تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - اتومبیلرانان جهانگرد هندی از آستارا به روسیه سفر کردند

حقیقت نیوز

اتومبیلرانان جهانگرد هندی از آستارا به روسیه سفر کردند

تاریخ:یکشنبه 16 اردیبهشت 1397-11:53 ق.ظ

40 اتومبیلران جهانگرد هندی بعد از پنج روز سفر در شهرهای مختلف ایران و آشنایی با آداب و رسوم ایرانیان، از مرز آستارا به کشور روسیه عزیمت کردند.

چیدو موردی یکی از اعضای گروه اتومبیلرانی هندوستان روز شنبه پیش از خروج از مرز آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: با کشتی از هندوستان وارد بندر عباس شدیم و با 18 خودروی اسکورپیو ظرف پنج روز حرکت در شهرهای مختلف، به آستارا رسیدیم.
وی افزود: در مسیر حرکت از شهرهای شیراز، اصفهان و تهران دیدن کردیم و مکان های تاریخی ایران نظیر تخت جمشید و سی و سه پل برای ما جذابیت داشت.
وی اظهار کرد: مردم ایران، خونگرم و مهربان هستند و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان از هدف های سفر ماست و نوار ساحلی و طبیعت زیبای آستارا نیز در نوع خود بکر است.
وی با تقدیر از همکاری و استقبال شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیات اتومبیلرانی و موتور سواری آستارا، گفت: از مرز آستارا به جمهوری آذربایجان و سپس به روسیه حرکت می کنیم و با شهرهای مختلف روسیه و فرهنگ و آداب و رسوم مردم آن آشنا خواهیم شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سومین مرز پرتردد کشور است و سالانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Cristina Boner
پنجشنبه 2 خرداد 1398 01:46 ب.ظ
Very rapidly this website will be famous amid all blogging people, due to it's good articles or reviews
download minecraft pc
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:18 ب.ظ
I read this piece of writing fully about the comparison of most up-to-date
and preceding technologies, it's awesome article.
Rae
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 01:18 ق.ظ
Its like you read my mind! You seem to know a lot about this,
like you wrote the book in it or something. I think that you can do with some
pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is magnificent blog.
A fantastic read. I'll certainly be back.
Judson
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:43 ب.ظ
It is not my first time to pay a quick visit this site,
i am browsing this web site dailly and obtain fastidious facts from here daily.
Anna
شنبه 21 اردیبهشت 1398 08:10 ب.ظ
Hi there Dear, are you genuinely visiting this site daily, if so after that you will absolutely get pleasant knowledge.
tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 01:05 ب.ظ
Valuable information. Lucky me I found your web site by accident,
and I'm shocked why this accident did not came about earlier!
I bookmarked it.
http://tinyurl.com/y3kbno3t
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 10:16 ق.ظ
I am genuinely pleased to glance at this web site posts which carries
plenty of valuable information, thanks for
providing these data.
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 12:44 ق.ظ
Oh my goodness! Incredible article dude! Thank
you, However I am experiencing issues with your RSS.

I don't know why I am unable to subscribe to it. Is there anyone else having
similar RSS problems? Anyone who knows the solution can you kindly respond?
Thanx!!
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:02 ق.ظ
Simply desire to say your article is as astounding.
The clarity in your post is simply nice and i could assume you're an expert on this subject.
Fine with your permission let me to grab your RSS feed to keep up to date with forthcoming post.
Thanks a million and please keep up the rewarding
work.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 08:41 ب.ظ
What i don't realize is if truth be told how you're no
longer really a lot more well-preferred than you may be now.
You're so intelligent. You realize thus significantly in terms of this topic,
made me in my view consider it from so many various angles.
Its like women and men don't seem to be involved except it is something to do with
Girl gaga! Your own stuffs great. At all times take care of it up!
Lanora
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 06:48 ب.ظ
After looking at a handful of the blog articles on your
site, I truly appreciate your way of writing a blog.
I added it to my bookmark webpage list and will be checking back in the near future.
Please check out my web site too and tell me your opinion.
Everette
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 07:03 ق.ظ
Definitely believe that which you said. Your favorite reason seemed to be on the net the easiest factor to
bear in mind of. I say to you, I definitely get annoyed while
folks consider worries that they plainly do not
recognize about. You controlled to hit the nail upon the highest as well as outlined out
the entire thing without having side-effects , people could take a signal.

Will likely be again to get more. Thanks
minecraft
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 02:46 ب.ظ
I have learn several just right stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I surprise how so much attempt you set to make one of these fantastic informative web site.
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:44 ق.ظ
Hi there, I enjoy reading all of your article.
I wanted to write a little comment to support you.
Jimmie
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:54 ق.ظ
Every weekend i used to pay a quick visit this web page, because i
wish for enjoyment, as this this web page conations in fact good funny
stuff too.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 6 اردیبهشت 1398 02:26 ب.ظ
First off I would like to say wonderful blog! I had a quick question that I'd like to ask if you do
not mind. I was interested to know how you center yourself and clear
your mind before writing. I've had a difficult time clearing my mind in getting my
ideas out. I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10
to 15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
Cheers!
tinyurl.com
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 03:02 ب.ظ
Fantastic site you have here but I was curious if you knew of any discussion boards that cover the
same topics talked about in this article? I'd really love to be a part of
community where I can get feed-back from other experienced individuals that share the same interest.
If you have any recommendations, please let me know. Kudos!
Mayra
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 05:47 ق.ظ
Hi there! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I'm
trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing
very good gains. If you know of any please share.
Thank you!
Fernanda Tórtima
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 04:14 ق.ظ
Very good post. I am facing a few of these
issues as well..
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 10:18 ق.ظ
Hurrah! After all I got a website from where I can truly take helpful information regarding my
study and knowledge.
Toney
جمعه 30 فروردین 1398 09:11 ب.ظ
What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I've found It positively
helpful and it has helped me out loads. I'm hoping to
give a contribution & help other customers like its aided me.
Great job.
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 25 فروردین 1398 05:30 ب.ظ
Hi there to every single one, it's in fact a good for me to pay a quick visit this web page, it consists of
useful Information.
Cristina Boner
چهارشنبه 21 فروردین 1398 01:32 ق.ظ
Fantastic web site. Plenty of helpful information here. I'm sending it to a few pals ans also sharing in delicious.
And certainly, thanks in your effort!
tinyurl.com
شنبه 17 فروردین 1398 02:23 ب.ظ
bookmarked!!, I really like your blog!
Waylon
جمعه 16 فروردین 1398 10:14 ب.ظ
Hello! I realize this is somewhat off-topic but I needed to ask.
Does operating a well-established blog such as yours take a lot of work?
I am brand new to running a blog but I do write in my diary daily.

I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and views
online. Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand new aspiring
bloggers. Thankyou!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 16 فروردین 1398 09:11 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this excellent blog!
I guess for now i'll settle for book-marking and adding
your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates
and will share this site with my Facebook group. Talk soon!
Rodrigo Branco
جمعه 16 فروردین 1398 05:19 ب.ظ
Hi, constantly i used to check web site posts here early in the break of day, since i love to find out
more and more.
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 15 فروردین 1398 01:59 ق.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your site offered us with valuable info to work on. You've done an impressive job and our whole community will be grateful to you.
Leonardo Martins de Almeida
چهارشنبه 14 فروردین 1398 04:17 ق.ظ
Outstanding quest there. What happened after? Thanks!
tinyurl.com
یکشنبه 11 فروردین 1398 05:18 ب.ظ
Howdy! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured I'd ask.

Would you be interested in trading links or maybe guest
writing a blog article or vice-versa? My site addresses a lot of the
same subjects as yours and I think we could greatly benefit
from each other. If you happen to be interested feel
free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you!
Superb blog by the way!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo