تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - ظرفیت گردشگری ورزشی آستارا تقویت شود

حقیقت نیوز

ظرفیت گردشگری ورزشی آستارا تقویت شود

تاریخ:پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397-06:39 ب.ظ

فرماندار بندر آستارا گفت: ظرفیت گردشگری ورزشی این شهرستان با توجه به موقعیت ساحلی و مرزی آن باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز پنجشنبه در نشست با دبیر انجمن والیبال کارگران کشور در فرمانداری آستارا افزود: یکی از راه های توسعه گردشگری، توجه به گردشگری ورزشی است و برگزاری رویدادهای ملی، منطقه ای و بین المللی آستارا را به مقصد گردشگری ورزشی تبدیل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: پیوند ورزش و گردشگری در آستارا ضروری است و اگر گردشگری ورزشی کانون توجه باشد، رونق و توسعه اقتصادی این شهرستان را شاهد خواهیم بود.
رنجکش بیان کرد: پشتیبانی از ورزش حرفه ای، حمایت از ورزشکاران و همگانی کردن ورزش برای تولید نشاط اجتماعی و پویایی جامعه از اولویت های فرمانداری آستاراست و این شهرستان از آمادگی برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برخوردار است.
حمید حق بین دبیر انجمن والیبال کارگران کشور نیز در این نشست گفت: پرداختن به ورزش و امور جوانان از سوی دولتمردان، باعث پویایی و نشاط جامعه خواهد شد.
مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور با شرکت هشت تیم از استان های مختلف کشور در ساحل سفیر امید آستارا در حال برگزاری است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 05:56 ق.ظ
You made some good points there. I looked on the internet for additional information about the issue
and found most individuals will go along with your views on this
web site.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 1 خرداد 1398 07:41 ب.ظ
I always spent my half an hour to read this weblog's articles
or reviews all the time along with a mug of coffee.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 09:57 ب.ظ
Hiya! Quick question that's entirely off topic.
Do you know how to make your site mobile friendly?

My blog looks weird when browsing from my iphone. I'm trying
to find a theme or plugin that might be able to fix this problem.
If you have any recommendations, please share.
Cheers!
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:58 ق.ظ
Hi there, I found your web site by means of Google whilst looking for a similar subject, your web site came up, it appears to be like great.
I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, simply become aware of your blog via Google, and found that it's truly informative.
I'm gonna be careful for brussels. I will be grateful
in the event you proceed this in future. A lot of
people shall be benefited from your writing. Cheers!
Octavio
جمعه 27 اردیبهشت 1398 11:03 ق.ظ
I like what you guys are up too. This kind of clever work and exposure!
Keep up the very good works guys I've included
you guys to my own blogroll.
Kléber Leite
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:50 ب.ظ
Great post. I will be experiencing a few of these issues as
well..
Doyle
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 03:09 ق.ظ
It's very straightforward to find out any topic on net as compared to textbooks,
as I found this piece of writing at this web page.
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 01:45 ق.ظ
Hi colleagues, how is all, and what you desire to say regarding this article, in my
view its genuinely amazing designed for me.
Umanizzare
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:32 ق.ظ
Thank you for the good writeup. It in truth used to be a enjoyment
account it. Look complex to far added agreeable from you!
By the way, how could we keep up a correspondence?
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 10:07 ب.ظ
You really make it seem really easy together with your presentation but I in finding this topic to be actually one thing that
I believe I might by no means understand. It sort of feels too complicated and very huge for me.
I am having a look ahead to your subsequent put up, I will try to get
the dangle of it!
Umanizzare
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 07:15 ب.ظ
For the reason that the admin of this website is working, no uncertainty very soon it will be
renowned, due to its feature contents.
http://tinyurl.com/y2lk6rrq
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 01:19 ب.ظ
I'm curious to find out what blog platform you are working with?
I'm experiencing some minor security issues with my latest
blog and I'd like to find something more safe. Do you have any suggestions?
Daniel Valente Dantas
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 11:40 ب.ظ
What's up, I wish for to subscribe for this blog to take newest updates, therefore where can i
do it please help.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 09:57 ب.ظ
Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide
credit and sources back to your webpage? My blog site is in the very same niche as yours and my users would really benefit
from a lot of the information you present here.
Please let me know if this ok with you. Appreciate it!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 07:28 ق.ظ
Hurrah! Finally I got a weblog from where I be able to really take
helpful facts regarding my study and knowledge.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:19 ق.ظ
When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added I get several emails
with the same comment. Is there any way you can remove people from that service?

Thank you!
Rosalina
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:50 ب.ظ
Do you have a spam issue on this blog; I also am a blogger, and I
was wanting to know your situation; we have created some nice practices and we are looking to swap
techniques with other folks, please shoot me an e-mail if interested.
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 03:48 ق.ظ
Great article.
Lurlene
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:20 ب.ظ
What's up friends, its impressive post concerning teachingand completely
defined, keep it up all the time.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 05:44 ق.ظ
With havin so much content do you ever run into
any issues of plagorism or copyright violation?
My site has a lot of unique content I've either written myself or outsourced but it looks like a lot
of it is popping it up all over the internet without my agreement.
Do you know any ways to help reduce content from being ripped off?

I'd really appreciate it.
Judi
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 10:25 ب.ظ
I was suggested this web site by my cousin. I am
not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed
about my problem. You're amazing! Thanks!
tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 08:06 ق.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your web site provided us with valuable info to work on. You have done
an impressive job and our whole community will be thankful to you.
Lelia
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 12:52 ق.ظ
Aw, this was an incredibly nice post. Taking a few minutes and actual effort to
create a really good article… but what can I say… I procrastinate a lot
and never seem to get nearly anything done.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 07:24 ق.ظ
I always spent my half an hour to read this blog's articles or
reviews all the time along with a mug of coffee.
Chu
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 03:23 ب.ظ
Thanks for finally writing about >آستارا نیوز - ظرفیت گردشگری ورزشی آستارا تقویت شود <Liked it!
tinyurl.com
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:17 ق.ظ
Nice blog here! Additionally your website a lot up fast!
What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink on your host?
I want my web site loaded up as quickly as yours lol
Bichara Previc
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:42 ب.ظ
Right away I am going to do my breakfast, once
having my breakfast coming yet again to read further news.
Pearline
شنبه 7 اردیبهشت 1398 03:28 ب.ظ
It is in reality a nice and useful piece of information. I am happy that you
just shared this useful information with us. Please stay us up to date like this.

Thank you for sharing.
bit.ly
شنبه 7 اردیبهشت 1398 12:36 ب.ظ
Hello, i think that i saw you visited my web site thus i came to “return the
favor”.I am attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use a
few of your ideas!!
Joel
شنبه 7 اردیبهشت 1398 10:51 ق.ظ
Somebody essentially assist to make critically posts I might state.
This is the first time I frequented your website page and thus far?
I amazed with the research you made to make this particular submit incredible.
Great task!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo