تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - معاون نمایندگی ولی فقیه در بسیج: حمایت از کالای ایرانی باعث اشتغالزایی می شود

حقیقت نیوز

معاون نمایندگی ولی فقیه در بسیج: حمایت از کالای ایرانی باعث اشتغالزایی می شود

تاریخ:جمعه 14 اردیبهشت 1397-02:06 ب.ظ

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از واردات بی رویه آن، راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی و بسترساز اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار مهران طهماسبی غروب پنجشنبه در جمع بسیجیان روستاهای مرزی آستارا در مسجد قدس روستای باغچه سرای این شهرستان اظهار داشت: باید به حمایت از کالای ایرانی همت کنیم و این فرهنگ از خانواده ها و مدارس آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مرزنشینان ضروری است، افزود: مرزنشینان در کنار زندگی عادی خود، از سرحدات کشور حراست می کنند و باید با جدیت به مشکلات عمرانی، آموزشی و بهداشتی آنها رسیدگی شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه ایران از نظر اقتدار نظامی و دفاعی در نقطه اوج قرار دارد و امیدواریم مردم و مسئولان به سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.
طهماسبی با تاکید بر اینکه جریانات و جناح های کشور باید با همدلی و وحدت در راستای اعتلای ایران اسلامی اهتمام داشته باشند افزود: دشمنان ملت و نظام اسلامی با انواع ترفندها قصد دوری مردم از ولایت فقیه را دارند و اما همیشه این ترفند شوم آنان توسط مردم ولایتمدار خنثی شده است.
وی ادامه داد: آستارا به لحاظ فرهنگی از غنای خاصی برخوردار است و باید بسیجیان این شهرستان با روحیه جهادی در تمام حوزه ها حضور مقتدرانه داشته باشند.
طهماسبی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری، خاطرنشان کرد: آثار ارزشمند این شهید در حوزه های مختلف آنچنان مدبرانه و هوشمندانه نوشته شده که با گذشت چندین سال، همچنان تاثیرگذار و به ‌روز است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 1 خرداد 1398 06:38 ق.ظ
Nice answer back in return of this difficulty with solid arguments and telling everything about
that.
Maurice
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 03:59 ق.ظ
Its not my first time to visit this web site, i am browsing this web page dailly
and get good information from here every day.
Madelaine
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 04:21 ب.ظ
If some one needs expert view on the topic of running a blog
after that i advise him/her to pay a quick visit this website, Keep up the fastidious work.
Basil
جمعه 27 اردیبهشت 1398 02:47 ب.ظ
Schwab Intelligent Portfolios invests in Schwab
ETFs.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 07:43 ب.ظ
Just wish to say your article is as astonishing.
The clarity on your publish is simply cool and that i could
assume you're a professional in this subject.
Fine together with your permission allow me to grab your feed to keep
up to date with approaching post. Thank you a million and please keep up the gratifying work.
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 04:44 ب.ظ
First of all I would like to say wonderful blog!
I had a quick question that I'd like to ask if
you don't mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head before writing.
I've had trouble clearing my thoughts in getting my
thoughts out. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are
generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations
or hints? Many thanks!
Bichara Previc
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 08:34 ب.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we communicate?
http://tinyurl.com/y6843aqo
جمعه 13 اردیبهشت 1398 02:17 ب.ظ
We're a gaggle of volunteers and starting a brand new scheme
in our community. Your site offered us with useful info to work on. You have done
an impressive activity and our whole community can be grateful to you.
Bichara Previc
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:41 ق.ظ
Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was curious about
your situation; many of us have developed some nice practices and we are looking to exchange strategies with others, please shoot me an email if interested.
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:05 ق.ظ
Very good article. I'm dealing with many of these issues as well..
Sherri
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 04:00 ب.ظ
Thanks for the auspicious writeup. It in reality
used to be a leisure account it. Look complex to far introduced agreeable from you!
However, how could we communicate?
Robert
شنبه 7 اردیبهشت 1398 10:11 ب.ظ
Howdy! This article could not be written any better!
Going through this article reminds me of my previous
roommate! He constantly kept talking about this.
I'll send this article to him. Pretty sure he
will have a very good read. Many thanks for sharing!
Leandro Martins de Almeida
سه شنبه 27 فروردین 1398 05:38 ب.ظ
Why visitors still use to read news papers when in this technological globe the whole thing is presented on web?
http://tinyurl.com/yxdgtgqd
سه شنبه 27 فروردین 1398 03:40 ق.ظ
Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.

Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Appreciate it
Weldon
سه شنبه 20 فروردین 1398 09:39 ق.ظ
What i don't understood is in truth how you're now not really
much more smartly-preferred than you might be right now.
You are so intelligent. You already know thus significantly in relation to this topic, produced me in my view imagine it
from a lot of varied angles. Its like women and men are not involved unless it is one thing to accomplish with Lady gaga!
Your individual stuffs great. At all times take care of it
up!
tinyurl.com
دوشنبه 19 فروردین 1398 05:57 ب.ظ
First of all I want to say excellent blog! I had a quick
question in which I'd like to ask if you don't mind.
I was interested to find out how you center yourself and clear your head before writing.
I've had trouble clearing my thoughts in getting my ideas out there.
I truly do take pleasure in writing however it just seems like
the first 10 to 15 minutes are lost simply just trying to figure out how
to begin. Any suggestions or hints? Many thanks!
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 11:59 ق.ظ
whoah this blog is fantastic i love studying your articles.

Stay up the good work! You understand, lots of
individuals are hunting round for this info, you can help them greatly.
Donte
شنبه 17 فروردین 1398 05:08 ب.ظ
Can you tell us more about this? I'd care to find out some additional information.
http://tinyurl.com/y2all5vn
پنجشنبه 15 فروردین 1398 10:32 ب.ظ
I just like the helpful information you provide in your articles.
I'll bookmark your blog and check again here frequently.
I am relatively sure I'll be told many new stuff proper right here!
Good luck for the next!
tinyurl.com
چهارشنبه 14 فروردین 1398 10:28 ب.ظ
Hello there, I found your web site via Google at the same time as searching for a comparable matter,
your site came up, it looks good. I've bookmarked it in my google bookmarks.

Hi there, just was aware of your blog thru Google,
and located that it is really informative. I'm
gonna watch out for brussels. I will appreciate if you happen to continue this in future.
Lots of people shall be benefited from your writing. Cheers!
http://tinyurl.com/y5do7l3o
سه شنبه 13 فروردین 1398 04:00 ب.ظ
If some one wishes expert view on the topic of running a blog after that i suggest
him/her to go to see this blog, Keep up the good work.
Lucy
شنبه 10 فروردین 1398 01:22 ق.ظ
It's remarkable to pay a quick visit this website and
reading the views of all colleagues on the topic of this piece of writing, while I am also keen of getting experience.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 5 فروردین 1398 05:26 ب.ظ
It's going to be end of mine day, except before ending I am reading this
fantastic paragraph to increase my know-how.
Matthew Linklater
چهارشنبه 15 اسفند 1397 04:51 ب.ظ
I am curious to find out what blog platform you're
working with? I'm experiencing some small security issues with my latest blog and I
would like to find something more safe. Do you have any recommendations?
Ingrid
یکشنبه 12 اسفند 1397 03:02 ق.ظ
Good day! This is my first comment here so I just
wanted to give a quick shout out and say I genuinely enjoy reading
through your articles. Can you suggest any other blogs/websites/forums
that deal with the same topics? Thanks!
Stanley
شنبه 4 اسفند 1397 03:54 ب.ظ
I have read so many articles regarding the blogger lovers except
this post is actually a good piece of writing, keep it up.
https://bit.ly/2V6EJpc
چهارشنبه 1 اسفند 1397 03:48 ق.ظ
I like what you guys tend to be up too. Such clever work and reporting!

Keep up the very good works guys I've added you guys to my blogroll.
Ernesto
یکشنبه 21 بهمن 1397 03:27 ق.ظ
Hi to all, it's actually a pleasant for me to go to see this web site, it
contains important Information.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo