تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - معلمان رضوانشهر و آستارا تجلیل شدند

حقیقت نیوز

معلمان رضوانشهر و آستارا تجلیل شدند

تاریخ:جمعه 14 اردیبهشت 1397-02:06 ب.ظ

در مراسم های جداگانه ای به مناسبت هفته معلم، از معلمان و آموزگاران شهرستان های رضوانشهر و آستارا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نیازمند دانش، اخلاق، غیرت، توان و همت هستند و این صفات بارز را معلمان می توانند در فکر و اندیشه دانش آموزان نهادینه کنند.
محمود شکری انسان سازی در مسیر رشد و کمال و آموختن علم و آگاهی را وظیفه معلمان دانست و ادامه داد: اگر انتخاب افراد بر اساس آگاهی صورت پذیرد، به طور قطع آینده روشنی در انتظار کشور خواهد بود.
رئیس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر نیز در سخنانی گفت: آموزش و پرورش نقطه عطف تغییر و تحول بوده که نیازمند عزمی جدی و ملی و تعامل ویژه دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.
علی گواهی با اشاره به اینکه معلمان محبوب جامعه هستند، بیان کرد: براساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته معلمان از محبوب ‌ترین اقشار جامعه به شمار می ‌روند که این امر نشان از جایگاه والای معلمان در جامعه است.
مدیر آموزش و پرورش رضوانشهر ادامه داد: جایگاه معلمان در جامعه باید نهادینه شود و امروز شاهد آن هستیم که همه اقشار جامعه و دستگاه‌های اجرایی در هفته از مقام معلمان تقدیر و تشکر می کنند.
شهردار پره سر نیز در این همایش که بعنوان میزبان بود در سخنانی گفت: توفیق علمی کسب شده توسط دانشمندان ایرانی نتیجه تلاش و زحمت معلمان است.
شهرام شهابی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت های علمی فراوانی نصیب ایران اسلامی شده که این مهم به واسطه تلاش و مجاهدت معلمان در کلاس های درس کسب شده است.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر ، در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

** معلمان، سرمایه های فرهنگی هستند
فرماندار بندر آستارا گفت: معلمان متعهد و دلسوز، هویت و سرمایه های فرهنگی این شهرستان هستند و تلاش و ایثار آنها فراموش نخواهد شد.
گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکی است، یونس رنجکش در دیدار با 2زوج معلم بازنشسته این شهرستان افزود: مسئولان این شهرستان بر خود می بالند که در چنین شهرستانی با ویژگی های فرهنگی انجام وظیفه می کنند.
وی اضافه کرد: آستارا را با هویت فرهنگی آن می شناسند و از شاخصه های مهم فرهنگی این شهرستان مرزی، حضور معلمان دلسوز و متعهدی است که سرمایه های اجتماعی هستند.
او ادامه داد: معلمان به عنوان الگوهای تربیتی و رفتاری تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان دارند و دیدار با خانواده های فرهنگی و بازنشستگان آنها باید از اولویت های مسئولان باشد و اینگونه دیدارها باعث نشاط و همبستگی اجتماعی می شود.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و حدود یک هزار معلم در 150 مدرسه دولتی و غیردولتی آن به 16 هزار دانش آموز تدریس می کنند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Kent
جمعه 3 خرداد 1398 02:30 ب.ظ
Quality content is the important to attract the users to
pay a visit the website, that's what this website is providing.
Quinton
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:42 ق.ظ
Hi there fantastic blog! Does running a blog like this take a great
deal of work? I have no expertise in programming but I was hoping to start my own blog in the near
future. Anyways, if you have any recommendations or tips
for new blog owners please share. I understand this is off topic but I simply had to ask.
Kudos!
http://tinyurl.com/y2ocbdc7
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:41 ب.ظ
Hi! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came
to look it over. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be
tweeting this to my followers! Exceptional blog and terrific design and style.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 05:09 ب.ظ
Awesome! Its really amazing post, I have got much clear idea regarding from this paragraph.
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 08:38 ب.ظ
Hello, i think that i saw you visited my weblog thus i came to “return the favor”.I'm trying to find things to improve my web site!I suppose its ok to use some of your ideas!!
Grupo Coral
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 04:33 ب.ظ
Howdy! This blog post could not be written much better! Going through this article reminds me of my previous roommate!
He continually kept preaching about this. I will send this article to him.
Pretty sure he's going to have a great read. Thanks for sharing!
Freddie
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 03:44 ق.ظ
Hi, I do believe this is an excellent site.
I stumbledupon it ;) I'm going to come back yet again since I bookmarked it.

Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.
Gia
جمعه 13 اردیبهشت 1398 02:04 ق.ظ
I go to see every day some web pages and information sites to read articles
or reviews, however this weblog gives feature based articles.
Florine
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 08:50 ق.ظ
Hello, this weekend is good designed for me, as this time
i am reading this wonderful informative post here at my residence.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:59 ق.ظ
I am not sure where you are getting your info, but good topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for fantastic information I was looking
for this information for my mission.
Grupo Coral
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 11:37 ب.ظ
I am sure this piece of writing has touched all the
internet people, its really really nice piece of writing on building
up new website.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 12:56 ق.ظ
It's difficult to find educated people about this topic,
however, you seem like you know what you're talking about!
Thanks
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 08:11 ب.ظ
Great site you have here.. It's hard to find excellent writing like
yours nowadays. I truly appreciate individuals like you! Take care!!
Adolfo
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:14 ق.ظ
Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.
Daisy
شنبه 7 اردیبهشت 1398 02:05 ب.ظ
Greetings from Colorado! I'm bored to tears at work so I decided to browse your
site on my iphone during lunch break. I enjoy the information you present
here and can't wait to take a look when I get home.

I'm shocked at how fast your blog loaded on my phone
.. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, good blog!
Mose
شنبه 7 اردیبهشت 1398 02:15 ق.ظ
Hey, I think your blog might be having browser compatibility issues.
When I look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer,
it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!

Other then that, wonderful blog!
tinyurl.com
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 03:17 ب.ظ
It's nearly impossible to find educated people in this particular topic,
but you sound like you know what you're talking about!
Thanks
Bichara Previc
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 02:24 ق.ظ
I have read so many posts about the blogger lovers except this post
is in fact a fastidious paragraph, keep it up.
Amee
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 01:49 ق.ظ
Can I just say what a relief to find somebody who actually understands what they're discussing on the web.
You definitely understand how to bring an issue to light and make it important.
More people have to look at this and understand this side of the story.
It's surprising you are not more popular because you
definitely have the gift.
http://tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 12:01 ق.ظ
Hi! This post couldn't be written any better!
Reading through this post reminds me of my good
old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this page
to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!
http://tinyurl.com/y6d6h6tk
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 09:38 ب.ظ
Yes! Finally something about ig.
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 10:58 ق.ظ
bookmarked!!, I like your web site!
tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 04:03 ق.ظ
Hello to all, the contents existing at this web page are really remarkable for
people experience, well, keep up the nice work fellows.
Jame
یکشنبه 25 فروردین 1398 04:41 ق.ظ
Hello there! I could have sworn I've been to this web
site before but after browsing through some of the posts I realized it's new to me.

Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking it and checking back frequently!
Leonardo Martins de Almeida
شنبه 24 فروردین 1398 02:56 ب.ظ
Nice post. I was checking continuously this blog
and I'm impressed! Very helpful information particularly the last part :) I care for such information a lot.
I was seeking this certain information for a long time.
Thank you and best of luck.
tinyurl.com
پنجشنبه 22 فروردین 1398 09:52 ق.ظ
Normally I do not read article on blogs, however I would like
to say that this write-up very compelled me
to try and do so! Your writing style has been surprised
me. Thanks, very nice post.
tinyurl.com
چهارشنبه 21 فروردین 1398 08:59 ب.ظ
You ought to be a part of a contest for one of the finest websites on the internet.
I am going to highly recommend this web site!
tinyurl.com
دوشنبه 12 فروردین 1398 12:00 ق.ظ
Excellent blog here! Also your site loads up very fast!

What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours lol
tinyurl.com
یکشنبه 11 فروردین 1398 03:10 ب.ظ
Asking questions are really pleasant thing if you are not understanding something completely, but this post gives pleasant understanding
even.
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 8 فروردین 1398 02:37 ب.ظ
Yes! Finally something about ig.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo