تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار می شود

حقیقت نیوز

مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار می شود

تاریخ:جمعه 30 تیر 1396-12:01 ب.ظ

رئیس هیات کاراته آستارا از برگزاری مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK جام خلیج فارس با شرکت کاراته کاران چهار کشور به میزبانی آستارا در ششم مردادماه امسال خبر داد.


غفور نصیری روز جمعه در مصاحبه با خبرنگارگفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن ورزشی انقلاب آستارا برگزار خواهد شد و مجوزهای شورای برون مرزی وزارت ورزش و فدارسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران اخذ شده است.
وی افزود: این مسابقات در بخش مردان ، در بیش از 20 وزن و با شرکت تیم هایی از ایران، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان برگزار خواهد شد.
نصیری با اشاره به اینکه نفرات برتر مسابقات ملی کیوکوشین کاراته سال گذشته، در قالب تیم منتخب ایران در این مسابقات حضور خواهند داشت، اضافه کرد: حدود یکصد رزمی کار از ایران و 80 رزمی کار از سایر کشورها در این مسابقات با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
نصیری آستارا را میزبان خوبی برای تورنمنت های ملی و بین المللی عنوان و ابراز امیدواری کرد این مسابقه با حمایت مسئولان، همانند گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.
آستارا در سال های 91 و 93 به ترتیب میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا و مسابقات بین المللی آن رشته بوده است.

** تیم فوتبال مقاومت سپاه آستارا برابر شهدای نویر انزلی پیروز شد
از سری مسابقات فوتبال لیگ امیدهای گیلان، تیم مقاومت سپاه آستارا در نخستین بازی خانگی خود برابر تیم شهدای نویر انزلی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار از هفته دوم رقابت ها و با حضور پرشور هواداران تیم میزبان در چمن ورزشی استادیوم وحدت آستارا برگزار شد.
در این دیدار امیر موسوی در دقایق 13 و 39 برای تیم میزبان، و سالار دلاوری در دقیقه 15 برای تیم شهدای نویر انزلی گلزنی کردند و در نیمه دوم بازی، تیم میهمان نتوانست دروازه تیم مقاومت سپاه آستارا را باز کند.
قضاوت این دیدار بر عهده امیر فتحی نژاد، یاسر عباسی و محمد ایمانی بود.
تیم فوتبال مقاومت سپاه آستارا با یک مساوی و یک برد در رده دوم لیگ امیدهای گیلان قرار دارد و در بازی بعدی خود میهمان الماس اسالم تالش خواهد بود.
در مسابقات فوتبال امیدهای استان گیلان، شش تیم در یک گروه با یکدیگر رقابت می کنند و 2 تیم به لیگ امیدهای کشور صعود خواهد کرد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 07:18 ق.ظ
I'm really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.

Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.
Morgan
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 01:10 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up and
the rest of the website is also really good.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 12:37 ب.ظ
You're so cool! I don't think I've truly read a
single thing like this before. So good to discover somebody with some original thoughts on this issue.
Really.. many thanks for starting this up. This web site is something that is needed on the internet, someone with some originality!
Mallory
شنبه 28 اردیبهشت 1398 04:33 ق.ظ
Hi to all, how is all, I think every one
is getting more from this website, and your views are pleasant
in support of new users.
Chante
جمعه 27 اردیبهشت 1398 10:46 ب.ظ
What's up everyone, it's my first go to see at this website, and paragraph
is genuinely fruitful for me, keep up posting these
articles or reviews.
http://tinyurl.com/y44bxkv3
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:33 ق.ظ
I every time used to read paragraph in news papers but now
as I am a user of web therefore from now I am using net for posts, thanks to web.
http://tinyurl.com/y63mmjzn
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 07:56 ب.ظ
Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow
you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.
Umanizzare
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 09:45 ق.ظ
Excellent way of explaining, and pleasant paragraph to obtain data on the topic of my presentation topic, which i
am going to convey in academy.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:57 ب.ظ
I don't even know the way I stopped up right here, but I thought this put up was good.
I don't recognize who you might be but certainly you're going to
a famous blogger in the event you are not already. Cheers!
Grupo Coral
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:34 ب.ظ
whoah this blog is excellent i love reading your posts. Stay up the great work!
You already know, a lot of persons are searching around for this info, you can aid them greatly.
http://tinyurl.com/
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:51 ب.ظ
My family every time say that I am wasting my time here at web, however
I know I am getting know-how every day by reading such good articles or reviews.
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 11:24 ق.ظ
Wonderful beat ! I would like to apprentice while you amend your
site, how can i subscribe for a blog web site? The account helped me a acceptable deal.
I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered
bright clear concept
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:00 ب.ظ
Thank you for every other informative website. The place else may I get that kind of information written in such a
perfect means? I have a challenge that I am just now working on,
and I've been on the glance out for such information.
Bichara Previc
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:10 ب.ظ
I got this web site from my pal who informed
me concerning this web site and at the moment this time I am browsing this website and
reading very informative articles or reviews
at this place.
Umanizzare
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:55 ب.ظ
Hey there! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months
of hard work due to no data backup. Do you have any solutions to protect against hackers?
Renato Franchi
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:16 ق.ظ
I am not sure where you're getting your info, but
great topic. I must spend a while finding out much more or understanding
more. Thanks for great information I used to be on the
lookout for this info for my mission.
http://bit.ly/2GGuFO3
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 01:44 ب.ظ
Excellent post. I was checking continuously this weblog and I'm inspired!
Very helpful info specifically the ultimate phase :) I deal
with such info much. I used to be looking for this particular info for a long
time. Thank you and good luck.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:50 ب.ظ
Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anyplace, when i read
this article i thought i could also make comment due to this good
paragraph.
http://tinyurl.com/y2lfvwvd
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 04:55 ب.ظ
I'm more than happy to discover this website. I need to to thank you for ones time just for this fantastic read!!
I definitely really liked every part of it and I have
you bookmarked to see new information on your blog.
Aliza
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:42 ق.ظ
Great delivery. Sound arguments. Keep up the great effort.
Bernard
جمعه 6 اردیبهشت 1398 11:40 ب.ظ
Good day very nice website!! Man .. Beautiful ..
Superb .. I'll bookmark your web site and take the feeds also?
I'm happy to search out a lot of helpful information right here in the post, we want work
out extra strategies in this regard, thank you for
sharing. . . . . .
Sharyn
جمعه 6 اردیبهشت 1398 01:11 ب.ظ
Great post. I was checking constantly this
blog and I am impressed! Very helpful info specifically the
last part :) I care for such information a lot. I was seeking this certain info for a
long time. Thank you and good luck.
Karl
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:05 ق.ظ
Howdy would you mind letting me know which hosting company you're utilizing?

I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers
and I must say this blog loads a lot quicker
then most. Can you recommend a good hosting provider at a fair price?

Cheers, I appreciate it!
Umanizzare
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 10:13 ق.ظ
Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and
in accession capital to assert that I get in fact enjoyed account your blog
posts. Any way I'll be subscribing to your augment and even I
achievement you access consistently rapidly.
Dominique
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 06:02 ق.ظ
Someone essentially help to make critically posts I might state.
That is the first time I frequented your website page and thus far?
I amazed with the research you made to make this particular post amazing.

Wonderful job!
Darin
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 03:20 ق.ظ
Hi, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads
up! Other then that, very good blog!
Marcela
شنبه 31 فروردین 1398 10:34 ب.ظ
Hi there mates, how is all, and what you would like to say on the topic of
this paragraph, in my view its actually remarkable in favor of me.
Bichara Previc
شنبه 31 فروردین 1398 05:02 ق.ظ
Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back
to your website? My website is in the very same area of interest
as yours and my users would really benefit from a
lot of the information you present here. Please let me know
if this okay with you. Thanks a lot!
Mario Celso Lopes
شنبه 31 فروردین 1398 04:34 ق.ظ
I like the valuable info you supply for your articles.
I will bookmark your blog and take a look at again here frequently.
I am slightly sure I'll learn lots of new stuff right right here!
Good luck for the following!
Thelma
چهارشنبه 28 فروردین 1398 07:21 ب.ظ
Great beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how could i subscribe for a blog website?
The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
of this your broadcast offered bright clear idea
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo