به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - واحدهای درمانی آستارا آماده بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی

حقیقت نیوز

واحدهای درمانی آستارا آماده بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی

تاریخ:چهارشنبه 31 خرداد 1396-03:53 ب.ظ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: نمایندگان سازمان بهداشت جهانی(WHO) به عنوان یکی از آژانس های تخصصی سازمان ملل متحد از خانه ها و مراکز بهداشتی آستارا به منظور بررسی اجرای نظام مراقبت سندرومیک (علائم بیماری ها) در نیمه نخست تیرماه بازدید خواهند کرد.

شهرام حسین نژادی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه آستارا به سبب موقعیت مرزی به عنوان آزمونه (پایلوت) در استان گیلان انتخاب شده ، افزود: سندرم یا نشانگان ترکیبی از نشانه ها و علایمی است که وجود یک یا چند بیماری را مطرح می کند و جامعه هدف در خانه ها و مراکز بهداشتی و واحد قرنطینه گمرک آستارا در قالب نظام مراقبت سندرومیک پایش می شوند.
وی مدیریت سریع و کار آمد در پیشگیری و کنترل بیماری ها را در قالب نظام سندرومیک ضروری خواند و اظهار کرد: سندرم های تب و خونریزی، آنفلوانزا، اختلال شدید تنفسی و مسمومیت غذایی در واحدهای بهداشتی آستارا مورد بررسی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه برای موفقیت این طرح نیازمند مشارکت بهورزان و کارشناسان بهداشت آستارا هستیم، اظهار کرد: با حضور دکتر پیمان همتی کارشناس ارشد مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت و درمان، چگونگی کشف بیماری واگیر و نشانه های اولیه آن در شبکه بهداشت و درمان آستارا بررسی شد.
شبکه بهداشت و درمان آستارا با شش مرکز بهداشتی، یک بیمارستان 132 تختخوابی، یک مرکز شبانه روزی در لوندویل، 23 خانه بهداشت و حدود 500 نیروی انسانی خدمات رسانی می کند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با تردد سالانه بیش از 800 هزار مسافر داخلی و خارجی در مرز آن، جزو 20 شهر گردشگرپذیر کشور است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
دوشنبه 20 خرداد 1398 01:01 ق.ظ
Hi! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
I'm getting sick and tired of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives for
another platform. I would be fantastic if you could point me
in the direction of a good platform.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 17 خرداد 1398 01:31 ق.ظ
I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by
him as no one else know such detailed about my trouble.
You're incredible! Thanks!
Penni
چهارشنبه 15 خرداد 1398 11:16 ق.ظ
Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any feed-back would be greatly appreciated.
Klefer
شنبه 11 خرداد 1398 03:54 ق.ظ
Wow that was strange. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my
comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that
over again. Regardless, just wanted to say fantastic
blog!
Klefer
سه شنبه 7 خرداد 1398 11:45 ب.ظ
Unquestionably imagine that that you said. Your favourite justification seemed to be on the internet the easiest factor to bear in mind of.

I say to you, I definitely get annoyed while
other folks consider worries that they plainly do not realize about.
You managed to hit the nail upon the highest and also defined out the whole
thing with no need side effect , people can take a signal.
Will probably be again to get more. Thanks
Jeffrey
یکشنبه 5 خرداد 1398 07:57 ب.ظ
Hi there mates, how is all, and what you desire to say regarding this paragraph, in my view its really amazing in favor of me.
Breanna
شنبه 4 خرداد 1398 03:37 ق.ظ
I read this post fully regarding the difference of hottest and earlier technologies, it's remarkable article.
Herbert
پنجشنبه 2 خرداد 1398 01:30 ق.ظ
Hi, i feel that i noticed you visited my site so
i came to go back the desire?.I'm attempting to to find issues to enhance my web site!I suppose
its good enough to make use of a few of your ideas!!
Daryl
چهارشنبه 1 خرداد 1398 09:58 ب.ظ
Hmm it appears like your site ate my first comment
(it was extremely long) so I guess I'll just sum it
up what I wrote and say, I'm thoroughly enjoying your blog.

I too am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything.
Do you have any points for novice blog writers? I'd certainly appreciate it.
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 08:14 ب.ظ
What's up i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace,
when i read this article i thought i could also create comment
due to this good post.
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 07:12 ق.ظ
I've been exploring for a bit for any high quality articles or
blog posts on this sort of area . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this
web site. Studying this information So i am happy
to show that I've an incredibly excellent uncanny feeling I found out just
what I needed. I such a lot unquestionably will make certain to do not fail to
remember this web site and provides it a look on a constant basis.
Cameron
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 06:57 ب.ظ
Aw, this was an incredibly good post. Taking a few minutes and actual effort to produce a really good article… but what
can I say… I procrastinate a lot and don't manage to get anything done.
Bell
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 06:04 ب.ظ
whoah this weblog is great i really like reading
your posts. Keep up the good work! You understand,
lots of individuals are searching round for this info,
you can help them greatly.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:36 ب.ظ
Now I am going to do my breakfast, after having my breakfast coming yet again to read other news.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:05 ب.ظ
I truly love your site.. Pleasant colors & theme. Did you build this site yourself?
Please reply back as I'm looking to create my own personal blog and want to know where you got
this from or exactly what the theme is named.
Cheers!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 06:38 ق.ظ
I'm not sure where you're getting your info,
but good topic. I needs to spend some time learning much more
or understanding more. Thanks for wonderful info I was looking for this info
for my mission.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 03:26 ق.ظ
Hey there excellent blog! Does running a blog like this take a lot of work?
I have very little understanding of coding but I had been hoping to start my own blog in the near future.

Anyways, if you have any suggestions or techniques for new
blog owners please share. I understand this is off subject
however I simply had to ask. Kudos!
tinyurl.com
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 10:49 ق.ظ
Hello, i think that i saw you visited my blog thus i came to “return the favor”.I'm trying
to find things to improve my site!I suppose its ok to use
some of your ideas!!
Ina
جمعه 20 اردیبهشت 1398 09:02 ق.ظ
Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it ;) I will revisit once again since I saved as a favorite it.
Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich
and continue to guide other people.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 11:35 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about واحدهای.
Regards
Darryl
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:58 ق.ظ
WOW just what I was searching for. Came here by searching
for واحدهای
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 11:41 ب.ظ
I all the time used to study post in news papers but now as I am a user of web so from now I am using net for posts, thanks to web.
http://tinyurl.com/ycpsmlh4
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 07:58 ق.ظ
hello!,I really like your writing very a lot!
share we be in contact extra about your article on AOL? I need
an expert on this area to resolve my problem. Maybe that's you!
Taking a look ahead to look you.
Charles
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 12:30 ق.ظ
hey there and thank you for your info – I have definitely picked up anything new from right here.

I did however expertise a few technical issues using this web site, as I experienced to reload the site
many times previous to I could get it to
load correctly. I had been wondering if your hosting is OK?

Not that I am complaining, but slow loading instances times
will often affect your placement in google and could damage
your quality score if advertising and marketing
with Adwords. Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of your respective
intriguing content. Ensure that you update this again soon.
Grupo Coral
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 03:04 ب.ظ
Hi! I know this is kind of off topic but I was
wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?

Thanks a lot!
Bichara Previc
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 02:41 ب.ظ
Hi there, its nice paragraph on the topic of media print, we
all understand media is a fantastic source of
facts.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 09:50 ق.ظ
With havin so much written content do you ever run into any issues
of plagorism or copyright infringement? My blog has a lot
of unique content I've either created myself or outsourced but it seems a lot
of it is popping it up all over the web without my agreement.
Do you know any ways to help prevent content from being stolen? I'd certainly appreciate it.
Raina
شنبه 14 اردیبهشت 1398 09:44 ق.ظ
I know this website offers quality depending posts
and other data, is there any other web site which offers these kinds of things in quality?
http://tinyurl.com/y44jtmel
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 01:21 ق.ظ
I'll immediately clutch your rss feed as I can not to find your
email subscription hyperlink or e-newsletter service.

Do you've any? Kindly permit me recognize in order that I could subscribe.
Thanks.
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 07:35 ق.ظ
Thank you for some other informative web site.
The place else may I get that kind of information written in such a
perfect approach? I've a undertaking that I am simply now operating on, and I've been on the look out for such info.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو