به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - ایمن سازی مارال های حیات وحش آستارا علیه بیماری های انگلی

حقیقت نیوز

ایمن سازی مارال های حیات وحش آستارا علیه بیماری های انگلی

تاریخ:دوشنبه 29 خرداد 1396-12:26 ب.ظ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و احتمال شیوع بیماری های انگلی، مارال های پناهگاه حیات وحش این شهرستان سمپاشی و ضدعفونی شدند.

محمدرضا روشنی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار  افزود: 14 رأس مارال، یک رأس گوزن زرد ایرانی، 15 رأس گراز و بیش از یکصد رأس خرگوش در محدوده محصور 65 هکتاری پناهگاه حیات وحش بخش لوندویل آستارا نگهداری می شوند.
وی اظهار کرد: مارال ها علیه بیمارهای انگلی نظیر تب کریمه کنگو، کنه و شپش ضد عفونی شدند.
پارک طبیعت گردی پناهگاه حیات وحش از ظرفیت های محیط زیست و گردشگری آستاراست. پناهگاه حیات وحش در بخش لوندویل شهرستان آستارا با مساحتی افزون بر یک هزار و 74 هکتار، تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست است.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
match.com free trial
سه شنبه 10 دی 1398 02:19 ق.ظ
Attractive section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog posts.
Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.
plenty of fish dating site
سه شنبه 21 آبان 1398 08:40 ب.ظ
I always used to study article in news papers but now
as I am a user of internet so from now I am using
net for posts, thanks to web.
http://tinyurl.com/y3ssv3wk
پنجشنبه 16 خرداد 1398 02:50 ب.ظ
Hi just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading
properly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different browsers and both show the same results.
http://tinyurl.com/yy6de4ya
پنجشنبه 16 خرداد 1398 02:17 ب.ظ
Excellent blog you have here.. It's difficult to
find high-quality writing like yours these days.
I really appreciate people like you! Take care!!
Grupo Coral
چهارشنبه 15 خرداد 1398 09:32 ق.ظ
Pretty! This has been a really wonderful article.
Thanks for supplying these details.
tinyurl.com
سه شنبه 14 خرداد 1398 07:09 ب.ظ
Quality articles is the important to be a focus for the users to go to see the
website, that's what this web site is providing.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 04:18 ب.ظ
certainly like your web-site but you need to take a look at the spelling on quite a few of
your posts. Several of them are rife with spelling problems
and I in finding it very troublesome to tell the reality however I'll surely come again again.
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 8 خرداد 1398 04:59 ق.ظ
all the time i used to read smaller articles or reviews which as well clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading here.
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 03:48 ق.ظ
Good day very cool blog!! Guy .. Excellent .. Wonderful ..
I'll bookmark your site and take the feeds additionally?

I'm glad to seek out so many helpful info right here within the put up, we'd
like work out more strategies in this regard, thank you
for sharing. . . . . .
Isla
سه شنبه 7 خرداد 1398 10:33 ق.ظ
It's amazing to pay a visit this web page and reading the views of all colleagues
about this post, while I am also eager of getting familiarity.
Gena
سه شنبه 7 خرداد 1398 08:47 ق.ظ
Hi everybody, here every one is sharing such knowledge, therefore it's pleasant to
read this blog, and I used to visit this web site daily.
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 09:39 ق.ظ
I read this paragraph completely on the topic of the comparison of hottest and earlier technologies,
it's remarkable article.
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 03:36 ق.ظ
My family all the time say that I am killing my time here at
web, but I know I am getting knowledge all the time by reading
thes pleasant content.
Geri
پنجشنبه 2 خرداد 1398 08:32 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your website.
It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
Great work!
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 06:20 ب.ظ
I read this article fully concerning the comparison of hottest
and earlier technologies, it's amazing article.
Kandace
چهارشنبه 1 خرداد 1398 01:47 ق.ظ
If you are going for most excellent contents like myself, only go to see this web
site all the time for the reason that it offers quality contents, thanks
Dakota
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 07:36 ق.ظ
If some one desires to be updated with hottest technologies then he must be visit this web page
and be up to date every day.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 11:17 ق.ظ
This web site truly has all of the information I needed concerning this subject and didn't know who to ask.
Miriam
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 07:19 ق.ظ
After exploring a few of the blog articles on your web page, I honestly appreciate
your technique of writing a blog. I book-marked it to my bookmark
site list and will be checking back in the near future. Please visit my website as well and let me
know your opinion.
http://tinyurl.com/
جمعه 27 اردیبهشت 1398 08:07 ب.ظ
Wow, incredible weblog layout! How lengthy have you been running a blog
for? you made running a blog glance easy. The
entire look of your site is magnificent,
let alone the content!
Catharine
جمعه 27 اردیبهشت 1398 04:34 ب.ظ
Very good article. I am dealing with some of these issues as well..
Lawrence
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:08 ب.ظ
My brother recommended I might like this website. He was entirely right.
This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had
spent for this information! Thanks!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:59 ق.ظ
Amazing! Its in fact remarkable article, I have got much clear idea regarding from this article.
http://tinyurl.com/y3zqos68
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:55 ب.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this article and
also the rest of the site is also very good.
http://tinyurl.com/yyygbq6k
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 11:49 ب.ظ
Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't appear.

Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyway, just wanted
to say fantastic blog!
Brian
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 06:33 ب.ظ
No matter if some one searches for his required thing, so he/she desires to be available that in detail,
thus that thing is maintained over here.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:14 ق.ظ
I was recommended this blog by my cousin. I am now not
positive whether this submit is written through him as nobody else know such special approximately my difficulty.
You're wonderful! Thanks!
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 12:37 ب.ظ
First off I would like to say great blog!
I had a quick question that I'd like to ask if you don't mind.
I was interested to find out how you center yourself and
clear your mind prior to writing. I have had difficulty clearing my thoughts in getting my
ideas out. I do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost just
trying to figure out how to begin. Any recommendations or
tips? Thanks!
Kari
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 06:01 ب.ظ
Hey there! I know this is kinda off topic but I
was wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment
form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?
Thanks a lot!
Grupo Coral
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 03:56 ب.ظ
I'm not sure exactly why but this website is loading
incredibly slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my
end? I'll check back later and see if the problem
still exists.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو