تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - کمیته امداد آستارا رکود اشتغالزایی خود را شکست

حقیقت نیوز

کمیته امداد آستارا رکود اشتغالزایی خود را شکست

تاریخ:دوشنبه 20 فروردین 1397-12:47 ب.ظ

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: برای 198 مددجو در سال گذشته با پرداخت 37 میلیارد و 490 میلیون ریال تسهیلات در قالب 120 طرح خودکفایی، شغل ایجاد شد و این میزان اشتغالزایی نسبت به سال های گذشته بی سابقه است.

بهرام تسلی نیا روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پرورش انواع دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی کاری، خیاطی، شیرینی پزی و مشاغل خانگی از شغل های ایجاد شده توسط 198 مددجوی کمیته امداد امام (ره) آستاراست.
وی اظهار کرد: پارسال چهار میلیارد و 420 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی با نرخ سود پایین به 225 مددجوی تحت‌پوشش کمیته امداد آستارا در بخش‌های درمان، ازدواج، تحصیل و موارد دیگر پرداخت شد.
وی بیان کرد: در سال 95، 21 میلیارد ریال برای طرح های خودکفایی و اشتغالزایی پرداخت و زمینه اشتغال 128 مددجو فراهم شده بود.
2 هزار و 601 خانوار با چهار هزار و 700 نفر جمعیت در آستارا تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

** صندوق کارآفرینی امید آستارا برای 126 نفر شغل ایجاد کرد
رئیس صندوق کارآفرینی امید آستارا از اشتغالزایی برای 126 نفر در این شهرستان در سال گذشته با پرداخت 33 میلیارد و 740 میلیون ریال تسهیلات خبر داد.
بابک نوری در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: تسهیلات اشتغال با توجه به نوع طرح ها تا سقف یک میلیارد ریال به فرد متقاضی اختصاص می یابد و بیشتر متقاضیان با دریافت تسهیلات، کارگاه های گلیم بافی، خیاطی و واحدهای صنفی راه اندازی کردند.
وی با بیان اینکه در سال 95 با پرداخت 21 میلیارد و 959 میلیون و 500 هزار ریال تسهیلات، برای 120 نفر شغل ایجاد شد، اضافه کرد: متقاضیان به شرط احراز بیکاری می توانند با ارائه مدرک مهارت رشته مورد نظر، از تسهیلات کارآفرینی با چهار درصد سود بهره مند شوند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Mario Celso Lopes
یکشنبه 4 فروردین 1398 05:48 ب.ظ
When someone writes an piece of writing he/she maintains the plan of a user in his/her brain that how a user
can know it. Thus that's why this paragraph is outstdanding.
Thanks!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 3 فروردین 1398 05:27 ق.ظ
Quality posts is the secret to be a focus for the viewers to visit the site, that's
what this web site is providing.
tinyurl.com
دوشنبه 27 اسفند 1397 07:50 ق.ظ
You really make it seem so easy with your presentation but I
find this topic to be really something that I think I would never understand.
It seems too complicated and extremely broad for me. I'm looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!
Bichara Previc
جمعه 24 اسفند 1397 06:01 ب.ظ
Thanks very nice blog!
Grupo Coral
جمعه 24 اسفند 1397 03:55 ب.ظ
That is really interesting, You're an overly skilled
blogger. I have joined your rss feed and stay up
for in the hunt for extra of your fantastic post.
Additionally, I have shared your website in my social networks
tinyurl.com
جمعه 24 اسفند 1397 12:34 ق.ظ
Hi there friends, good piece of writing and nice arguments commented
here, I am in fact enjoying by these.
Daniel Valente Dantas
چهارشنبه 22 اسفند 1397 11:06 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this
post and the rest of the website is also very good.
Swen
چهارشنبه 22 اسفند 1397 01:59 ب.ظ
Thank you for some other informative blog. Where else may I
am getting that type of info written in such a perfect manner?

I've a mission that I am simply now operating on, and I have been on the look out for such
info.
tinyurl.com
سه شنبه 21 اسفند 1397 11:04 ق.ظ
This design is spectacular! You certainly know
how to keep a reader amused. Between your wit and your videos, I was
almost moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.

I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.

Too cool!
Luiz Gastão Bittencourt
یکشنبه 19 اسفند 1397 02:44 ق.ظ
Why visitors still make use of to read news papers when in this technological globe all is available on net?
Luiz Gastão Bittencourt
شنبه 18 اسفند 1397 09:08 ب.ظ
This is a topic that is near to my heart... Take care!
Exactly where are your contact details though?
Lottie
چهارشنبه 15 اسفند 1397 08:06 ق.ظ
This design is incredible! You obviously know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to
start my own blog (well, almost...HaHa!) Excellent job.
I really loved what you had to say, and more than that, how you presented
it. Too cool!
Isidro
دوشنبه 13 اسفند 1397 02:04 ق.ظ
Hiya very nice web site!! Man .. Beautiful .. Wonderful ..
I will bookmark your site and take the feeds also?
I am satisfied to search out so many useful info right here in the post, we need develop more strategies on this
regard, thanks for sharing. . . . . .
Stefan
یکشنبه 12 اسفند 1397 03:45 ق.ظ
Heya just wanted to give you a quick heads up and let you know
a few of the images aren't loading correctly.
I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different web browsers and both show the
same outcome.
Miles
شنبه 11 اسفند 1397 11:57 ق.ظ
Whats up very nice website!! Guy .. Beautiful .. Superb .. I will bookmark your site and take the feeds additionally?
I am satisfied to search out numerous helpful info here
in the publish, we want work out more techniques on this regard,
thanks for sharing. . . . . .
Dwayne
دوشنبه 6 اسفند 1397 04:36 ق.ظ
There's definately a lot to know about this subject. I like all of the points you have
made.
Lena
شنبه 4 اسفند 1397 04:12 ب.ظ
Hey there just wanted to give you a quick heads up. The words in your post
seem to be running off the screen in Firefox. I'm not
sure if this is a format issue or something to do with web browser compatibility but
I figured I'd post to let you know. The design and style look great though!
Hope you get the issue solved soon. Many thanks
Erika
شنبه 4 اسفند 1397 11:07 ق.ظ
Hey this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding experience so I wanted to get guidance from someone with
experience. Any help would be enormously appreciated!
Rickie
شنبه 4 اسفند 1397 08:08 ق.ظ
Thank you for any other excellent post. Where else may just anybody get that kind of info in such an ideal means of writing?
I've a presentation next week, and I'm at the search for such information.
Laurene
چهارشنبه 1 اسفند 1397 10:08 ب.ظ
What's up i am kavin, its my first time to commenting anywhere,
when i read this post i thought i could also
make comment due to this brilliant piece of writing.
Chastity
چهارشنبه 1 اسفند 1397 07:40 ق.ظ
This is really interesting, You're a very skilled blogger.
I have joined your feed and look forward to seeking more of
your fantastic post. Also, I have shared your site in my social networks!
Ferne
جمعه 26 بهمن 1397 09:35 ق.ظ
This is true for investment recommendation as well.
Marc
جمعه 5 بهمن 1397 06:34 ق.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to more added agreeable from
you! By the way, how can we communicate?
coolmath minesweeper
جمعه 28 دی 1397 08:24 ق.ظ
Good post
math playground green mission
جمعه 28 دی 1397 08:23 ق.ظ
Love post
brazilian wax kit
چهارشنبه 26 دی 1397 06:52 ق.ظ
Howdy! This article could not be written any better!
Looking at this article reminds me of my previous roommate!
He constantly kept preaching about this. I most certainly will forward
this post to him. Pretty sure he'll have a great read.
Thank you for sharing!
Nestor
سه شنبه 25 دی 1397 03:21 ب.ظ
This article is actually a nice one it helps new
net visitors, who are wishing for blogging.
Krystle
چهارشنبه 28 آذر 1397 12:08 ب.ظ
Your way of explaining all in this post is actually fastidious,
all be able to without difficulty be aware of it, Thanks a lot.
Shannon
شنبه 3 آذر 1397 06:22 ق.ظ
With investing, your capital is in danger.
film acting schools near me
پنجشنبه 26 مهر 1397 08:18 ب.ظ
6. New York Academy for Acting and Movie.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo