تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - 147 طرح اشتغال در تالش به بانک معرفی شد

حقیقت نیوز

147 طرح اشتغال در تالش به بانک معرفی شد

تاریخ:یکشنبه 16 اردیبهشت 1397-11:54 ق.ظ

فرماندار تالش گفت: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید این شهرستان بیش از 11 جلسه مشترک برگزار و 125 طرح اشتغال پایدار روستایی و 22 طرح اشتغالزای فراگیر را برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ،سید عیسی مهدوی روز شنبه اعلام کرد متقاضیان تسهیلات اشتغال، در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند و طرح های آنها بر اساس رسته های اولویت دار ابلاغی استان در حوزه چهار اداره صنعت، معدن و تجارت، شیلات، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کارگروه بررسی و 22 طرح فراگیر با 9 میلیارد و 204 میلیون و 600 هزار ریال و 125 طرح اشتغال روستایی با 9 میلیارد و 204 میلیون و 600 هزار ریال تسهیلات به بانک ها معرفی شد.
وی در تشریح جزئیات این طرح ها گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، 241 طرح اشتغال فراگیر و یکهزار و 570 طرح اشتغال پایدار روستای و عشایری در سامانه کارا ثبت شده بود و 42 طرح اشتغال فراگیر به مبلغ 35 میلیارد و 85 میلیون و 600 هزار ریال و 235 طرح اشتغال روستایی به مبلغ 95 میلیارد و 341 میلیون و 600 هزار ریال در کارگروه اشتغال تصویب شده است.
وی ادامه داد: بررسی و تصویب طرح های با بیش از 2 هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی، خارج از اختیارات شهرستان است و در این خصوص، 24 طرح اشتغال فراگیر به مبلغ 296 میلیارد و 640 میلیون ریال و 62 طرح اشتغال روستایی با 565 میلیارد و 100میلیون ریال تسهیلات به کارگروه استانی ارجاع شده است.
مهدوی با اشاره به توجه و همت دولت برای رفع بیکاری، اظهار امیدواری کرد با عملیاتی شدن طرح های مصوب، بخشی از مشکل بیکاری جوانان تالش برطرف شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 06:46 ب.ظ
I do not even understand how I finished up right here, however I
believed this publish used to be good. I don't know who you are however definitely you're going to a well-known blogger when you are not already.
Cheers!
Florentina
چهارشنبه 1 خرداد 1398 09:40 ق.ظ
I was excited to uncover this website. I need to
to thank you for your time due to this fantastic read!!
I definitely loved every part of it and I have you saved as a favorite to
look at new information on your website.
Ambrose
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 09:19 ب.ظ
Hmm is anyone else having problems with the pictures on this
blog loading? I'm trying to determine if its a problem on my end
or if it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 02:14 ب.ظ
First of all I want to say wonderful blog!
I had a quick question which I'd like to ask if you do not mind.

I was curious to know how you center yourself and clear your head prior to writing.

I have had a hard time clearing my mind in getting my
ideas out. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are
usually wasted just trying to figure out how to
begin. Any recommendations or tips? Thank you!
http://tinyurl.com/
جمعه 27 اردیبهشت 1398 01:28 ب.ظ
Magnificent beat ! I wish to apprentice while you amend your
website, how could i subscribe for a blog site? The account aided me
a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea
http://tinyurl.com/y42hulkb
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:50 ب.ظ
I like what you guys are usually up too. Such clever work
and reporting! Keep up the amazing works guys I've you guys to my own blogroll.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 11:25 ب.ظ
I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. In my opinion, if
all web owners and bloggers made good content as you did, the web
will be much more useful than ever before.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 03:49 ب.ظ
Greetings! Very useful advice within this post! It's the little changes which will make the most important changes.
Many thanks for sharing!
Shaun
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 03:08 ب.ظ
If some one wants to be updated with most
up-to-date technologies afterward he must be go to see this
web site and be up to date everyday.
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 12:27 ب.ظ
Great beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a blog web site?
The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright
clear concept
Austin
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:32 ب.ظ
My relatives always say that I am wasting my time here at web, but I know I am getting experience everyday by reading such good posts.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:20 ب.ظ
With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright
infringement? My website has a lot of exclusive content I've either
written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know any techniques to help prevent content from being
stolen? I'd definitely appreciate it.
http://bit.ly/2TCeKF0
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 03:20 ق.ظ
Thank you for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your next post thank you once again.
Grupo Coral
شنبه 14 اردیبهشت 1398 09:34 ب.ظ
I'm gone to convey my little brother, that he should also pay
a quick visit this webpage on regular basis to get updated from most
up-to-date news update.
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:29 ب.ظ
Your style is unique compared to other folks I've read stuff
from. Thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just
bookmark this site.
August
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 02:35 ب.ظ
Great beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how can i subscribe for a blog website?
The account helped me a applicable deal. I had been a little bit
familiar of this your broadcast provided bright clear concept
June
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:29 ب.ظ
Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam remarks?
If so how do you protect against it, any plugin or anything you can suggest?

I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.
Alva
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 01:22 ب.ظ
Hi there, You have done a great job. I'll certainly digg it and personally suggest to my friends.
I am sure they will be benefited from this site.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 08:53 ب.ظ
Definitely believe that that you stated. Your favorite reason seemed to be on the internet
the easiest factor to take into account of.
I say to you, I certainly get annoyed whilst people think about concerns that they just do not
recognize about. You managed to hit the nail upon the highest and outlined out
the entire thing with no need side effect , people could
take a signal. Will probably be back to get more.
Thank you
Cindi
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 05:34 ق.ظ
Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
I'll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for
the post. I'll certainly comeback.
Floy
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 02:30 ق.ظ
We stumbled over here from a different web page and thought I might check things out.
I like what I see so now i'm following you. Look forward
to looking at your web page repeatedly.
Refugia
شنبه 7 اردیبهشت 1398 04:00 ب.ظ
Wow, wonderful blog layout! How lengthy have you ever been running a blog for?
you make running a blog look easy. The whole glance
of your site is wonderful, as smartly as the content material!
Quincy
شنبه 7 اردیبهشت 1398 08:21 ق.ظ
Yes! Finally someone writes about ig.
http://bit.ly
شنبه 7 اردیبهشت 1398 01:39 ق.ظ
Great goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you're just extremely excellent.
I really like what you've acquired here, certainly
like what you're saying and the way in which you say
it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it wise.
I cant wait to read far more from you. This is really a great site.
Zara
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 12:52 ب.ظ
I'd like to find out more? I'd want to find out more details.
http://tinyurl.com/y2c443z6
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 12:50 ب.ظ
I was wondering if you ever thought of changing the page
layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say.
But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with
it better. Youve got an awful lot of text for only having one
or two images. Maybe you could space it out better?
Adolfo
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 06:51 ق.ظ
Everyone loves what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
Keep up the very good works guys I've incorporated you guys to my blogroll.
tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 06:59 ب.ظ
Just wish to say your article is as surprising. The clearness in your post is just cool and i
could assume you are an expert on this subject.
Well with your permission let me to grab your RSS feed to keep updated
with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the enjoyable work.
Cara
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 12:25 ب.ظ
Hey There. I found your blog using msn. That is a really smartly written article.
I will be sure to bookmark it and return to read extra of your helpful information. Thank you for the post.

I'll definitely comeback.
Fernanda Lara Tórtima
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 01:14 ق.ظ
I do not even understand how I finished up here, but I thought
this put up used to be great. I do not recognize who you might be however certainly
you're going to a well-known blogger if you aren't already.

Cheers!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo