به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نامه رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس و بیمار كار افتاده به ریس جمهور

حقیقت نیوز

نامه رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس و بیمار كار افتاده به ریس جمهور

تاریخ:پنجشنبه 25 خرداد 1396-11:37 ق.ظ

نامه رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس و بیمار كار افتاده به ریس جمهور

ریس جمهور محترم اسلامی ایران سلام علیكم
اینجانب منوچهر دیدبان اهل و ساكن روستای سیبلی  آستارا استان گیلان  رزمنده بسیجی هشت سال دفاع مقدس
و بیمار كارفتاده (هفتاد درصد )  بنابه تایید كمیسیون پزشكی كمیته امداد    بنده تحت پوشش كمیته امداد بودم    خانه نداشتم برایم بعنوان هدیه رهبری
 برایم خانه ساختند و الانمستمری كمیته امداد را قطع كردند می گویند چون خانه برایت ساخته ایم  من گفتم من بیمار كارفتاده هفتاده درصد
با زن و فرزندم الان خانه دارم   چه بخورم چشم امیدم به مستمری كمیته امدا د بود
   از ریس جمهور محترم درخو است رسیدگی و تحت پوشش مجدد كمیته امداد را دارم
 با تشكر منوچهر دیده بان       آستارا  روستای سیبلی  نورعلی محله  منزل منوچهر دیدبان



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
junghoonseok.com
چهارشنبه 10 مهر 1398 12:49 ق.ظ
I need services for my commercial property.
Brigitte
شنبه 9 شهریور 1398 12:45 ب.ظ
What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and it has aided me out loads.
I hope to give a contribution & assist different users like its aided me.
Good job.
Michaela
شنبه 9 شهریور 1398 12:18 ق.ظ
Hi, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.I am attempting to find
things to improve my website!I suppose its ok
to use a few of your ideas!!
bit.ly
شنبه 8 تیر 1398 04:41 ق.ظ
Hi, after reading this amazing article i am as well glad to share
my experience here with friends.
tinyurl.com
دوشنبه 20 خرداد 1398 08:48 ق.ظ
Hello there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok.
I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to
new updates.
Charity
شنبه 18 خرداد 1398 09:43 ب.ظ
Hello would you mind stating which blog platform you're using?
I'm going to start my own blog soon but I'm having a tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.
P.S My apologies for getting off-topic but I had to ask!
Maryanne
شنبه 18 خرداد 1398 04:10 ق.ظ
It is perfect time to make a few plans for the future and it is time to be happy.
I've read this submit and if I may I want to
suggest you few interesting issues or advice. Maybe you can write
next articles relating to this article. I desire to learn more things approximately it!
hamilton dias de souza
جمعه 17 خرداد 1398 06:48 ب.ظ
What's up everyone, it's my first go to see at this
web page, and paragraph is really fruitful designed for me, keep up posting such
posts.
Grupo Coral
پنجشنبه 16 خرداد 1398 08:55 ق.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly enjoyed browsing
your blog posts. In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!
tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 05:59 ب.ظ
I'm gone to tell my little brother, that he should also go to see
this website on regular basis to take updated from hottest gossip.
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 09:41 ب.ظ
If some one desires to be updated with hottest technologies afterward he must be pay a quick visit this site
and be up to date everyday.
Rigoberto
سه شنبه 7 خرداد 1398 01:04 ق.ظ
I want to to thank you for this good read!!

I absolutely enjoyed every bit of it. I have
got you book-marked to check out new things
you post…
Isabell
دوشنبه 6 خرداد 1398 04:48 ب.ظ
Wow, this post is good, my sister is analyzing such things, therefore I am
going to let know her.
Kory
دوشنبه 6 خرداد 1398 12:01 ب.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this outstanding blog!
I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to
my Google account. I look forward to fresh updates and will share this blog with my Facebook group.
Chat soon!
tinyurl.com
دوشنبه 6 خرداد 1398 03:37 ق.ظ
You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something that I think I
would never understand. It seems too complicated
and very broad for me. I'm looking forward for your next post, I will try to
get the hang of it!
http://tinyurl.com/
یکشنبه 5 خرداد 1398 02:30 ق.ظ
For newest news you have to pay a visit internet and on web I found this website as a most excellent web site for
most up-to-date updates.
bit.ly
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:14 ق.ظ
Can you tell us more about this? I'd care to find out more details.
Klefer
شنبه 28 اردیبهشت 1398 06:31 ب.ظ
Hello there! This post could not be written any better!
Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this.
I will forward this post to him. Pretty sure he will
have a good read. Thank you for sharing!
Verla
جمعه 27 اردیبهشت 1398 06:15 ق.ظ
Wonderful work! That is the type of info that should be shared around the internet.
Shame on Google for no longer positioning this submit higher!
Come on over and talk over with my site . Thanks =)
Bernardo
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 07:00 ب.ظ
My relatives always say that I am killing my
time here at net, but I know I am getting familiarity every day by reading such good
articles or reviews.
Daniel Valente Dantas
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:57 ب.ظ
Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger,
and I was curious about your situation; we have created
some nice practices and we are looking to exchange strategies with other
folks, be sure to shoot me an email if interested.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:59 ب.ظ
Thanks for a marvelous posting! I really enjoyed reading it, you might
be a great author. I will make certain to bookmark your blog
and may come back very soon. I want to encourage you continue your great work,
have a nice evening!
Leonie
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 05:31 ق.ظ
Heya i am for the primary time here. I found this board and I to find
It really useful & it helped me out a lot. I'm hoping
to provide one thing back and aid others
such as you aided me.
Don
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 01:34 ق.ظ
Hey there! I'm at work browsing your blog from my new apple iphone!

Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
Carry on the fantastic work!
Daisy
جمعه 20 اردیبهشت 1398 06:00 ب.ظ
Great info. Lucky me I came across your website by accident (stumbleupon).
I've saved it for later!
Glenn
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 12:13 ق.ظ
Hi there, I discovered your site via Google while searching for a comparable
subject, your site got here up, it seems good.
I've bookmarked it in my google bookmarks.

Hello there, simply became alert to your blog through Google,
and located that it is truly informative. I'm gonna be
careful for brussels. I will be grateful if you continue this in future.
Lots of other folks will be benefited out
of your writing. Cheers!
Sylvester
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 08:47 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your post.
I wanted to write a little comment to support you.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 01:23 ق.ظ
I know this site gives quality depending content and other
material, is there any other website which presents these kinds of stuff in quality?
Alena
شنبه 14 اردیبهشت 1398 08:38 ب.ظ
Thanks very nice blog!
Andy
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:03 ب.ظ
This is really interesting, You are a very skilled blogger.

I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post.
Also, I have shared your web site in my social networks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو