به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - فرماندار آستارا: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیف فرا ملی است

حقیقت نیوز

فرماندار آستارا: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تکلیف فرا ملی است

تاریخ:چهارشنبه 24 خرداد 1396-05:39 ب.ظ

فرماندار شهرستان آستارا گفت : شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکلیف فرا ملی برای دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت مسلمان فلسطین است و مردم غیور آستارا نیز همچون سال های گذشته در این آئین حضور گسترده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری آستارا افزود: این راهپیمایی دارای پیام ها و پیامدهای مختلفی است و تاثیرات آن نقش مهمی در تحولات سیاسی جهان دارد.
وی اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین است.
وی افزود: مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با ابراز خشم و انزجار خود از رژیم نژادپرست صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.
رنجکش ادامه داد: مردم مومن ایران اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری در ابن راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت و در آستارا نیز این حضور پررنگ خواهد بود.
فرماندار آستارا از مردم و مسئولان این شهرستان برای حضور یکپارچه در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آستارا در روز جمعه دوم تیرماه ساعت 11 از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان آغاز خواهد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 01:10 ق.ظ
I like the helpful information you provide in your articles.

I'll bookmark your blog and check again here frequently.
I am quite certain I'll learn plenty of new stuff right here!
Good luck for the next!
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 06:03 ب.ظ
Hello! I could have sworn I've been to this blog before but
after going through many of the articles I realized it's new to me.
Anyways, I'm certainly delighted I came across it
and I'll be book-marking it and checking back regularly!
Monty
سه شنبه 7 خرداد 1398 07:47 ب.ظ
Hey this is kinda of off topic but I was wanting to know if
blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding know-how so
I wanted to get guidance from someone with experience.
Any help would be greatly appreciated!
Klefer
شنبه 4 خرداد 1398 07:07 ب.ظ
Hi to every body, it's my first visit of this web site;
this blog carries remarkable and truly fine information for readers.
Winfred
چهارشنبه 1 خرداد 1398 11:59 ق.ظ
You made some good points there. I looked on the web
to find out more about the issue and found most individuals will go
along with your views on this site.
Gladys
شنبه 28 اردیبهشت 1398 09:06 ق.ظ
Hello! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any suggestions?
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 03:07 ب.ظ
I was suggested this blog by my cousin. I am not sure whether this post is written by him
as no one else know such detailed about my trouble.
You're amazing! Thanks!
tinyurl.com
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 09:33 ق.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?

Plz answer back as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from.

appreciate it
Tyrone
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:36 ب.ظ
My brother suggested I may like this web site. He was entirely right.

This post truly made my day. You cann't imagine
simply how so much time I had spent for this info! Thank you!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:01 ق.ظ
Its such as you read my mind! You seem to understand a lot about this, like you wrote the book
in it or something. I believe that you can do with
a few p.c. to force the message house a bit, but instead of that, that is fantastic blog.
An excellent read. I'll definitely be back.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 05:36 ب.ظ
Outstanding story there. What occurred after? Thanks!
http://bit.ly/
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 04:08 ق.ظ
Hi there, You've done a fantastic job. I will definitely
digg it and personally suggest to my friends. I am
confident they will be benefited from this website.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:45 ب.ظ
Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.

When I look at your website in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it
has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, awesome blog!
Mikki
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:13 ب.ظ
Hmm it appears like your site ate my first comment
(it was super long) so I guess I'll just sum
it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I as well am an aspiring blog blogger but I'm
still new to the whole thing. Do you have any tips and hints
for novice blog writers? I'd really appreciate it.
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:07 ب.ظ
It's actually a nice and useful piece of information. I am happy that you just shared this useful
information with us. Please stay us informed like this.
Thanks for sharing.
hamilton dias de souza
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 11:56 ب.ظ
I like the valuable info you provide to your articles.

I will bookmark your weblog and take a look at
once more right here frequently. I'm rather sure I'll be informed many new stuff proper right
here! Good luck for the next!
Andrew Charles Jenner
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 05:10 ب.ظ
This is the right blog for anybody who really wants to understand this topic.
You understand a whole lot its almost hard to argue with you (not that I actually will need to…HaHa).
You definitely put a brand new spin on a subject that's been written about for a long time.
Wonderful stuff, just great!
http://tinyurl.com/yyvuyukx
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 02:14 ب.ظ
Very nice blog post. I absolutely appreciate this site.
Keep it up!
Fernanda Lara Tórtima
شنبه 31 فروردین 1398 10:08 ق.ظ
Hello There. I discovered your weblog the usage of msn. This is a really well written article.
I'll be sure to bookmark it and come back to learn extra
of your helpful information. Thank you for the post.
I will certainly comeback.
Keesha
جمعه 30 فروردین 1398 06:49 ب.ظ
I always emailed this web site post page to all my contacts, as if like to read it afterward my contacts will too.
Grupo Coral
پنجشنبه 29 فروردین 1398 07:50 ب.ظ
I'm impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both equally educative and amusing, and
without a doubt, you have hit the nail on the head.
The problem is an issue that not enough folks are speaking
intelligently about. I'm very happy I stumbled across this during my search for something concerning this.
Kaylene
پنجشنبه 29 فروردین 1398 08:47 ق.ظ
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so
I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your
blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to the
whole thing. Do you have any tips and hints for inexperienced blog writers?
I'd really appreciate it.
Grupo Coral
پنجشنبه 29 فروردین 1398 03:09 ق.ظ
This post is genuinely a fastidious one it helps new the web visitors, who are wishing
in favor of blogging.
Dewitt
چهارشنبه 28 فروردین 1398 07:48 ب.ظ
I do not know if it's just me or if perhaps everybody else encountering issues with your blog.
It appears as if some of the written text on your
posts are running off the screen. Can someone else
please comment and let me know if this is happening to them
as well? This might be a problem with my internet browser because I've had this happen before.
Cheers
Lauren
چهارشنبه 28 فروردین 1398 01:12 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me
out much. I hope to give something back and aid others
like you aided me.
Bichara Previc
سه شنبه 27 فروردین 1398 12:16 ق.ظ
I do not even know how I stopped up right here, but I believed this submit was great.
I don't recognize who you might be however certainly you are going to a
well-known blogger in the event you are not already. Cheers!
tinyurl.com
یکشنبه 25 فروردین 1398 09:00 ق.ظ
Hi friends, its enormous article about tutoringand entirely
explained, keep it up all the time.
tinyurl.com
شنبه 24 فروردین 1398 08:26 ق.ظ
What's up, after reading this amazing piece of writing i am
too cheerful to share my knowledge here with colleagues.
tinyurl.com
پنجشنبه 22 فروردین 1398 07:06 ب.ظ
Keep on writing, great job!
tinyurl.com
پنجشنبه 22 فروردین 1398 02:55 ب.ظ
An outstanding share! I've just forwarded this onto a colleague who has been doing a little homework on this.
And he actually bought me breakfast because I discovered it for him...

lol. So allow me to reword this.... Thank YOU for the meal!!

But yeah, thanks for spending some time to discuss this
issue here on your web site.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو