به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار می شود

حقیقت نیوز

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار می شود

تاریخ:جمعه 30 تیر 1396-12:01 ب.ظ

رئیس هیات کاراته آستارا از برگزاری مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK جام خلیج فارس با شرکت کاراته کاران چهار کشور به میزبانی آستارا در ششم مردادماه امسال خبر داد.


غفور نصیری روز جمعه در مصاحبه با خبرنگارگفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار خواهد شد و مجوزهای شورای برون مرزی وزارت ورزش و فدارسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اخذ شده است.
وی افزود: این مسابقات در بخش مردان ، در بیش از 20 وزن و با شرکت تیم هایی از ایران، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان برگزار خواهد شد.
نصیری با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات ملی کیوکوشین کاراته سال گذشته، در قالب تیم منتخب ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت، اضافه کرد: حدود یکصد رزمی کار از ایران و 80 رزمی کار از سایر کشورها در این مسابقات با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
نصیری آستارا را میزبان خوبی برای تورنمنت های ملی و بین المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مسابقه با حمایت مسئولان، همانند گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.
آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی آن رشته بوده است.

** تیم فوتبال مقاومت سپاه آستارا برابر شهدای نویر انزلی پیروز شد
از سری مسابقات فوتبال لیگ امیدهای گیلان، تیم مقاومت سپاه آستارا در نخستین بازی خانگی خود برابر تیم شهدای نویر انزلی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار از هفته دوم رقابت ها و با حضور پرشور هواداران تیم میزبان در چمن ورزشی استادیوم وحدت آستارا برگزار شد.
در این دیدار امیر موسوی در دقایق 13 و 39 برای تیم میزبان، و سالار دلاوری در دقیقه 15 برای تیم شهدای نویر انزلی گلزنی کردند و در نیمه دوم بازی، تیم میهمان نتوانست دروازه تیم مقاومت سپاه آستارا را باز کند.
قضاوت این دیدار بر عهده امیر فتحی نژاد، یاسر عباسی و محمد ایمانی بود.
تیم فوتبال مقاومت سپاه آستارا با یک مساوی و یک برد در رده دوم لیگ امیدهای گیلان قرار دارد و در بازی بعدی خود میهمان الماس اسالم تالش خواهد بود.
در مسابقات فوتبال امیدهای استان گیلان، شش تیم در یک گروه با یکدیگر رقابت می کنند و 2 تیم به لیگ امیدهای کشور صعود خواهد کرد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Danny
دوشنبه 20 خرداد 1398 01:29 ب.ظ
It's hard to come by experienced people about this subject, however,
you sound like you know what you're talking about! Thanks
http://tinyurl.com/
یکشنبه 19 خرداد 1398 11:46 ب.ظ
Very good blog! Do you have any hints for aspiring writers?
I'm planning to start my own website soon but I'm a little lost on everything.
Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there
that I'm totally confused .. Any tips? Many thanks!
http://tinyurl.com/
یکشنبه 19 خرداد 1398 10:17 ب.ظ
Thanks for the auspicious writeup. It if truth be told used to be a enjoyment account it.

Look advanced to far brought agreeable from you! By the
way, how could we be in contact?
Betsy
یکشنبه 19 خرداد 1398 11:37 ق.ظ
Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
I'm definitely enjoying your blog and look forward
to new updates.
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 11:42 ق.ظ
Remarkable! Its genuinely amazing post, I have got much clear idea concerning from this post.
hamilton dias de souza
شنبه 18 خرداد 1398 06:33 ق.ظ
You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to
be actually something which I think I would never understand.
It seems too complex and extremely broad for me. I'm looking forward for your next post,
I will try to get the hang of it!
http://tinyurl.com/nguc87u
شنبه 18 خرداد 1398 04:42 ق.ظ
Hi there colleagues, its impressive paragraph concerning cultureand fully defined, keep it up all the time.
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 12:01 ق.ظ
you are actually a excellent webmaster. The web site loading pace is amazing.
It seems that you're doing any distinctive trick. In addition,
The contents are masterwork. you've performed a wonderful process in this subject!
https://tinyurl.com/y4va3pfp
چهارشنبه 15 خرداد 1398 04:06 ق.ظ
Howdy! I simply would like to give you a big thumbs up for the excellent info
you have got right here on this post. I'll
be returning to your blog for more soon.
tinyurl.com
دوشنبه 13 خرداد 1398 01:40 ق.ظ
Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it
;) I will revisit once again since i have book
marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide others.
Hans
دوشنبه 13 خرداد 1398 01:36 ق.ظ
I have been exploring for a little bit for any high quality articles or weblog posts in this
sort of house . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this
web site. Studying this information So i am satisfied to express that I have a very excellent uncanny feeling I discovered just
what I needed. I so much indubitably will make sure to do not put out of your mind this website and provides it a glance
on a relentless basis.
Klefer
چهارشنبه 8 خرداد 1398 10:27 ب.ظ
I am regular visitor, how are you everybody? This piece of
writing posted at this web page is genuinely fastidious.
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 07:18 ق.ظ
I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.

Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.
Morgan
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 01:10 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up and
the rest of the website is also really good.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:37 ب.ظ
You're so cool! I don't think I've truly read a
single thing like this before. So good to discover somebody with some original thoughts on this issue.
Really.. many thanks for starting this up. This web site is something that is needed on the internet, someone with some originality!
Mallory
شنبه 28 اردیبهشت 1398 04:33 ق.ظ
Hi to all, how is all, I think every one
is getting more from this website, and your views are pleasant
in support of new users.
Chante
جمعه 27 اردیبهشت 1398 10:46 ب.ظ
What's up everyone, it's my first go to see at this website, and paragraph
is genuinely fruitful for me, keep up posting these
articles or reviews.
http://tinyurl.com/y44bxkv3
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:33 ق.ظ
I every time used to read paragraph in news papers but now
as I am a user of web therefore from now I am using net for posts, thanks to web.
http://tinyurl.com/y63mmjzn
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 07:56 ب.ظ
Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow
you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.
Umanizzare
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 09:45 ق.ظ
Excellent way of explaining, and pleasant paragraph to obtain data on the topic of my presentation topic, which i
am going to convey in academy.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:57 ب.ظ
I don't even know the way I stopped up right here, but I thought this put up was good.
I don't recognize who you might be but certainly you're going to
a famous blogger in the event you are not already. Cheers!
Grupo Coral
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:34 ب.ظ
whoah this blog is excellent i love reading your posts. Stay up the great work!
You already know, a lot of persons are searching around for this info, you can aid them greatly.
http://tinyurl.com/
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:51 ب.ظ
My family every time say that I am wasting my time here at web, however
I know I am getting know-how every day by reading such good articles or reviews.
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 11:24 ق.ظ
Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your
site, how can i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered
bright clear concept
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:00 ب.ظ
Thank you for every other informative website. The place else may I get that kind of information written in such a
perfect means? I have a challenge that I am just now working on,
and I've been on the glance out for such information.
Bichara Previc
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:10 ب.ظ
I got this web site from my pal who informed
me concerning this web site and at the moment this time I am browsing this website and
reading very informative articles or reviews
at this place.
Umanizzare
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:55 ب.ظ
Hey there! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months
of hard work due to no data backup. Do you have any solutions to protect against hackers?
Renato Franchi
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:16 ق.ظ
I am not sure where you're getting your info, but
great topic. I must spend a while finding out much more or understanding
more. Thanks for great information I used to be on the
lookout for this info for my mission.
http://bit.ly/2GGuFO3
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 01:44 ب.ظ
Excellent post. I was checking continuously this weblog and I'm inspired!
Very helpful info specifically the ultimate phase :) I deal
with such info much. I used to be looking for this particular info for a long
time. Thank you and good luck.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:50 ب.ظ