به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نماینده آستارا از موافقت سازمان برنامه با اجرای طرح فاضلاب این شهر خبر داد

حقیقت نیوز

نماینده آستارا از موافقت سازمان برنامه با اجرای طرح فاضلاب این شهر خبر داد

تاریخ:چهارشنبه 31 خرداد 1396-03:53 ب.ظ

ولی داداشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: طرح های فاضلاب پنج شهر در استان گیلان که اجرای آنها ضروری نیست در اولویت دریافت وام بانک توسعه زیرساخت آسیایی قرار گرفته اما آستارا و تالش که شرایط حاد دارند، جزو این شهرها نیستند.
وی اظهار کرد: اجرای طرح فاضلاب شهر آستارا به لحاظ روند رو به توسعه و گردشگرپذیر بودن این شهر بسیار ضروری است و عملیاتی شدن آن را با جدیت پیگیری می کنیم.
داداشی بیان کرد: این طرح به اعتبار زیادی نیاز دارد اما با توجه به اخذ دستورات لازم، مشکل اجرای آن برطرف شده و دستگاه های ذیربط در آستارا نیز باید پیگیر امور آن باشند.
به گفته علیرضا ملکی نژاد مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری آستارا، به علت باتلاقی بودن زمین این شهر امکان اجرای طرح مرسوم فاضلاب، در آستارا وجود ندارد و طرح فاضلاب وکیوم (هدایت مکشی) که در ایران فقط در بخشی از شهر انزلی اجرا شده، برای شهر آستارا مناسب است و نتیجه خواهد داد.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است و مرکز این شهرستان 23 هزار مشترک آب دارد.


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Patrice
جمعه 17 خرداد 1398 03:04 ب.ظ
It's truly a great and helpful piece of information. I'm happy that you just shared
this useful information with us. Please keep us up
to date like this. Thank you for sharing.
tinyurl.com
جمعه 17 خرداد 1398 04:40 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you
knew of any widgets I could add to my blog that automatically
tweet my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have
some experience with something like this. Please let me know if you
run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look
forward to your new updates.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 17 خرداد 1398 03:30 ق.ظ
I read this article completely regarding the resemblance of hottest and previous technologies, it's awesome article.
Grupo Coral
جمعه 17 خرداد 1398 01:33 ق.ظ
Thanks , I have recently been searching for info approximately this
subject for ages and yours is the best I've came upon till now.
However, what concerning the conclusion? Are you positive in regards to the supply?
Mona
پنجشنبه 16 خرداد 1398 11:36 ب.ظ
I have been surfing online more than 3 hours
today, yet I never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. In my opinion,
if all webmasters and bloggers made good content as you did,
the internet will be much more useful than ever before.
Kendall
دوشنبه 13 خرداد 1398 07:57 ب.ظ
Appreciation to my father who stated to me regarding this webpage, this webpage is really amazing.
tinyurl.com
جمعه 10 خرداد 1398 12:16 ق.ظ
I constantly emailed this website post page to all my friends, for the reason that if
like to read it afterward my links will too.
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 01:08 ب.ظ
It's hard to come by educated people in this
particular subject, but you seem like you know what you're talking about!
Thanks
http://tinyurl.com/
دوشنبه 6 خرداد 1398 09:50 ق.ظ
I'm amazed, I must say. Seldom do I encounter a blog that's equally educative and
interesting, and let me tell you, you've hit the nail on the head.
The issue is something not enough people are speaking
intelligently about. I'm very happy that I found this in my hunt
for something relating to this.
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 07:06 ق.ظ
Hey there! I understand this is sort of off-topic however
I had to ask. Does managing a well-established website such as
yours require a lot of work? I am brand new to running a blog but I do write in my journal daily.
I'd like to start a blog so I can easily share my experience and thoughts online.
Please let me know if you have any kind of ideas or tips for new aspiring blog owners.

Thankyou!
Alex
چهارشنبه 1 خرداد 1398 12:55 ب.ظ
Great work! This is the kind of information that are supposed to be shared around the
web. Disgrace on the seek engines for now not positioning this publish higher!
Come on over and visit my website . Thanks =)
http://tinyurl.com/y62clfru
چهارشنبه 1 خرداد 1398 03:39 ق.ظ
Yes! Finally something about ig.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 10:51 ق.ظ
Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if it can survive a 40 foot
drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has
83 views. I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:03 ب.ظ
Hello there! I could have sworn I've visited this website before but after browsing through
some of the articles I realized it's new to me. Anyways, I'm
definitely happy I stumbled upon it and I'll
be bookmarking it and checking back frequently!
Joeann
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:48 ب.ظ
Hi! Someone in my Facebook group shared this website
with us so I came to take a look. I'm definitely enjoying the information.
I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
Exceptional blog and superb style and design.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:49 ق.ظ
Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Many thanks for supplying this info.
Mario Celso Lopes
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 02:05 ق.ظ
Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other websites?
I have a blog based on the same information you discuss and would really
like to have you share some stories/information. I know my readers would value your work.
If you are even remotely interested, feel free to send me
an e-mail.
Guy
شنبه 21 اردیبهشت 1398 06:41 ب.ظ
Hi, the whole thing is going perfectly here and ofcourse every one is sharing information, that's in fact
good, keep up writing.
tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 05:14 ق.ظ
This is the right webpage for anyone who wishes to find out about this topic.

You realize a whole lot its almost tough to argue with
you (not that I really would want to…HaHa).
You definitely put a brand new spin on a subject that has been written about for a long time.
Excellent stuff, just great!
Umanizzare
جمعه 20 اردیبهشت 1398 06:04 ب.ظ
Hey there would you mind sharing which blog platform you're working with?
I'm looking to start my own blog soon but I'm having a difficult time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design seems different then most blogs and
I'm looking for something completely unique.
P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!
Eleanor
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 02:36 ب.ظ
I really like it when individuals get together and
share ideas. Great site, continue the good work!
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 12:44 ب.ظ
My family every time say that I am killing my time
here at net, except I know I am getting experience
all the time by reading such good articles.
Bichara Previc
شنبه 14 اردیبهشت 1398 10:22 ب.ظ
My partner and I absolutely love your blog and find
a lot of your post's to be exactly what I'm looking for.
Do you offer guest writers to write content for you?
I wouldn't mind publishing a post or elaborating on some of the
subjects you write concerning here. Again, awesome web log!
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 11:28 ق.ظ
Appreciating the commitment you put into your blog and detailed information you provide.
It's good to come across a blog every once in a while that isn't the
same outdated rehashed information. Excellent read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google
account.
Cristina Boner
شنبه 14 اردیبهشت 1398 10:53 ق.ظ
This paragraph will assist the internet people for building up
new blog or even a blog from start to end.
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:23 ق.ظ
Someone essentially assist to make seriously posts I would state.
That is the first time I frequented your website page and so far?
I amazed with the research you made to make this actual post incredible.
Fantastic task!
bit.ly
جمعه 13 اردیبهشت 1398 12:46 ب.ظ
Wow that was odd. I just wrote an very long comment but
after I clicked submit my comment didn't appear.
Grrrr... well I'm not writing all that over again.
Anyhow, just wanted to say wonderful blog!
Bichara Previc
جمعه 13 اردیبهشت 1398 10:31 ق.ظ
Thanks for finally writing about >آستارا نیوز - نماینده آستارا از موافقت
سازمان برنامه با اجرای طرح فاضلاب این شهر خبر
داد <Liked it!
Grupo Coral
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 10:08 ب.ظ
Wonderful article! We will be linking to this great article on our site.
Keep up the good writing.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 03:14 ب.ظ
Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple tweeks would really
make my blog stand out. Please let me know where you
got your design. Thank you
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو