تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - یک بام و دو هوا در استانداری گیلان

حقیقت نیوز

یک بام و دو هوا در استانداری گیلان

تاریخ:چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397-06:59 ب.ظ

#یک بام و دو هوا در استانداری گیلان 
#کلام_سردبیر آستارالی 
اا دارستانی ✍
Astaranews1.ir
Dardnews.ir
❌عدم حضور مؤثر و پیگیری مشکلات مردم در اصناف و ادارات دولتی در سطح استان توسط #مصطفی_سالاری غیر بومی ، استاندار 42 ساله گیلان، بعد از گذشت 7ماه از سکانداری وی در بالاترین مقام اجرایی استان، موجب بحرانی شدن وضعیت استان گیلان گردیده است!!!

⭕️ علیرغم اینکه سالاری، مدرک دکتری مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردو فرانسه دارد، اما در واقع تحت نفوذِ یک خبرنگار  نام شاهد وزیری، سردبیر گیل خبر و جوانی به نام فرشاد نوروزپور، سردبیر گیل نگاه یا همان سرباز امریه استانداری ، مدیریت شده و اداره ی امور استان گیلان را با وضعیت روبرو ساخته است!!!

❌ این جوانِ سرباز امریه و مشاور جوان امروز استاندار گیلان(نوروزپور)، از جمله افراد معدودی بوده که به استاندار در انتصابات مدیران، خوراک فکری می دهد!!! و جمشیدنژاد، معاون سیاسی امنیتی 63 ساله استانداری نقشی در سیستم انتصابات نداشته و موجب دلخوری وی از نحوه انتصابات استاندار گردیده است!!! 

✅ نکته قابل توجه، اعزام نوروزپور به فرمانداری تالش برای معارفه بخشدار جدید حویق بوده و فرماندار هم از مساعدت نوروزپور در انتصاب بخشدار جدید تشکر نموده است!!!

✅ نکته قابل تأمل این است که این افراد  اتاق فکر استانداری جهت تحت الشعاع قراردادن عملکرد افراد تاثیرگذار در استان را تشکیل داده اند.
بعنوان مثال ایمان رنجکش، فرزند یونس رنجکش (می نویسم فرماندار آستارا-بخوانید مرد رسانه ای ) به همراه نوروزپور عامل اصلی انتشار مطالب علیه داداشی  نماینده محبوب و مردمی آستارا در سایت خبری گیل نگاه و سایت ها و کانالدهای تغذیه شده از استانداری گیلان  بوده و همین افراد تخریب شکری، نماینده  تالشان  یعنی نماینده چهار شهرستان تالش نشین را در دستور کار خود قرار داده اند.

❌طی ماه های اخیر نیز جریانی توسط افراد مذکور، در استانداری گیلان علیه نمایندگان گیلانی راه افتاده که متن های منتشره در رادیو  گیلان ضد انقلاب ، از آثار اتاق فکر مذکور است!! 

❌ فرشاد نوروزپور نوجوان جویای نام که سرباز  امریه بوده و بعنوان سرباز به استاندار معرفی گردیده چه تفاوتی با سایر جوانان این مرز و بوم دارد که بجای پست دادن و نگهبانی در یکی از یگان های نظامی مانند نیروی انتظامی، سپاه و یا ارتش، بعنوان یک نیرو در استانداری بکارگیری ‌ شده و  با اتاق فکر ، اوضاع مدیران و مسؤلین را با بحران ساختگی روبرو می سازد!!!

⭕️ شاهد وزیری نیز به همراه نوروزپور، بخشی از اتاق فکر استاندار جهت تخریب چهره ی افرادی که در تیم آنان عضو نیستند را تشکیل می دهد!!!
@astarali



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 11:51 ب.ظ
Hey There. I found your weblog using msn. This is an extremely smartly written article.
I will be sure to bookmark it and return to read more of your helpful info.
Thank you for the post. I'll certainly comeback.
http://tinyurl.com/y3xqlb4g
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 09:04 ب.ظ
After looking at a few of the blog articles on your web
site, I really appreciate your way of blogging. I saved it to
my bookmark site list and will be checking back soon. Please check out
my web site too and tell me what you think.
Daniel Dantas
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 04:07 ق.ظ
Highly descriptive article, I liked that a lot. Will there be a part 2?
http://tinyurl.com/y3y4clhn
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:57 ب.ظ
Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.
Antony
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 08:35 ق.ظ
Good day! Do you know if they make any plugins to safeguard
against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any tips?
Phillis
جمعه 20 اردیبهشت 1398 11:17 ب.ظ
A motivating discussion is worth comment. I do think that
you need to write more on this topic, it might
not be a taboo subject but generally folks don't talk
about these issues. To the next! Many thanks!!
Muriel
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 12:33 ب.ظ
Yes! Finally something about ig.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 10:30 ق.ظ
Everything is very open with a precise explanation of the issues.
It was definitely informative. Your website is very useful.
Thank you for sharing!
Angeline
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 01:18 ب.ظ
Woah! I'm really loving the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between usability
and appearance. I must say you have done a awesome job with this.
Additionally, the blog loads extremely quick for me on Chrome.
Outstanding Blog!
gamefly
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 04:21 ب.ظ
Somebody necessarily help to make critically articles I would state.
This is the very first time I frequented your website page and to this point?
I surprised with the research you made to create this particular submit
extraordinary. Fantastic job!
gamefly free trial
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:08 ب.ظ
It's awesome in support of me to have a website,
which is beneficial designed for my experience. thanks admin
http://tinyurl.com/y57mxjk8
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 05:06 ب.ظ
My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be exactly what I'm looking for.
Would you offer guest writers to write content for you?
I wouldn't mind publishing a post or elaborating on a number of the subjects you write in relation to here.
Again, awesome weblog!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 11:39 ق.ظ
If some one needs expert view about blogging
afterward i advise him/her to pay a quick visit this web site, Keep up the fastidious work.
Elizbeth
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 11:50 ب.ظ
Hello would you mind sharing which blog platform you're working with?
I'm looking to start my own blog in the near future but
I'm having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs
and I'm looking for something completely unique.
P.S My apologies for getting off-topic but I had to ask!
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:22 ق.ظ
This is a topic that's close to my heart... Many thanks!

Where are your contact details though?
http://bit.ly/2XECAm6
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 04:37 ق.ظ
I like it when folks get together and share views. Great site, stick with it!
Rubin
شنبه 7 اردیبهشت 1398 11:17 ق.ظ
Hiya! Quick question that's entirely off topic. Do you know how to make
your site mobile friendly? My site looks weird when browsing
from my iphone. I'm trying to find a theme or plugin that might be able to resolve
this issue. If you have any suggestions, please share. Thank you!
Leandro Martins de Almeida
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:20 ب.ظ
It's perfect time to make some plans for the
future and it's time to be happy. I have read this post and if I could I
desire to suggest you some interesting things or suggestions.
Maybe you could write next articles referring to this article.
I wish to read even more things about it!
Irish
جمعه 6 اردیبهشت 1398 07:07 ب.ظ
I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website
yourself or did you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking
to design my own blog and would like to know where
u got this from. thanks
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 08:35 ق.ظ
you're truly a excellent webmaster. The website loading speed is amazing.

It seems that you are doing any distinctive trick.

Furthermore, The contents are masterpiece. you've performed a great activity in this topic!
Umanizzare
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 06:01 ق.ظ
Hi, I do think this is an excellent website.
I stumbledupon it ;) I am going to return once again since i have book-marked it.
Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue
to help other people.
Rogelio
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 05:28 ب.ظ
What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I have found It positively useful and
it has aided me out loads. I am hoping to contribute
& aid different users like its helped me. Good job.
Winston
شنبه 31 فروردین 1398 04:08 ب.ظ
Hi there! This post could not be written any better! Looking through this post
reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this.
I am going to send this post to him. Pretty sure he will have
a good read. I appreciate you for sharing!
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 29 فروردین 1398 03:41 ق.ظ
Keep on writing, great job!
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 01:34 ب.ظ
Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am having issues
with your RSS. I don't understand the reason why I can't subscribe
to it. Is there anybody having similar RSS issues?
Anyone who knows the solution can you kindly respond?
Thanx!!
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 01:13 ب.ظ
Very energetic post, I liked that a lot. Will there
be a part 2?
Leandro Martins de Almeida
دوشنبه 26 فروردین 1398 12:20 ب.ظ
Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just too fantastic.

I really like what you've acquired here, certainly like what you are saying
and the way in which you say it. You make it enjoyable
and you still take care of to keep it sensible.
I can not wait to read much more from you. This is
actually a great website.
Leonardo Martins de Almeida
پنجشنبه 22 فروردین 1398 11:16 ق.ظ
Hi there to all, as I am genuinely eager of reading this web site's post to be
updated regularly. It contains nice stuff.
Luiz Gastão Bittencourt da Silva
سه شنبه 20 فروردین 1398 05:58 ب.ظ
May I simply say what a comfort to find an individual who truly understands
what they are talking about on the web. You actually realize how
to bring a problem to light and make it important.

More people have to look at this and understand this
side of your story. I can't believe you aren't more popular
since you definitely have the gift.
Vincent
جمعه 16 فروردین 1398 06:49 ب.ظ
I like what you guys are usually up too. This sort of clever
work and reporting! Keep up the amazing works guys I've added you guys
to my personal blogroll.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo