به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - صادرات 18 تن ماهی قزل آلا از مرز آستارا

حقیقت نیوز

صادرات 18 تن ماهی قزل آلا از مرز آستارا

تاریخ:دوشنبه 29 خرداد 1396-12:25 ب.ظ

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا گفت: 18 هزار کیلوگرم ماهی قزل آلای منجمد به ارزش 72 هزار دلار، از مرز زمینی گمرک این شهرستان به روسیه صادر شد.

بهرام پورضرب روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار  افزود: این میزان ماهی با مجوز سازمان دامپزشکی کردستان و از آن استان با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا برای دومین بار در سال جاری صادر شد.
در سال گذشته، 177 تن ماهی قزل آلا در هشت مزرعه پرورش ماهی در آستارا تولید و روانه بازار داخلی شده بود.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند و رتبه اول تجارت چمدانی مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.

** محکومیت قاچاقچی لوازم صنعتی به جزای نقدی در آستارا
رئیس اداره تعزیرات حکومتی آستارا از محکومیت یک قاچاقچی ابزار آلات صنعتی به پرداخت 95 میلیون و 771 هزار و 163 ریال جریمه نقدی در این شهرستان مرزی خبر داد.
محمد احمدی مقدم به ایرنا گفت: چهار هزار و 525 عدد انواع لوازم و ابزار آلات صنعتی در ایستگاه بازرسی قلعه محور آستارا - اردبیل توسط عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: در این راستا یک عامل قاچاق دستگیر و در شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز با احراز تخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.
وی همچنین از کشف 178حلقه لاستیک قاچاق از 2 دستگاه نیسان در ایستگاه بازرسی قلعه آستارا خبر داد و بیان کرد: این محموله به ارزش 260 میلیون ریال است و پرونده 2 متهم آن در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Launa
جمعه 7 تیر 1398 11:37 ب.ظ
Every weekend i used to visit this website, because
i wish for enjoyment, as this this site conations really fastidious funny material
too.
Lonny
دوشنبه 20 خرداد 1398 06:58 ق.ظ
Fantastic blog! Do you have any tips for aspiring writers?
I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you propose starting with a free platform like Wordpress
or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally confused
.. Any suggestions? Kudos!
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 10:48 ق.ظ
I used to be able to find good info from your content.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 01:00 ب.ظ
Thanks for one's marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you are a great author.I will be
sure to bookmark your blog and will come back very soon. I want to encourage you to ultimately continue your great work,
have a nice afternoon!
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 16 خرداد 1398 08:53 ق.ظ
Hi outstanding blog! Does running a blog such as this take a large amount of work?
I have very little expertise in computer programming
but I had been hoping to start my own blog in the near future.
Anyways, if you have any suggestions or techniques for new
blog owners please share. I know this is off topic however I just wanted to ask.
Appreciate it!
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 06:52 ب.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was curious
what all is needed to get set up? I'm assuming
having a blog like yours would cost a pretty penny?

I'm not very web smart so I'm not 100% certain. Any tips or advice would be greatly appreciated.
Thanks
http://tinyurl.com/nguc87u
چهارشنبه 15 خرداد 1398 01:31 ق.ظ
Good day! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I'm trying to get my blog
to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Cheers!
Wilda
پنجشنبه 9 خرداد 1398 03:36 ب.ظ
Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work
due to no backup. Do you have any methods to protect against
hackers?
tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 06:51 ق.ظ
It's going to be ending of mine day, except before finish I am reading this wonderful post to improve my experience.
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 11:32 ب.ظ
I have been exploring for a bit for any high quality articles or blog posts in this
sort of area . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site.
Reading this information So i'm happy to show that I have an incredibly excellent uncanny
feeling I found out exactly what I needed. I such a lot no doubt will make
certain to don?t omit this web site and give it a glance on a
continuing basis.
tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 08:06 ب.ظ
Quality posts is the main to invite the people to go to see the web site, that's what this website
is providing.
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 04:20 ب.ظ
Wow, this paragraph is fastidious, my sister is analyzing these kinds of things,
thus I am going to let know her.
http://tinyurl.com/y24fyz45
پنجشنبه 2 خرداد 1398 01:41 ب.ظ
I am sure this piece of writing has touched all the internet viewers,
its really really nice piece of writing on building up new web site.
Margret
پنجشنبه 2 خرداد 1398 10:16 ق.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing
posted at this web page is genuinely good.
Dana
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 07:08 ق.ظ
I every time spent my half an hour to read this website's content every day along with a mug of
coffee.
http://tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 09:09 ق.ظ
Have you ever thought about including a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is important and everything. But just imagine if you added some great graphics or video clips to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with pics and videos, this
blog could definitely be one of the very best in its field.
Amazing blog!
Astra Investimentos
جمعه 27 اردیبهشت 1398 08:51 ب.ظ
Hi! I've been reading your web site for a while
now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from
Lubbock Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent work!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 03:38 ق.ظ
I really love your website.. Great colors & theme.

Did you make this site yourself? Please reply back as I'm planning to create my very own site and would love to learn where
you got this from or exactly what the theme is named.

Thanks!
Cristina Boner
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:14 ب.ظ
What's up it's me, I am also visiting this site on a regular basis, this web site is actually good and the
users are really sharing good thoughts.
http://tinyurl.com/y6cvkekq
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 01:46 ب.ظ
Everyone loves it when people get together and share ideas.
Great blog, stick with it!
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 12:31 ب.ظ
It's truly very difficult in this active life to listen news on Television, thus I simply
use world wide web for that reason, and take the most
recent information.
Latasha
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 11:24 ب.ظ
I could not refrain from commenting. Exceptionally well written!
Elvira
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:13 ق.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your site to come back down the road.
All the best
Gerard
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 02:00 ب.ظ
Hi there! I know this is kind of off topic but I was
wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
Thanks a lot!
Leandro Martins de Almeida
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 12:14 ب.ظ
When some one searches for his necessary thing, therefore he/she desires to be
available that in detail, therefore that thing
is maintained over here.
Madie
شنبه 14 اردیبهشت 1398 02:24 ق.ظ
I'm amazed, I must say. Rarely do I come across a blog that's
both equally educative and entertaining, and let me tell you, you have
hit the nail on the head. The issue is something
which too few people are speaking intelligently about.
Now i'm very happy that I came across this during my
hunt for something regarding this.
http://tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 09:47 ق.ظ
Hey there! This is my first visit to your blog! We are a group of
volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a
marvellous job!
Charles
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 07:34 ق.ظ
If some one wants expert view about blogging after that i suggest him/her to pay a quick visit this website, Keep up
the pleasant job.
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 03:16 ق.ظ
Thanks on your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you will be a great author.

I will remember to bookmark your blog and may come
back in the future. I want to encourage you continue your great writing, have a nice holiday weekend!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:47 ب.ظ
I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any
interesting article like yours. It's pretty
worth enough for me. In my view, if all site owners and
bloggers made good content as you did, the net will be much more
useful than ever before.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو