تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - پیکر جنگلبانان حادثه دیده، در جوار حرم امام زادگان آستارا به خاک سپرده شد

حقیقت نیوز

پیکر جنگلبانان حادثه دیده، در جوار حرم امام زادگان آستارا به خاک سپرده شد

تاریخ:یکشنبه 29 مرداد 1396-10:02 ب.ظ

پیکر شهروز شریفیان و جلیل فرازی مقدم، 2 جنگلبان اداره منابع طبیعی آستارا که بر اثر سقوط خودرو به دره هنگام انجام وظیفه جان خود را از دست دادند، با حضور پرشور مردم و مسئولان، تشییع و در جوار آستان امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.


در آئین تشییع جنازه این 2 جنگلبان، معاون سازمان جنگل ها و مراتع کشور و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان حضور داشتند.
محسن یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان روز یکشنبه در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران گفت: این جنگلبانان در راستای حفظ حقوق انفال الهی در سانحه تصادف، جان خود را از دست داده اند و هفت مامور دیگر نیز در این حادثه مصدوم شده است.
وی با اشاره به اینکه نامناسب بودن راه های جنگلی، همواره جان جنگلبانان استان گیلان را تهدید می کند، افزود: 2 نفر از جنگلبانان مصدوم به بیمارستان پورسینای رشت و یک نفر به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شده اند و حال جنگلبان اعزامی به اردبیل چندان مساعد نیست و به دعای خیر هموطنان نیازمندیم.
خودروی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا عصر دیروز (شنبه) در بازگشت از ماموریت ، در منطقه لاتون و باباعلی شهرستان آستارا به دره سقوط کرد که بر اثر این سانحه، 2 جنگلبان کشته و هفت جنگلبان دیگر مصدوم شدند.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز با انتشار پیامی، با خانواده های داغدار جنگلبانان متوفی اظهار همدردی و برای مصدومان این حادثه آرزوی سلامتی کرد.
یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با 2 واحد سرجنگلبانی بهارستان و لوندویل، چهار پاسگاه حفاظت و حدود 30 نیروی انسانی فعالیت می کند.






داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Val
پنجشنبه 2 خرداد 1398 05:38 ب.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your website.
It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me
to come here and visit more often. Did you hire out a developer to
create your theme? Superb work!
Daniel Valente Dantas
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 08:50 ق.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all
is needed to get set up? I'm assuming having a blog like yours would
cost a pretty penny? I'm not very web savvy so I'm not 100% sure.
Any tips or advice would be greatly appreciated. Cheers
Lynell
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 03:34 ق.ظ
Hey there are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to
get started and create my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?
Any help would be greatly appreciated!
tinyurl.com
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 08:53 ق.ظ
Awesome post.
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 04:25 ق.ظ
You've made some really good points there. I checked on the
web to learn more about the issue and found most individuals will go along with your views on this
web site.
http://tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:46 ب.ظ
Thanks to my father who shared with me concerning this web site,
this website is in fact awesome.
http://tinyurl.com/y6hqqd3m
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:48 ق.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing this post and the rest of the
site is very good.
Dong
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 12:42 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate
you writing this article and also the rest of the website is really good.
Sven
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 06:20 ب.ظ
I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this blog on regular basis to get updated from latest information.
http://tinyurl.com/
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 03:50 ق.ظ
Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:32 ب.ظ
Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum
it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying
your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I'm
still new to everything. Do you have any recommendations for rookie
blog writers? I'd genuinely appreciate it.
Trinidad
جمعه 13 اردیبهشت 1398 05:59 ب.ظ
I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your
blog and check again here regularly. I'm quite sure I'll learn a lot of
new stuff right here! Good luck for the next!
Autumn
جمعه 13 اردیبهشت 1398 03:24 ب.ظ
It's an awesome article designed for all the online viewers;
they will obtain advantage from it I am sure.
Brianne
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 11:47 ق.ظ
whoah this blog is fantastic i love studying your posts.
Keep up the good work! You realize, lots of persons are hunting round for this information, you can help
them greatly.
Kristan
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 10:20 ق.ظ
What's up friends, its enormous article about tutoringand entirely explained, keep it up all the time.
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 02:16 ق.ظ
Aw, this was a very good post. Finding the time and actual effort to create a good article… but what can I say… I put things off a whole lot and
never seem to get anything done.
Bichara Previc
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 08:15 ب.ظ
What's up, I log on to your blog like every week. Your humoristic style is witty, keep doing what you're doing!
Shalanda
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 07:08 ب.ظ
Excellent article. Keep writing such kind of
information on your site. Im really impressed by your blog.


Hi there, You've performed a great job. I'll definitely digg it and individually recommend
to my friends. I am confident they'll be benefited from this website.
Bobby
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 03:56 ق.ظ
Nice post. I was checking continuously this blog
and I'm impressed! Very helpful info particularly the last part
:) I care for such information a lot. I was seeking this certain info for
a long time. Thank you and best of luck.
Daniel Dantas
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:38 ب.ظ
What i don't realize is if truth be told how you
are now not really much more well-favored than you may be
now. You're very intelligent. You already
know therefore significantly in terms of this
topic, made me for my part believe it from so many varied angles.

Its like women and men don't seem to be interested except it's something
to do with Girl gaga! Your personal stuffs excellent.
At all times maintain it up!
http://tinyurl.com/
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:15 ق.ظ
I am now not positive where you're getting your info, but great topic.
I needs to spend some time finding out much more or
understanding more. Thanks for fantastic information I was
looking for this info for my mission.
Harris
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:41 ق.ظ
Hey I am so grateful I found your site, I really found you by mistake,
while I was looking on Yahoo for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for
a fantastic post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have
time to go through it all at the moment but I have book-marked it and
also included your RSS feeds, so when I have time
I will be back to read more, Please do keep up the great job.
Lemuel
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 12:24 ب.ظ
Hi! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to take a look.
I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!

Excellent blog and terrific style and design.
http://tinyurl.com/
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:34 ب.ظ
Excellent article. I certainly appreciate this website.
Keep writing!
Astra Investimentos
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 02:35 ب.ظ
I have to thank you for the efforts you've put in writing
this blog. I am hoping to view the same high-grade content from you
later on as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own site now ;)
Kristan
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 01:19 ب.ظ
Hi, just wanted to mention, I loved this article.

It was funny. Keep on posting!
Jeramy
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other sites?
I have a blog based upon on the same topics you
discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my viewers would enjoy your work.
If you are even remotely interested, feel free to send me an e-mail.
Clair
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 05:38 ق.ظ
Incredible! This blog looks just like my old one!
It's on a totally different topic but it has pretty
much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!
Dakota
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 05:36 ق.ظ
I enjoy what you guys tend to be up too. This sort of clever
work and reporting! Keep up the fantastic works guys I've incorporated you guys
to our blogroll.
Dacia
شنبه 7 اردیبهشت 1398 08:17 ب.ظ
Pretty! This has been an incredibly wonderful post.
Thank you for providing these details.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo