تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - فرماندار بندر آستارا خبر داد؛ استانداری گیلان با ساخت 2 شناگاه در آستارا موافقت کرد

حقیقت نیوز

فرماندار بندر آستارا خبر داد؛ استانداری گیلان با ساخت 2 شناگاه در آستارا موافقت کرد

تاریخ:سه شنبه 4 اردیبهشت 1397-08:30 ب.ظ

فرماندار بندر آستارا گفت: استانداری گیلان با ساخت 2 شناگاه مجهز و مدرن در طرح سالمسازی سفیر امید این شهرستان موافقت کرد و این طرح ها به عنوان الگو در تعدادی از شهرستان های ساحلی استان ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی ساحل ها در فرمانداری آستارا افزود: این شهرستان به لحاظ موقعیت ممتاز گردشگری، مورد توجه استاندار گیلان است و طرح شناگاه های آستارا به عنوان آزمونه تا خردادماه امسال تکمیل خواهد شد.
وی اعتبار اختصاص یافته برای ساخت شناگاه ها را 40 میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: باید از فرصت ساحل ها برای تقویت ابعاد فرهنگی و اقتصادی استفاده و با گسترش خدمات به روش های مختلف و متناسب با هدف های سازمانی، ساحل ها را مدیریت کرد.
وی اظهار کرد: سال گذشته هیچ غریقی در نوار ساحلی آستارا نداشتیم و خدمات ارائه شده باعث رضایت عمومی مردم شد اما باید دهیاران در طرح های سالمسازی روستاها و شهرداران در نقاط شهری جهت ایجاد تفرجگاه ها و جاذبه های گردشگری تلاش کنند.
رنجکش با بیان اینکه ناجیان غریق باید از اوایل خردادماه در نقاط خطرآفرین و طرح های سالمسازی آستارا مستقر شوند، ادامه داد: کمیته های هفت گانه امنیت و انتظامات، امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از حوادث، فرهنگی، بهداشت و درمان، رفاه و اسکان و نظارت بر عرضه کالا باید برای اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی و اجتماعی همت کنند و سال گذشته 22 برنامه فرهنگی و هنری در نوار ساحلی آستارا برگزار شد.
رنجکش با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باید در طرح سالمسازی بخش لوندویل آستارا نیز مورد توجه قرار گیرد، گفت: مدیریت طرح های ساحلی باید به افراد پویا، خوشفکر و طراح سپرده شود تا با تولید نشاط ، زمینه ماندگاری گردشگران فراهم شود.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این جلسه گفت: 22 نقطه خطر آفرین در نوار ساحلی آستارا شناسایی و ثبت نام متقاضیان شرکت در کلاس های نجات غریق اداره ورزش و جوانان آغاز شده است.
وی افزود: سه نفر از ناجیان غریق بخش لوندویل آستارا بخشی از حقوق سال گذشته خود را دریافت نکرده اند و امیدواریم امسال با پرداخت بموقع حقوق و تجهیز هیات نجات غریق، در خدمات رسانی به مردم موفق باشیم.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 08:37 ق.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience
with something like this. Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
http://tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
Thankfulness to my father who stated to me on the topic of this website, this weblog is really remarkable.
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 02:07 ب.ظ
Wonderful, what a webpage it is! This blog presents useful information to us, keep it
up.
Terri
شنبه 28 اردیبهشت 1398 07:01 ق.ظ
of course like your website however you need
to check the spelling on several of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I in finding it very
bothersome to inform the truth nevertheless I will certainly come
again again.
minecraft for free
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 06:04 ب.ظ
I do not even know how I ended up here, but I thought this post
was good. I do not know who you are but definitely you're going to a famous blogger if you aren't
already ;) Cheers!
Stuart
جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:06 ب.ظ
I for all time emailed this webpage post page
to all my associates, because if like to read it next my links will too.
http://tinyurl.com/y2w8yjh2
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 08:32 ب.ظ
Howdy! This blog post couldn't be written much better! Looking through
this post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this.

I am going to send this post to him. Pretty sure he'll have
a great read. Thank you for sharing!
Hung
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:30 ب.ظ
Hey exceptional blog! Does running a blog such as this
require a massive amount work? I have absolutely no knowledge of coding but I
had been hoping to start my own blog in the near future. Anyhow, should you have any recommendations or techniques for new blog owners
please share. I understand this is off topic nevertheless I simply wanted
to ask. Many thanks!
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 09:55 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts on ig. Regards
hamilton dias de souza
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 06:02 ب.ظ
Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was
just wondering if you get a lot of spam feedback?
If so how do you reduce it, any plugin or anything you can suggest?
I get so much lately it's driving me insane so any
support is very much appreciated.
Jamison
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 02:24 ب.ظ
You are so interesting! I do not suppose I've read through anything like this before.

So good to find someone with unique thoughts on this subject matter.
Really.. thanks for starting this up. This web site is one thing that is needed on the internet, someone with
a bit of originality!
Mário Pagnozzi Júnior
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 08:43 ق.ظ
Thanks in favor of sharing such a fastidious thought, piece of writing is
nice, thats why i have read it completely
gamefly
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 12:21 ق.ظ
Simply desire to say your article is as amazing.
The clarity in your post is simply nice and i can assume you are an expert on this subject.
Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the rewarding work.
http://tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 06:48 ب.ظ
Definitely believe that which you said. Your favorite justification appeared
to be on the net the simplest thing to be aware of.
I say to you, I certainly get irked while people
think about worries that they plainly don't know
about. You managed to hit the nail upon the top and
defined out the whole thing without having side effect , people can take a
signal. Will likely be back to get more.

Thanks
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 09:44 ق.ظ
hello there and thank you for your info – I have
certainly picked up something new from right here.

I did however expertise some technical issues using this web site,
as I experienced to reload the site lots of times previous to I could get it to load properly.
I had been wondering if your web hosting is OK?
Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement
in google and could damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords.

Well I'm adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective exciting content.
Ensure that you update this again soon.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 05:38 ب.ظ
Hi there! I just wish to offer you a huge thumbs up
for your excellent information you've got here on this post.

I'll be coming back to your web site for more soon.
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 02:17 ب.ظ
Hi there Dear, are you really visiting this site daily, if so then you will definitely take
pleasant experience.
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 03:10 ق.ظ
I am really enjoying the theme/design of your web site. Do you ever run into any browser compatibility problems?
A handful of my blog audience have complained about my website not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
Do you have any ideas to help fix this problem?
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:32 ب.ظ
Greetings! I know this is kind of off topic but I
was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours
and I'm having problems finding one? Thanks a lot!
Reta
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:43 ق.ظ
You made some decent points there. I looked on the web to find out more about the issue and
found most people will go along with your views on this website.
http://bit.ly/2PxmTdm
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 03:22 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much.

I hope to give something back and help others like
you helped me.
bit.ly
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 07:12 ب.ظ
Hello! I could have sworn I've been to this web site before but after looking at some of the posts I realized it's new to me.
Anyhow, I'm certainly delighted I discovered it and I'll
be bookmarking it and checking back often!
Grupo Coral
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 03:41 ب.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this post
and also the rest of the website is also really good.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 02:09 ق.ظ
I simply could not depart your site prior to
suggesting that I actually enjoyed the usual info an individual
supply for your guests? Is gonna be again regularly
in order to check out new posts
Bichara Previc
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 11:05 ق.ظ
Excellent blog! Do you have any hints for aspiring
writers? I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm totally
overwhelmed .. Any recommendations? Kudos!
http://bit.ly/
شنبه 7 اردیبهشت 1398 09:28 ب.ظ
Howdy! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest authoring a
blog post or vice-versa? My site addresses a lot of
the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from
each other. If you're interested feel free to send
me an e-mail. I look forward to hearing from you!
Excellent blog by the way!
Jerold
شنبه 7 اردیبهشت 1398 11:54 ق.ظ
I was wondering if you ever thought of changing the page layout of your blog?
Its very well written; I love what youve got
to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.

Youve got an awful lot of text for only having 1 or two
images. Maybe you could space it out better?
Marie
جمعه 6 اردیبهشت 1398 10:18 ق.ظ
At this time it looks like Drupal is the best blogging
platform available right now. (from what I've read) Is that what you
are using on your blog?
Sherryl
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 10:55 ب.ظ
This information is worth everyone's attention. How can I find out more?
tinyurl.com
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 07:17 ق.ظ
When someone writes an post he/she keeps the idea of a user in his/her brain that how a user can understand it.

Thus that's why this paragraph is amazing. Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo