 1398 06:59 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your post. I like to write a
little comment to support you.
http://tinyurl.com/y52rqptv
چهارشنبه 21 فروردین 1398 12:32 ق.ظ
Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to
claim that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
Anyway I will be subscribing on your augment or even I success you access constantly rapidly.
Daniel Dantas
سه شنبه 20 فروردین 1398 07:08 ب.ظ
For newest news you have to visit web and on the web I found this web
page as a best web page for most recent updates.
Elvia
دوشنبه 19 فروردین 1398 12:11 ق.ظ
Hey! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone!
Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your
posts! Keep up the fantastic work!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 17 فروردین 1398 12:20 ق.ظ
Pretty great post. I just stumbled upon your weblog
and wished to say that I have truly loved surfing
around your blog posts. After all I'll be subscribing on your feed and I hope you
write again very soon!
http://tinyurl.com/yxgxnfxr
جمعه 16 فروردین 1398 12:33 ق.ظ
We're a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our
community. Your site offered us with useful info to
work on. You've performed a formidable process and our
whole neighborhood will likely be grateful to
you.
Ronda
پنجشنبه 15 فروردین 1398 02:40 ب.ظ
This is a topic that is close to my heart... Best wishes!
Exactly where are your contact details though?
Adell
شنبه 10 فروردین 1398 04:32 ب.ظ
Hi there, I found your site by way of Google whilst searching for a
comparable subject, your site came up, it seems great.

I've bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, just became aware of your blog via Google, and located that
it is really informative. I am going to watch out for brussels.
I will appreciate in the event you continue this in future.
A lot of people will probably be benefited from your writing.
Cheers!
Flossie
شنبه 10 فروردین 1398 10:54 ق.ظ
Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs
use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience.
Any help would be enormously appreciated!
Jenny
جمعه 9 فروردین 1398 05:02 ب.ظ
Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon every
day. It will always be helpful to read through content from
other writers and practice a little something from other sites.
Daniel Valente Dantas
جمعه 9 فروردین 1398 09:59 ق.ظ
Hello, just wanted to tell you, I enjoyed this blog post.
It was practical. Keep on posting!
Mable
جمعه 9 فروردین 1398 01:41 ق.ظ
I am truly happy to read this website posts which carries lots of useful information, thanks for providing these kinds of information.
tinyurl.com
چهارشنبه 7 فروردین 1398 10:42 ق.ظ
Thanks for the auspicious writeup. It if truth be told was once a
entertainment account it. Glance complicated to far introduced agreeable from you!
By the way, how can we be in contact?
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 6 فروردین 1398 12:35 ب.ظ
When someone writes an piece of writing he/she keeps the thought of a user in his/her mind that how
a user can be aware of it. So that's why this piece of writing
is outstdanding. Thanks!
http://tinyurl.com/y26k4ehz
شنبه 3 فروردین 1398 06:38 ق.ظ
Hello, always i used to check website posts here early in the daylight, since i love to learn more and more.
Booker
جمعه 2 فروردین 1398 01:00 ق.ظ
Hi there, You've done an excellent job. I'll certainly digg it and personally recommend
to my friends. I'm confident they will be benefited from this site.
Thanh
سه شنبه 28 اسفند 1397 11:59 ب.ظ
I seriously love your website.. Great colors & theme.
Did you create this website yourself? Please reply back as I'm wanting to create my very own blog and would love to
know where you got this from or exactly what the theme is named.
Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo