تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - مردم آستارا ساحل تکانی کردند

حقیقت نیوز

مردم آستارا ساحل تکانی کردند

تاریخ:پنجشنبه 23 فروردین 1397-12:25 ب.ظ

جمعی از دوستداران طبیعت در آستارا از ساحل دریای خزر در این شهرستان، 700 کیلوگرم زباله جمع کردند.

مریم توشه از دوستداران طبیعت غروب سه شنبه در حاشیه این حرکت فرهنگی به خبرنگار ایرنا گفت: برخی گردشگران زباله های خود را در ساحل آستارا رها می کنند و این، به تهدیدی جدی برای دریا تبدیل شده است.
وی افزود: انواع پلاستیک و ظروف یکبار مصرف توسط گردشگران نوروزی در ساحل آستارا، بوستان های ساحلی و رودخانه های این شهرستان رها شده است.
شیوا فرازمند از دیگر دوستداران طبیعت نیز بیان کرد: هدف از این اقدام، فرهنگ سازی برای مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست است و خوشبختانه امروز افراد زیادی از هشت تا 50 ساله در این کار مشارکت داشتند.
وی همکاری رسانه های جمعی را برای ترویج فرهنگ حفاظت طبیعت خواستار شد و گفت: آستارا در تعطیلات نوروز میزبان بیش از یک میلیون گردشگر بود و ساحل و طبیعت آلوده، شایسته این شهرستان فرهنگی نیست.
جواد معیتی شهردار آستارا نیز گفت: سازمان های غیردولتی دوستدار محیط زیست می توانند برای فرهنگ سازی و زیبایی محیط زیست کمک کنند.
وی ادامه داد: آگاهی بخشی رسانه‌ها، آموزش در مدارس و ادارات و تشویق شهروندان در ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست ضروری است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com
دوشنبه 27 اسفند 1397 07:08 ق.ظ
Hi there, just wanted to say, I enjoyed this post.
It was funny. Keep on posting!
tinyurl.com
شنبه 25 اسفند 1397 12:06 ق.ظ
Hey there! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
There's a lot of people that I think would really appreciate
your content. Please let me know. Many thanks
Michele
پنجشنبه 23 اسفند 1397 08:32 ق.ظ
Howdy! Would you mind if I share your blog with my twitter group?
There's a lot of people that I think would really appreciate your content.
Please let me know. Thank you
Dexter
چهارشنبه 22 اسفند 1397 02:03 ق.ظ
I just could not go away your site before suggesting that I really loved the usual info a person provide in your visitors?
Is going to be back incessantly in order to inspect new posts
http://tinyurl.com/y283wwd7
سه شنبه 21 اسفند 1397 01:31 ق.ظ
What's Going down i am new to this, I stumbled upon this
I have discovered It positively helpful and it has helped me out loads.
I am hoping to give a contribution & aid different users like
its aided me. Good job.
Jayden
چهارشنبه 15 اسفند 1397 08:16 ق.ظ
Very soon this web page will be famous amid all blogging people, due to it's fastidious content
Ira
شنبه 11 اسفند 1397 05:05 ب.ظ
Whoa! This blog looks exactly like my old one! It's on a completely
different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!
Heather
جمعه 10 اسفند 1397 03:38 ق.ظ
Heya i am for the primary time here. I found this board and I find
It really helpful & it helped me out much. I am hoping to
provide something back and help others such as you aided me.
Matt Linklater
یکشنبه 5 اسفند 1397 01:34 ق.ظ
Hi all, here every person is sharing these know-how,
therefore it's nice to read this web site, and I used to pay a visit this blog every day.
Tommy
شنبه 4 اسفند 1397 04:16 ب.ظ
It's really very complex in this full of activity life to listen news on Television,
thus I just use web for that reason, and obtain the most up-to-date
news.
Celia
شنبه 4 اسفند 1397 09:18 ق.ظ
Hello there, I think your website may be having web browser compatibility issues.
When I look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
I simply wanted to give you a quick heads up! Other than that, fantastic blog!
https://bit.ly/2V6EJpc
چهارشنبه 1 اسفند 1397 02:14 ق.ظ
An intriguing discussion is worth comment. I believe that you need to write more about this subject matter,
it might not be a taboo matter but usually people don't talk about these issues.
To the next! Kind regards!!
Callum
سه شنبه 30 بهمن 1397 02:44 ب.ظ
Now it's time to decide your particular investments.
Vickey
جمعه 26 بهمن 1397 06:36 ق.ظ
All types of investments come with sure risks.
Joy
جمعه 5 بهمن 1397 05:38 ق.ظ
Good day! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but
I'm not seeing very good gains. If you know
of any please share. Thank you!
abcya hook
جمعه 28 دی 1397 08:12 ق.ظ
Thank for sharing
abcya hook
جمعه 28 دی 1397 08:11 ق.ظ
Love post
Umanizzare
سه شنبه 18 دی 1397 01:26 ب.ظ
I do accept as true with all the concepts you have introduced in your post.

They are very convincing and can certainly work.
Still, the posts are very quick for novices. Could you please lengthen them a little from next time?
Thank you for the post.
fence installation cost
سه شنبه 4 دی 1397 05:43 ب.ظ
6' wood fences run about 1$18.00 a foot.
Levi
دوشنبه 3 دی 1397 06:25 ق.ظ
The proper advice can prevent time and money.
invisible fence installation near me
شنبه 1 دی 1397 04:22 ق.ظ
The common constructing permit costs about $800.
deal.by
سه شنبه 13 آذر 1397 03:40 ب.ظ
This post is invaluable. Where can I find out more?
kostek.kr
جمعه 2 آذر 1397 04:53 ب.ظ
Certified Monetary Planner Board of Requirements Inc.
Ada
دوشنبه 30 مهر 1397 10:28 ب.ظ
This is what Method Actors name 'sense memory'.
acting classes near me for toddlers
سه شنبه 17 مهر 1397 09:06 ق.ظ
This is what Method Actors name 'sense reminiscence'.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo