تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - پیام شهردار بندر آستارا حاج آقا جواد معیتی

حقیقت نیوز

پیام شهردار بندر آستارا حاج آقا جواد معیتی

تاریخ:چهارشنبه 22 فروردین 1397-08:57 ق.ظ

بسمه تعالی

 http://www.astara.ir/uploads/shahrdar_758.gif

 

وظیفه خود میدانم سپاسگزار باشم از مردم فهیم آستارا كه درهمه حال پشتیبان خدمتگزاران واقعی خود هستند وهمواره همكاری های لازم را درتمام سطوح با شهرداری بعمل می آورند .بی شك همفكری وهمیاری ومشاركت صادقانه مردم مسئولیت مارا درقبال خدمات رسانی سنگین تر میكند . ازخداوندمنان می خواهم به ما توفیق خدمت بیشتر عنایت فرماید تادر عمران وآبادی این شهر فرهنگی بیش ازپیش بكوشیم

جادارد همین جا از همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر _ نماینده محترم _  امام جمعه متعهد _ فرمانداردلسوز آستارا ومسئولین سختكوش استان كه مارادر انجام وظایف محوله یاری می نمایند تشكر وقدردانی نموده وبرای تمام خادمین مومن ومتعهد این شهرآرزوی موفقیت داشته باشم.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Nick
جمعه 2 فروردین 1398 03:55 ق.ظ
It's really a cool and useful piece of info. I'm satisfied that you just shared this useful info with
us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.
bit.ly
یکشنبه 26 اسفند 1397 10:59 ب.ظ
Gas fireplace also retains working in energy outages.
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 23 اسفند 1397 04:51 ب.ظ
First off I would like to say fantastic blog! I had
a quick question in which I'd like to ask if you do not mind.
I was interested to find out how you center yourself and clear
your mind before writing. I have had difficulty clearing my mind in getting my ideas out.
I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes
tend to be lost just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
Thanks!
Kristopher
پنجشنبه 23 اسفند 1397 02:39 ب.ظ
Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is fundamental and all. Nevertheless
think of if you added some great graphics or videos to give your posts more,
"pop"! Your content is excellent but with images and clips, this blog could undeniably be one of the very best
in its niche. Very good blog!
tinyurl.com
سه شنبه 21 اسفند 1397 10:05 ب.ظ
Hello! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make your site mobile
friendly? My site looks weird when browsing from my iphone4.
I'm trying to find a template or plugin that might be
able to fix this problem. If you have any suggestions, please
share. Thanks!
http://tinyurl.com
سه شنبه 21 اسفند 1397 05:31 ب.ظ
Paragraph writing is also a fun, if you know afterward you
can write if not it is complicated to write.
Yong
پنجشنبه 16 اسفند 1397 11:41 ب.ظ
Hi there! This post could not be written any better! Reading this
post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this.
I will forward this post to him. Fairly certain he will have a good read.

Many thanks for sharing!
Matt Linklater
چهارشنبه 15 اسفند 1397 06:28 ق.ظ
I do not even know the way I stopped up right here, but I believed this post was once great.
I do not recognize who you are but definitely you're going to a famous blogger
should you aren't already. Cheers!
Chris
یکشنبه 21 بهمن 1397 05:45 ب.ظ
Schwab Clever Portfolios invests in Schwab ETFs.
hi
پنجشنبه 4 بهمن 1397 10:09 ب.ظ
I'm not sure where you're getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for wonderful info I was looking for this info for my
mission.
math playground green mission
جمعه 28 دی 1397 07:17 ق.ظ
I like the posst
happywheels247
جمعه 28 دی 1397 07:17 ق.ظ
Good post
Daniel Dantas
سه شنبه 18 دی 1397 11:48 ق.ظ
I like looking through an article that will make men and women think.
Also, thanks for allowing for me to comment!
brazil flag meaning
شنبه 15 دی 1397 06:54 ب.ظ
Does your website have a contact page? I'm having a tough time locating
it but, I'd like to shoot you an e-mail. I've got some suggestions
for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website
and I look forward to seeing it expand over time.
Domenic
جمعه 7 دی 1397 05:26 ب.ظ
Hello! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that
would be okay. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new updates.
http://www.aidylfarms.com/
دوشنبه 3 دی 1397 11:21 ب.ظ
The proper recommendation can save you time and money.
Lazaro
یکشنبه 2 دی 1397 06:07 ب.ظ
The suitable recommendation can prevent time and
money.
brazil flag image
یکشنبه 2 دی 1397 05:15 ب.ظ
Having read this I thought it was extremely informative.

I appreciate you taking the time and energy to put this short article together.
I once again find myself personally spending way too much
time both reading and posting comments. But so what, it
was still worthwhile!
fence installation duluth mn
یکشنبه 2 دی 1397 01:20 ب.ظ
The average constructing permit prices about $800.
fence installation near me
جمعه 30 آذر 1397 05:54 ق.ظ
I am contemplating a picket privateness fence.
brazilian steakhouse san jose
دوشنبه 26 آذر 1397 06:32 ب.ظ
Howdy! I could have sworn I've been to this site before but after reading through some
of the post I realized it's new to me. Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and
checking back often!
Virgil
شنبه 3 آذر 1397 07:15 ب.ظ
With investing, your capital is at risk.
Wilburn
دوشنبه 30 مهر 1397 07:53 ب.ظ
Most actors make investments their time and efforts poorly.
acting schools in los angeles ca
چهارشنبه 25 مهر 1397 07:00 ب.ظ
Some schools make this a two-stage course of.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo