تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در تالش کشف شد

حقیقت نیوز

چهار هزار لیتر سوخت قاچاق در تالش کشف شد

تاریخ:پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397-06:40 ب.ظ

فرمانده انتظامی تالش از کشف و توقیف چهار هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری قاچاقچی آن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس اسماعیلی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هفته جاری در پی دریافت اخباری مبنی بر ذخیره سازی مقادیری گازوئیل قاچاق در بخش اسالم این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از منزل متهم، محموله گازوئیل قاچاق به ارزش 24 میلیون ریال کشف و متهم، جهت سیر مراحل قانونی به محاکم قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان تالش خواست جهت خنثی سازی فعالیت های سودجویانه و خطرناک قاچاقچیان، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.بخش اسالم تالش حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Brigette
جمعه 3 خرداد 1398 01:12 ق.ظ
It's an awesome post designed for all the internet
viewers; they will get benefit from it I am sure.
Patty
چهارشنبه 1 خرداد 1398 07:45 ق.ظ
Keep this going please, great job!
Stephen
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 11:04 ق.ظ
Hey There. I found your blog using msn. This
is a very well written article. I will be sure to
bookmark it and return to read more of your useful information. Thanks for the post.
I'll certainly return.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:54 ق.ظ
Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and
I was wanting to know your situation; many of us have developed some nice procedures and we are looking to swap
techniques with others, be sure to shoot me an e-mail if interested.
Monty
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 06:00 ب.ظ
Everyone loves it when people get together and share ideas.
Great site, keep it up!
Alvaro
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 10:54 ب.ظ
Aw, this was an incredibly good post. Spending some time and actual effort to create a great article…
but what can I say… I hesitate a whole lot and never manage to get nearly anything
done.
http://tinyurl.com/y39y3kaj
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 01:35 ق.ظ
Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's hard to get that "perfect balance"
between user friendliness and visual appeal. I must say you have done a
great job with this. Additionally, the blog loads super fast for me on Internet explorer.

Excellent Blog!
Lashawnda
شنبه 21 اردیبهشت 1398 07:26 ق.ظ
First of all I want to say fantastic blog! I had a quick question that I'd like to ask if
you do not mind. I was interested to know how you center yourself
and clear your mind before writing. I have had a tough time clearing my
thoughts in getting my thoughts out there. I do take pleasure in writing however
it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually
wasted simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or
tips? Thanks!
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 10:14 ب.ظ
I like what you guys are usually up too. Such clever work and reporting!

Keep up the wonderful works guys I've you guys
to our blogroll.
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:07 ب.ظ
Very energetic post, I liked that a lot. Will there be a
part 2?
Bichara Previc
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 04:27 ق.ظ
What's up to every body, it's my first go to see of this
blog; this blog contains amazing and genuinely good stuff for
readers.
Margo
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:50 ق.ظ
Having read this I believed it was very informative. I appreciate you finding the
time and energy to put this information together. I once again find myself personally spending a significant
amount of time both reading and leaving comments. But
so what, it was still worth it!
Grupo Coral
شنبه 14 اردیبهشت 1398 02:19 ق.ظ
Hurrah! After all I got a website from where I know how to in fact get valuable facts concerning
my study and knowledge.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:12 ب.ظ
I would like to thank you for the efforts you've put in penning this site.

I am hoping to view the same high-grade content by you in the future as well.
In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my own, personal site now ;)
Renan Batista Silva
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 10:58 ق.ظ
Good post! We will be linking to this particularly great article on our site.
Keep up the good writing.
Bichara Previc
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:27 ق.ظ
This site was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something that helped me.
Cheers!
Jacklyn
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:19 ب.ظ
Greetings I am so excited I found your blog page, I really found
you by accident, while I was searching on Aol for something else,
Anyways I am here now and would just like to say
thanks a lot for a fantastic post and a all round thrilling
blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it
all at the moment but I have bookmarked it and also added
in your RSS feeds, so when I have time I will be
back to read more, Please do keep up the superb jo.
bit.ly
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 03:11 ب.ظ
Wow, that's what I was exploring for, what a stuff!
present here at this webpage, thanks admin of this website.
Bernadine
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:12 ب.ظ
Hello every one, here every person is sharing these
kinds of familiarity, therefore it's nice to read this weblog, and I used to pay a visit this weblog all the
time.
Brianne
شنبه 7 اردیبهشت 1398 04:54 ب.ظ
Since the admin of this website is working, no uncertainty very shortly it will be
well-known, due to its quality contents.
http://tinyurl.com/y3bus2pe
شنبه 7 اردیبهشت 1398 01:05 ب.ظ
Howdy! I know this is kinda off topic but I was wondering
if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?

I'm using the same blog platform as yours and
I'm having difficulty finding one? Thanks a lot!
Mitch
شنبه 7 اردیبهشت 1398 01:50 ق.ظ
This article is in fact a pleasant one it helps new web viewers, who are wishing in favor of blogging.
http://tinyurl.com/
جمعه 6 اردیبهشت 1398 07:12 ق.ظ
Spot on with this write-up, I seriously feel this
amazing site needs much more attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the info!
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 12:12 ب.ظ
Peculiar article, just what I wanted to find.
Erna
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:37 ب.ظ
Attractive portion of content. I simply stumbled upon your
site and in accession capital to assert that I get in fact loved account
your weblog posts. Anyway I'll be subscribing on your feeds or even I fulfillment you get admission to constantly
fast.
Clayton
شنبه 31 فروردین 1398 10:11 ب.ظ
It's not my first time to visit this web page, i am browsing this site dailly and get good information from here everyday.
http://tinyurl.com/
شنبه 31 فروردین 1398 01:57 ب.ظ
Hmm it appears like your website ate my first comment (it was super long) so I guess I'll just sum it up what I had
written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well
am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing.
Do you have any tips and hints for rookie blog writers? I'd really appreciate it.
Kraig
شنبه 31 فروردین 1398 03:07 ق.ظ
Ahaa, its fastidious conversation on the topic of this post at
this place at this webpage, I have read all that, so now me also commenting here.
Grupo Coral
چهارشنبه 28 فروردین 1398 06:17 ق.ظ
I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.
Is this a paid theme or did you modify it yourself?

Either way keep up the excellent quality writing, it's rare to see a great blog like this one today.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
چهارشنبه 28 فروردین 1398 01:20 ق.ظ
I truly love your site.. Pleasant colors & theme. Did you build this amazing site
yourself? Please reply back as I'm trying to create my own personal blog and would like to learn where you got this from
or exactly what the theme is named. Appreciate
it!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo