به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - آب شرب روستای دربند آستارا وصل شد

حقیقت نیوز

آب شرب روستای دربند آستارا وصل شد

تاریخ:جمعه 26 خرداد 1396-03:14 ب.ظ

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا گفت: آب شرب روستای دربند این شهرستان که از شش روز قبل به علت از کار افتادن پمپ تاسیسات آبرسانی قطع شده بود، با صرف 40 میلیون ریال اعتبار و خرید و نصب یک دستگاه پمپ، وصل شد.

قاسم کباری روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: آب دربند از چاهی در روستای کانرود تامین می شود و اهالی آن، رسیدگی به مشکل آب شرب را خواستار شده بودند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان قرار دارد و هشت هزار و 478 مشترک آن، تحت پوشش شبکه آبرسانی روستایی هستند.
همچنین بر اساس خبری از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، عباسعلی نظیری مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی تالش گفت: با نصب یک دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی با هزینه ای بالغ بر 25 میلیون ریال، نوسان های آب شرب یک هزار و 500 خانوار این شهرستان برطرف شد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
دوشنبه 20 خرداد 1398 03:51 ق.ظ
I do not even know the way I finished up here,
however I thought this submit was once good. I don't understand who you're however certainly you are going
to a well-known blogger in case you are not already. Cheers!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 16 خرداد 1398 10:27 ب.ظ
I always used to study piece of writing in news papers but now
as I am a user of web so from now I am using net for articles or reviews, thanks
to web.
Grupo Coral
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:59 ب.ظ
With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or
copyright violation? My blog has a lot of exclusive content I've either
authored myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the
internet without my agreement. Do you know any techniques to help
stop content from being ripped off? I'd
truly appreciate it.
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:21 ق.ظ
Have you ever considered about including a little bit more
than just your articles? I mean, what you say is important and everything.
However imagine if you added some great pictures or videos to give your posts more,
"pop"! Your content is excellent but with pics and video clips,
this blog could definitely be one of the best in its
niche. Wonderful blog!
Mario Celso Lopes
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:45 ق.ظ
You should be a part of a contest for one of the greatest blogs online.
I'm going to recommend this site!
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 12:19 ق.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your web site
and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.
Any way I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently
quickly.
Sean
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 03:25 ب.ظ
Hi I am so thrilled I found your website, I really found you by accident, while I was searching
on Bing for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say cheers for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I
don't have time to read through it all at the moment but I have book-marked it and also included your
RSS feeds, so when I have time I will be back to read more,
Please do keep up the great job.
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
After looking at a few of the blog posts on your website, I honestly
appreciate your technique of blogging. I saved as a favorite
it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Please visit my web site too and let me know what you
think.
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 10:02 ب.ظ
Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Chrome, it looks fine
but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, excellent blog!
http://tinyurl.com/
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:38 ق.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This paragraph posted at
this website is really fastidious.
Daniel Dantas
جمعه 30 فروردین 1398 09:29 ق.ظ
Great article! We will be linking to this particularly great article on our site.
Keep up the good writing.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 29 فروردین 1398 12:10 ق.ظ
You really make it seem so easy with your presentation but I find
this topic to be actually something that I think
I would never understand. It seems too complex and
extremely broad for me. I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!
Cheryl
چهارشنبه 28 فروردین 1398 04:57 ب.ظ
It's amazing to pay a visit this web site and reading
the views of all friends regarding this article, while I am also
keen of getting experience.
Grupo Coral
سه شنبه 27 فروردین 1398 12:08 ب.ظ
My partner and I stumbled over here from a different website and thought I might check things
out. I like what I see so i am just following you.
Look forward to exploring your web page yet again.
Leandro Martins de Almeida
دوشنبه 26 فروردین 1398 12:45 ب.ظ
Hi there, the whole thing is going nicely here and ofcourse every one is sharing information, that's genuinely excellent, keep
up writing.
tinyurl.com
شنبه 24 فروردین 1398 04:17 ق.ظ
Incredible! This blog looks exactly like my old one!
It's on a entirely different subject but it has pretty much
the same page layout and design. Great choice of colors!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 23 فروردین 1398 11:39 ق.ظ
First of all I would like to say terrific blog! I had a quick question that I'd
like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you
center yourself and clear your thoughts prior to writing.

I have had a difficult time clearing my mind in getting my ideas out
there. I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes tend
to be lost simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
Kudos!
Lilian
جمعه 23 فروردین 1398 09:50 ق.ظ
Useful info. Fortunate me I discovered your website by chance, and I'm shocked why this accident didn't happened earlier!
I bookmarked it.
http://tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 11:37 ب.ظ
Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your web site is excellent, let
alone the content!
Consuelo
سه شنبه 20 فروردین 1398 07:52 ب.ظ
I have been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this
kind of area . Exploring in Yahoo I at last stumbled
upon this web site. Reading this info So i'm happy to express that I've an incredibly good uncanny feeling I discovered just what I needed.
I so much surely will make sure to don?t overlook this web site and
provides it a glance on a continuing basis.
Grupo Coral
دوشنبه 19 فروردین 1398 03:05 ب.ظ
Hurrah! At last I got a blog from where I be capable of in fact get useful facts regarding my
study and knowledge.
http://tinyurl.com/
یکشنبه 18 فروردین 1398 05:12 ق.ظ
When I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments
are added- checkbox and from now on each time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment.

Is there a way you can remove me from that service?
Kudos!
Mauro Pereira Martins cunhado
پنجشنبه 15 فروردین 1398 07:29 ب.ظ
If you want to improve your knowledge only keep visiting this web page and be updated with the latest news posted
here.
tinyurl.com
چهارشنبه 14 فروردین 1398 02:16 ق.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.

Anyway I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently
rapidly.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
چهارشنبه 14 فروردین 1398 01:23 ق.ظ
I enjoy what you guys are usually up too. Such clever
work and exposure! Keep up the good works guys I've included you guys to my blogroll.
http://tinyurl.com/y4r7joez
دوشنبه 12 فروردین 1398 08:07 ب.ظ
Hello there! This post couldn't be written any better!

Reading this post reminds me of my previous room mate! He always kept
chatting about this. I will forward this post to him.
Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!
Benito
دوشنبه 12 فروردین 1398 05:42 ق.ظ
I am now not positive the place you're getting your information, but good topic.
I needs to spend a while learning much more or understanding more.
Thanks for excellent info I was on the lookout for
this information for my mission.
Leonardo Martins de Almeida
یکشنبه 11 فروردین 1398 03:22 ب.ظ
Hello every one, here every person is sharing these kinds of experience, therefore it's nice to read this webpage, and I used to go to see this website every day.
Staci
شنبه 10 فروردین 1398 08:23 ق.ظ
Hi friends, how is all, and what you want to say
concerning this post, in my view its actually awesome in favor of me.
Anitra
پنجشنبه 8 فروردین 1398 03:52 ب.ظ
Thank you, I have recently been searching for info about this topic for ages and
yours is the best I have came upon so far.
However, what about the bottom line? Are you certain in regards to
the supply?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو