تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - فرماندار آستارا: اقدامات طرح های بوم گردی تا مرحله تصویب رایگان است

حقیقت نیوز

فرماندار آستارا: اقدامات طرح های بوم گردی تا مرحله تصویب رایگان است

تاریخ:سه شنبه 4 اردیبهشت 1397-08:28 ب.ظ

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: بررسی و انجام اقدامات اداری پرونده های طرح های بوم گردی تا مرحله تصویب نهایی، رایگان و بر عهده دستگاه های اجرایی است.

گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است یونس رنجکش در جلسه ستاد بوم گردی در فرمانداری این شهرستان بیان داشت: با توجه به تمهیدات انجام گرفته و تاکیدات استاندار گیلان در اجرای هرچه بهتر طرح های بوم گردی و ایجاد مشوق های لازم برای متقاضیان، هزینه‌ای برای ارائه طرح ها تا پایان تصویب آنها از متقاضیان دریافت نخواهد شد.
وی اضافه کرد: برای سهولت اجرای طرح ها، سازه ها و نقشه های اولیه با هماهنگی سازمان نظام مهندسی تهیه و در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و متقاضیان می‌توانند از طرح ها و نقشه ها به صورت رایگان استفاده کنند.
وی بیان کرد: بوم گردی با توجه به شرایط طبیعی آستارا ظرفیت خوبی برای توسعه فضاهای گردشگری فراهم می کند و می تواند در ایجاد اشتغال مستقیم، غیرمستقیم و گردش اقتصادی نقش بسزایی داشته باشد.
رنجکش گفت: با توجه به تاکیدات انجام گرفته، طرح های بوم گردی به عنوان محوری ترین حوزه سرمایه‌گذاری در کمترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.
او ادامه داد: دستگاه های اجرایی نظیر حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی با هماهنگی بنیاد مسکن، دهیاری ها و بخشداری ها موظف به راهنمایی متقاضیان و رفع مشکلات آنها هستند.
رنجکش گفت: تاکنون 55 طرح بوم گردی به بنیاد مسکن این شهرستان معرفی شده و این نهاد با توجه به معیارهای تعیین شده، در حال بررسی و رفع مشکلات آنهاست.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
g
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:41 ق.ظ
Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar
one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback?
If so how do you reduce it, any plugin or anything
you can advise? I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is
very much appreciated.
how to download minecraft
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 06:52 ب.ظ
Hello there! This post couldn't be written any better!

Reading through this post reminds me of my previous
room mate! He always kept chatting about this. I will forward this write-up to him.
Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!
gamefly free trial
جمعه 13 اردیبهشت 1398 03:17 ق.ظ
I visited many web sites however the audio quality for audio songs present
at this web site is really superb.
minecraft
دوشنبه 19 فروردین 1398 06:01 ب.ظ
This website was... how do you say it? Relevant!! Finally I have found something which helped
me. Kudos!
tinyurl.com
چهارشنبه 14 فروردین 1398 01:07 ق.ظ
Hello my loved one! I want to say that this post is amazing, great written and include approximately all
important infos. I'd like to look more posts like this .
http://goo.gl/8r1Yuu
شنبه 10 فروردین 1398 10:21 ق.ظ
My developer is trying to convince me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the costs.

But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on a number of websites for about a year and am anxious about switching to another platform.
I have heard excellent things about blogengine.net. Is there a way I
can transfer all my wordpress content into it? Any kind of help would be really appreciated!
happywheels247
جمعه 28 دی 1397 06:53 ق.ظ
Thnak for sharing
coolmath minesweeper
جمعه 28 دی 1397 06:52 ق.ظ
Good pots
Sling TV
چهارشنبه 23 آبان 1397 08:10 ب.ظ
I'll right away snatch your rss feed as I can't
in finding your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
Do you have any? Please allow me know in order that I may subscribe.
Thanks.
What Equipment is Needed for Sling TV
سه شنبه 22 آبان 1397 07:25 ق.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate
you writing this article plus the rest of the website is also really good.
Sling TV
یکشنبه 20 آبان 1397 11:50 ب.ظ
Thanks on your marvelous posting! I actually enjoyed reading it,
you will be a great author. I will ensure that I bookmark your blog
and will eventually come back at some point. I want to encourage you continue your
great writing, have a nice morning!
What Equipment is Needed for Sling TV
یکشنبه 20 آبان 1397 01:20 ب.ظ
Wow, wonderful blog format! How long have you been running a blog for?
you made blogging look easy. The whole glance of your website is magnificent, as smartly as
the content material!
Quest Bars
جمعه 18 آبان 1397 01:24 ب.ظ
I got this site from my pal who told me on the topic of
this web page and now this time I am visiting this web page and reading very informative posts
at this time.
Quest Bars Cheap
جمعه 18 آبان 1397 03:34 ق.ظ
Please let me know if you're looking for a writer for your weblog.
You have some really great posts and I feel I would be a good
asset. If you ever want to take some of the load off, I'd really like
to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.
Please send me an e-mail if interested. Cheers!
Quest Protein Bars
سه شنبه 15 آبان 1397 04:41 ب.ظ
Thanks for any other wonderful post. Where else could anyone get that
kind of information in such an ideal approach of writing?
I've a presentation next week, and I'm on the search for such information.
Health Benefits of Coconut Oil
دوشنبه 7 آبان 1397 10:16 ق.ظ
I was curious if you ever considered changing the structure of your
blog? Its very well written; I love what youve
got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people
could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 images.

Maybe you could space it out better?
minecraft free download 2018
سه شنبه 17 مهر 1397 03:45 ب.ظ
I like the helpful information you supply in your articles.
I will bookmark your weblog and take a look at once more right here
frequently. I am somewhat sure I'll be informed lots of new stuff right
right here! Best of luck for the next!
minecraft
یکشنبه 15 مهر 1397 05:59 ق.ظ
Hello everyone, it's my first visit at this web site, and article is
genuinely fruitful designed for me, keep up posting such posts.
minecraft
جمعه 13 مهر 1397 11:24 ق.ظ
I was excited to find this website. I wanted to thank you
for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely savored every little bit of it and i also have you book-marked
to look at new information in your website.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo