به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - 147 طرح اشتغال در تالش به بانک معرفی شد

حقیقت نیوز

147 طرح اشتغال در تالش به بانک معرفی شد

نویسنده :
تاریخ:یکشنبه 16 اردیبهشت 1397-11:54 ق.ظ

فرماندار تالش گفت: کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و رفع موانع تولید این شهرستان بیش از 11 جلسه مشترک برگزار و 125 طرح اشتغال پایدار روستایی و 22 طرح اشتغالزای فراگیر را برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ،سید عیسی مهدوی روز شنبه اعلام کرد متقاضیان تسهیلات اشتغال، در سامانه کارا ثبت نام کرده بودند و طرح های آنها بر اساس رسته های اولویت دار ابلاغی استان در حوزه چهار اداره صنعت، معدن و تجارت، شیلات، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کارگروه بررسی و 22 طرح فراگیر با 9 میلیارد و 204 میلیون و 600 هزار ریال و 125 طرح اشتغال روستایی با 9 میلیارد و 204 میلیون و 600 هزار ریال تسهیلات به بانک ها معرفی شد.
وی در تشریح جزئیات این طرح ها گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، 241 طرح اشتغال فراگیر و یکهزار و 570 طرح اشتغال پایدار روستای و عشایری در سامانه کارا ثبت شده بود و 42 طرح اشتغال فراگیر به مبلغ 35 میلیارد و 85 میلیون و 600 هزار ریال و 235 طرح اشتغال روستایی به مبلغ 95 میلیارد و 341 میلیون و 600 هزار ریال در کارگروه اشتغال تصویب شده است.
وی ادامه داد: بررسی و تصویب طرح های با بیش از 2 هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی، خارج از اختیارات شهرستان است و در این خصوص، 24 طرح اشتغال فراگیر به مبلغ 296 میلیارد و 640 میلیون ریال و 62 طرح اشتغال روستایی با 565 میلیارد و 100میلیون ریال تسهیلات به کارگروه استانی ارجاع شده است.
مهدوی با اشاره به توجه و همت دولت برای رفع بیکاری، اظهار امیدواری کرد با عملیاتی شدن طرح های مصوب، بخشی از مشکل بیکاری جوانان تالش برطرف شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
hamilton dias de souza
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 11:48 ب.ظ
Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog site in Firefox, it looks fine but when opening in Internet
Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you
a quick heads up! Other then that, excellent blog!
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 01:36 ب.ظ
Wow, wonderful weblog structure! How lengthy have you ever been blogging for?
you make blogging glance easy. The full glance of your site
is fantastic, as neatly as the content!
Umanizzare
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 01:40 ق.ظ
Thanks in favor of sharing such a good idea, piece of writing
is fastidious, thats why i have read it fully
Sharyn
شنبه 31 فروردین 1398 06:22 ب.ظ
It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy.

I have read this post and if I could I want to suggest you few interesting things
or advice. Maybe you can write next articles referring to this article.
I want to read even more things about it!
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 04:43 ب.ظ
continuously i used to read smaller articles that as well clear their motive, and that
is also happening with this piece of writing which I
am reading here.
Sammie
جمعه 30 فروردین 1398 01:58 ق.ظ
whoah this blog is wonderful i really like reading your posts.

Keep up the great work! You recognize, a lot of individuals are
searching around for this info, you can aid them
greatly.
tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 07:21 ق.ظ
Hello just wanted to give you a quick heads up. The text in your post seem
to be running off the screen in Internet explorer.
I'm not sure if this is a formatting issue or something to do
with web browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The design look great though! Hope you get the problem
solved soon. Thanks
Daniel Valente Dantas
پنجشنبه 29 فروردین 1398 02:31 ق.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog!
I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS
feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this website with my Facebook group.
Chat soon!
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 27 فروردین 1398 01:26 ق.ظ
I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be exactly I'm looking for.
can you offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind writing a post or elaborating
on a lot of the subjects you write concerning here.
Again, awesome web log!
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 25 فروردین 1398 05:23 ق.ظ
What's up, this weekend is fastidious for me, as this moment i am
reading this wonderful educational post here at my residence.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 24 فروردین 1398 05:33 ب.ظ
Hey there! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
There's a lot of folks that I think would really enjoy your content.
Please let me know. Many thanks
Luiz Gastão Bittencourt
شنبه 24 فروردین 1398 01:32 ب.ظ
I'm curious to find out what blog system you have been using?
I'm experiencing some minor security issues with my latest site and I'd like to
find something more risk-free. Do you have any recommendations?
Deloris
جمعه 23 فروردین 1398 08:11 ب.ظ
Admiring the dedication you put into your site and detailed information you provide.

It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed
information. Wonderful read! I've bookmarked your site
and I'm including your RSS feeds to my Google account.
Del
چهارشنبه 21 فروردین 1398 06:27 ق.ظ
Hey I am so glad I found your webpage, I really found you by error, while I
was searching on Aol for something else, Anyways I am here now and would just like
to say cheers for a fantastic post and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I
don’t have time to read it all at the minute
but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I
have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome b.
Eve
یکشنبه 18 فروردین 1398 11:44 ق.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this
board and I find It truly useful & it helped me out much.
I hope to give something back and help others like you helped me.
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 12:03 ق.ظ
This piece of writing will assist the internet visitors for setting up new webpage or even a
blog from start to end.
http://tinyurl.com/yyt9hz8v
شنبه 17 فروردین 1398 12:57 ق.ظ
You've made some good points there. I looked on the web to learn more about the
issue and found most people will go along with your views
on this website.
Efrain
شنبه 17 فروردین 1398 12:51 ق.ظ
Thank you, I have just been looking for information about this subject for a long time and yours
is the greatest I've came upon so far. But, what about the conclusion? Are you positive about the supply?
Grupo Coral
جمعه 16 فروردین 1398 02:10 ق.ظ
I have been browsing on-line greater than three hours
these days, but I never discovered any fascinating article like yours.
It's beautiful price enough for me. Personally, if all site owners and
bloggers made just right content material as you did, the net will be a
lot more helpful than ever before.
Silvia
پنجشنبه 15 فروردین 1398 08:32 ب.ظ
What a data of un-ambiguity and preserveness of precious experience on the topic of unpredicted
emotions.
tinyurl.com
سه شنبه 13 فروردین 1398 10:31 ق.ظ
I really like it when people get together and share views.

Great website, stick with it!
Rodrigo Branco
دوشنبه 12 فروردین 1398 01:11 ب.ظ
Awesome blog! Is your theme custom made or
did you download it from somewhere? A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog jump out.
Please let me know where you got your theme. Appreciate it
Rodrigo Branco
دوشنبه 12 فروردین 1398 01:58 ق.ظ
Awesome! Its truly awesome paragraph, I have got much clear idea on the topic
of from this paragraph.
Dorris
یکشنبه 11 فروردین 1398 12:27 ب.ظ
Hey! Someone in my Myspace group shared this site with us
so I came to check it out. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will
be tweeting this to my followers! Wonderful blog
and brilliant design.
http://tinyurl.com/y2jpqewr
شنبه 10 فروردین 1398 05:16 ب.ظ
Hi there just wanted to give you a quick heads up.
The text in your post seem to be running off the screen in Opera.

I'm not sure if this is a format issue or something to do
with internet browser compatibility but I thought I'd
post to let you know. The design look great though!
Hope you get the issue fixed soon. Thanks
Leonardo Martins de Almeida
جمعه 9 فروردین 1398 02:04 ب.ظ
Peculiar article, just what I was looking for.
reputação online
پنجشنبه 8 فروردین 1398 06:08 ق.ظ
Hi to every body, it's my first pay a visit of this
blog; this blog contains awesome and truly excellent data in favor of readers.
tinyurl.com
دوشنبه 5 فروردین 1398 07:56 ب.ظ
A fascinating discussion is worth comment. I do think that you need to write more about this topic, it may not be a taboo
subject but typically people do not discuss these topics.
To the next! Cheers!!
tinyurl.com
دوشنبه 5 فروردین 1398 03:44 ب.ظ
Having read this I thought it was very enlightening. I appreciate you spending
some time and energy to put this short article together.
I once again find myself spending a lot of time both reading and
leaving comments. But so what, it was still worthwhile!
tinyurl.com
دوشنبه 5 فروردین 1398 05:01 ق.ظ
Hello! I could have sworn I've been to this website before
but after checking through some of the post I realized
it's new to me. Anyhow, I'm definitely delighted I found it and
I'll be book-marking and checking back frequently!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 31 تا 60


Admin Logo
themebox Logo