تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - 50 مبلغ دینی در آستانه ماه رمضان از قم وارد آستارا شدند

حقیقت نیوز

50 مبلغ دینی در آستانه ماه رمضان از قم وارد آستارا شدند

تاریخ:سه شنبه 18 اردیبهشت 1397-05:48 ب.ظ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا از اعزام 50 روحانی و مبلغ دینی از حوزه علمیه قم به این شهرستان، برای ترویج معارف و احکام اسلامی در مساجد و تکایا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ابراهیم حاتمی روز سه شنبه در نشست با هیات امنای مساجد در اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: مبلغان اعزامی از قم علاوه بر تبلیغات دینی و اسلامی، به سئوالات شرعی مومنان و روزه داران پاسخ خواهند گفت.
وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان، غبارروبی 87 مسجد این شهرستان آغاز شده است و به صورت نمادین، دیوارهای پنج مسجد با گلاب شستشو داده شد.
وی اظهار کرد: جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان مورد استقبال شهروندان آستارا قرار می گیرد و این آئین به مدت 30 روز در مساجد محمد رسول الله (ص)، فاطمه زهرا (س) و مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.
حاتمی ادامه داد: مشکل کمبود خانه عالم در آستارا جدی است و برای ایجاد فضای معنوی ماه مبارک رمضان در این شهرستان با اعزام مبلغان به مساجد، ادارات، مراکز آموزشی و سایر اماکن تلاش می شود.
وی گفت: ماه رمضان بهترین فرصت استغفار بندگان خداست و امیدوارم فضای معنوی این ماه توسط روحانیان، هیات امنای مساجد، هیات های مذهبی و مداحان، پربار و شب های قدر نیز گرامی داشته شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 87 مسجد در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Gerard
چهارشنبه 1 خرداد 1398 06:47 ق.ظ
I used to be recommended this web site via my cousin. I am
no longer certain whether this post is written by means of him as nobody else
recognise such detailed approximately my difficulty. You are incredible!

Thanks!
Astra Investimentos
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 11:59 ب.ظ
Hmm it seems like your blog ate my first comment (it was super long) so I guess I'll
just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying
your blog. I too am an aspiring blog writer but
I'm still new to everything. Do you have any tips for first-time
blog writers? I'd definitely appreciate it.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 09:59 ب.ظ
You are so interesting! I do not think I've read through a single thing like
this before. So great to find another person with unique
thoughts on this issue. Seriously.. many thanks for starting this up.
This web site is one thing that is needed on the web, someone
with a little originality!
http://tinyurl.com/y3zbbsce
شنبه 28 اردیبهشت 1398 02:00 ب.ظ
I think that everything composed made a lot of sense.
But, what about this? what if you added a little information? I am not suggesting your content
is not solid., but what if you added something to possibly grab people's attention? I mean آستارا نیوز -
50 مبلغ دینی در آستانه ماه رمضان از قم وارد آستارا شدند is kinda
boring. You ought to glance at Yahoo's front page and note how they create article titles to
get viewers interested. You might try adding a video or a related picture
or two to grab people excited about everything've got to say.
In my opinion, it could make your posts a little bit more
interesting.
Rolando
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:22 ق.ظ
Hi there, There's no doubt that your website could possibly be having internet browser compatibility problems.
When I look at your blog in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got
some overlapping issues. I merely wanted to provide you with
a quick heads up! Besides that, great blog!
Margarita
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:18 ق.ظ
Hello everybody, here every person is sharing
these experience, so it's pleasant to read this blog, and I used to pay a visit this webpage all the time.
Drew
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:59 ق.ظ
Do you mind if I quote a few of your posts as long as I
provide credit and sources back to your site?
My blog is in the very same niche as yours and my visitors would truly benefit from a lot of the information you provide here.

Please let me know if this okay with you. Appreciate it!
Jerald
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:40 ق.ظ
My brother suggested I would possibly like this website. He was once totally right.

This publish actually made my day. You cann't consider simply how much time I had spent for this info!
Thank you!
tinyurl.com
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 09:30 ب.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You obviously know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to
your weblog when you could be giving us something informative to read?
Darrin
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 03:51 ق.ظ
Hi there to every body, it's my first visit of this website; this webpage includes awesome and in fact fine information in favor of
visitors.
Autumn
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 05:39 ق.ظ
Howdy superb website! Does running a blog such as
this require a large amount of work? I've very little
understanding of coding but I had been hoping to start my own blog in the near future.
Anyhow, should you have any suggestions or techniques for new blog owners please share.
I know this is off topic nevertheless I just had to
ask. Appreciate it!
Rodolfo
جمعه 20 اردیبهشت 1398 10:12 ب.ظ
Link exchange is nothing else however it is simply placing the
other person's blog link on your page at proper place and other person will also
do similar for you.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:19 ق.ظ
Simply desire to say your article is as astonishing.
The clarity for your submit is simply excellent and that i can think you are knowledgeable
in this subject. Fine with your permission allow me to take hold of your RSS feed to keep
up to date with coming near near post. Thanks a million and please continue the gratifying work.
Mario Celso Lopes
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 04:26 ق.ظ
I just like the valuable info you supply for your articles.
I will bookmark your blog and test again here regularly.
I am slightly certain I'll be told lots of new stuff proper right here!
Best of luck for the next!
Minna
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 11:52 ب.ظ
Wow, amazing weblog layout! How long have you been blogging for?
you made running a blog look easy. The overall look of your site is magnificent, let alone the content material!
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 14 اردیبهشت 1398 02:08 ق.ظ
Simply desire to say your article is as surprising.
The clearness to your submit is simply excellent and that i could suppose you're
a professional on this subject. Well along with your permission allow me to grasp your feed to stay up to date with forthcoming post.

Thank you a million and please keep up the enjoyable work.
Arnette
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:52 ب.ظ
We're a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
Your website offered us with helpful info to work on.
You've performed an impressive task and our whole neighborhood
might be thankful to you.
Dewey
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 05:25 ب.ظ
What's up, just wanted to say, I liked this article.
It was inspiring. Keep on posting!
Susannah
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:18 ب.ظ
Wow, incredible weblog layout! How lengthy have you been blogging for?
you make blogging look easy. The full glance of your
site is fantastic, let alone the content material!
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:12 ق.ظ
You really make it seem so easy along with your presentation however
I to find this matter to be really one thing which I think I
would by no means understand. It sort of feels too complicated and
very vast for me. I am taking a look forward for
your subsequent post, I will try to get the hold of it!
http://tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 12:46 ق.ظ
I'm really enjoying the design and layout of your website.

It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer
to create your theme? Exceptional work!
Gonzalo
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:07 ق.ظ
Hi! This is kind of off topic but I need some guidance from an established
blog. Is it tough to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick.
I'm thinking about making my own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions?

Cheers
Leandro Martins de Almeida
شنبه 7 اردیبهشت 1398 11:39 ب.ظ
Have you ever thought about creating an ebook
or guest authoring on other blogs? I have a blog based upon on the same subjects you discuss and would really
like to have you share some stories/information. I know my viewers would value your work.

If you're even remotely interested, feel free to shoot me an email.
Junko
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:16 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you design this website yourself or did you hire someone to do
it for you? Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to know where u got this from.
appreciate it
Shaun
شنبه 7 اردیبهشت 1398 12:07 ب.ظ
Howdy! This article couldn't be written much better! Going through this article reminds
me of my previous roommate! He continually kept talking about this.

I am going to send this post to him. Pretty sure he'll have
a very good read. Many thanks for sharing!
bit.ly
جمعه 6 اردیبهشت 1398 11:55 ب.ظ
constantly i used to read smaller articles or reviews that as well
clear their motive, and that is also happening with this paragraph which
I am reading here.
tinyurl.com
جمعه 6 اردیبهشت 1398 11:05 ق.ظ
Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn't appear.
Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyway,
just wanted to say fantastic blog!
tinyurl.com
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 09:35 ب.ظ
Your mode of describing the whole thing in this post
is actually nice, every one can easily know it, Thanks a lot.
Grupo Coral
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 10:14 ق.ظ
After looking into a handful of the blog articles on your blog, I really like your way of blogging.
I bookmarked it to my bookmark webpage list and will be checking
back soon. Take a look at my website as well
and let me know how you feel.
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 01:31 ق.ظ
Post writing is also a excitement, if you know afterward you can write or else it
is difficult to write.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo