تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - بیش از 2 کیلوگرم تریاک در تالش کشف شد

حقیقت نیوز

بیش از 2 کیلوگرم تریاک در تالش کشف شد

تاریخ:سه شنبه 18 اردیبهشت 1397-05:48 ب.ظ

فرمانده نیروی انتظامی تالش از کشف 2 کیلو و 855 گرم ماده مخدر تریاک و دستگیری عامل تهیه و توزیع آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس اسماعیلی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی هفته جاری در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در یکی از روستاهای تالش در زمینه تهیه و فروش مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی محاکم قضایی قاچاقچی 37 ساله را دستگیر و مواد مخدر را از منزل وی کشف کردند.
وی با بیان این که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به تهیه و توزیع مواد مخدر، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 08:39 ق.ظ
Hey there just wanted to give you a quick heads up and let you know a
few of the pictures aren't loading correctly.
I'm not sure why but I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same results.
Trina
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 07:26 ق.ظ
Valuable information. Fortunate me I discovered your site accidentally, and I am shocked why this coincidence didn't
came about in advance! I bookmarked it.
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:29 ب.ظ
Very quickly this web page will be famous among all blogging people,
due to it's good articles
tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:41 ق.ظ
Greetings from California! I'm bored to death at
work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break.

I really like the information you present here and can't wait to take a
look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, very good blog!
minecraft free
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 09:41 ب.ظ
Good day! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Thank you!
http://tinyurl.com
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 12:59 ب.ظ
Hello, i feel that i noticed you visited my website so i
came to return the favor?.I am trying to to find issues to enhance my site!I suppose its
ok to use some of your concepts!!
tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 12:15 ق.ظ
I'm now not sure the place you're getting your info,
however great topic. I must spend a while learning
more or figuring out more. Thank you for excellent info I used to be searching for this information for my mission.
http://tinyurl.com/y5zepjp7
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:19 ب.ظ
Thanks very nice blog!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:04 ب.ظ
Hi there, I log on to your blog like every week. Your writing style is awesome, keep up the good work!
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 10:32 ق.ظ
Hi there to every one, the contents present at this website are really awesome for people experience, well, keep up the nice work fellows.
Mário Pagnozzi Júnior
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 06:42 ق.ظ
Woah! I'm really enjoying the template/theme of this website.
It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get
that "perfect balance" between superb usability and visual
appeal. I must say you have done a great job with this.

Also, the blog loads very quick for me on Safari. Outstanding Blog!
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 12:18 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts on ig. Regards
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 03:31 ق.ظ
Excellent write-up. I definitely appreciate
this site. Stick with it!
bit.ly
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:44 ق.ظ
What's up to every body, it's my first pay a quick visit of this weblog; this webpage consists of awesome and truly excellent material designed for visitors.
tinyurl.com
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:01 ق.ظ
It's hard to come by knowledgeable people in this particular subject,
however, you seem like you know what you're talking about!
Thanks
Boyce
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 03:11 ب.ظ
Usually I do not read article on blogs, however I wish
to say that this write-up very pressured me to try and
do so! Your writing style has been amazed me. Thank you,
very nice article.
Adolph
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 11:11 ق.ظ
Oh my goodness! Impressive article dude! Thank you,
However I am experiencing problems with your RSS. I don't
understand the reason why I am unable to join it.

Is there anyone else having similar RSS problems? Anyone that knows the answer will you kindly respond?
Thanx!!
http://tinyurl.com/y653qxsd
شنبه 31 فروردین 1398 04:39 ب.ظ
Hi everyone, it's my first visit at this web page, and piece
of writing is really fruitful in support of me, keep up
posting such posts.
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 26 فروردین 1398 04:18 ق.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you! By the way, how could we communicate?
Leonardo Martins de Almeida
دوشنبه 26 فروردین 1398 02:00 ق.ظ
What's up, I read your blog regularly. Your writing style is witty,
keep up the good work!
tinyurl.com
شنبه 24 فروردین 1398 01:54 ب.ظ
Keep on writing, great job!
Kieran
پنجشنبه 22 فروردین 1398 05:12 ب.ظ
It's perfect time to make some plans for the longer term
and it is time to be happy. I've read this post and if
I could I want to counsel you some attention-grabbing issues or advice.

Maybe you can write next articles regarding this article.
I desire to read more issues approximately it!
tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 06:10 ب.ظ
Hey there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of hard
work due to no backup. Do you have any solutions to stop hackers?
senior living care
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:24 ب.ظ
Good - I should certainly pronounce, impressed with
your web site. I had no trouble navigating through all tabs
as well as related information ended up being truly easy to
do to access. I recently found what I hoped for before
you know it at all. Reasonably unusual. Is likely to
appreciate it for those who add forums or something, website theme .
a tones way for your customer to communicate.

Nice task.
Astra Investimentos
یکشنبه 18 فروردین 1398 09:49 ق.ظ
Its like you read my mind! You seem to know a lot about this,
like you wrote the book in it or something. I think that you can do with some pics
to drive the message home a bit, but instead of that, this
is fantastic blog. A fantastic read. I'll definitely be back.
where to live in macon ga
جمعه 16 فروردین 1398 12:48 ق.ظ
I got what you mean, thank you for posting. Woh I am lucky to find this website through google.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
پنجشنبه 15 فروردین 1398 08:11 ق.ظ
The other day, while I was at work, my sister stole my
iphone and tested to see if it can survive a 30 foot drop, just so she can be
a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views.
I know this is totally off topic but I had to share it with someone!
Rodrigo Branco
چهارشنبه 14 فروردین 1398 10:05 ب.ظ
Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new
posts.
Luiz Gastão Bittencourt
جمعه 9 فروردین 1398 11:01 ب.ظ
Normally I don't learn post on blogs, however I wish to say that this write-up
very forced me to check out and do so! Your
writing taste has been surprised me. Thank you, very great article.
Mario Celso Lopes
پنجشنبه 8 فروردین 1398 10:12 ب.ظ
Hello! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick
shout out and say I really enjoy reading your articles.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
Thanks a lot!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo