تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - امکانات هلال احمر آستارا افزایش یابد

حقیقت نیوز

امکانات هلال احمر آستارا افزایش یابد

تاریخ:پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397-06:41 ب.ظ

فرماندار بندر آستارا گفت: امکانات و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر، باید در این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر چهارشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در دیدار با کارکنان این جمعیت در فرمانداری آستارا افزود: جمعیت هلال احمر در حوزه های امداد و نجات و مدیریت بحران اقدامات مهمی انجام می دهد و فعالیت این سازمان گسترده است.
وی بیان کرد: نیروی انسانی و امکانات موجود جمعیت هلال احمر آستارا با توجه به گستردگی ماموریت ها جوابگوی نیاز نیست و برای امداد رسانی بموقع در حوادث، به توجه ویژه نیاز دارد.
وی اظهار کرد: این جمعیت برای آمادگی و ارتقای هرچه بیشتر مهارت اعضا در حوادث و بلایای طبیعی، باید دوره های آموزشی مستمر برگزار کند.
حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال احمر آستارا نیز در این جلسه گفت: این جمعیت در سال گذشته از نظر تعداد خدمات رسانی به مصدومان حوادث جاده ای، رتبه دوم استان گیلان را بعد از رشت کسب کرد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر آستارا در طرح فرشتگان رحمت نوروز امسال، 250 بسته کالای ایرانی شامل کیف، کفش، لباس و اقلام غذایی به ارزش 500 میلیون ریال به نیازمندان توزیع کرد.
18 تا 24 اردیبهشت، هفته جمعیت هلال احمر است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/y3sn756y
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 09:53 ق.ظ
I've been surfing on-line more than three hours lately, yet I
never found any interesting article like yours. It's beautiful price enough for me.
In my view, if all web owners and bloggers made good
content as you probably did, the net will be a lot more helpful than ever before.
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 09:27 ق.ظ
Hello, I enjoy reading through your article. I like to write a little comment to support you.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 08:45 ق.ظ
I think the admin of this site is really working hard for his
site, because here every information is quality based information.
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 01:28 ب.ظ
Awesome things here. I'm very glad to peer your post. Thank you so
much and I am taking a look forward to touch you.
Will you kindly drop me a mail?
Woodrow
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 06:13 ق.ظ
I seriously love your website.. Great colors & theme.

Did you create this amazing site yourself?
Please reply back as I'm trying to create my very own blog and
want to know where you got this from or what the theme
is called. Appreciate it!
Britney
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 08:48 ق.ظ
Hey would you mind letting me know which hosting
company you're using? I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this blog loads a lot
faster then most. Can you recommend a good hosting provider at a honest price?
Thanks, I appreciate it!
http://bit.ly/2VsJA82
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:53 ق.ظ
I pay a quick visit daily a few web sites and blogs to read articles, however this blog gives quality based content.
Matthew
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 02:11 ق.ظ
Admiring the commitment you put into your blog and in depth information you provide.
It's awesome to come across a blog every once in a while that
isn't the same unwanted rehashed material. Great read! I've bookmarked your
site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
Leandro Martins de Almeida
جمعه 6 اردیبهشت 1398 08:24 ب.ظ
Stunning quest there. What occurred after? Good luck!
Shawn
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 11:52 ب.ظ
I love what you guys tend to be up too. This kind of clever work and exposure!
Keep up the terrific works guys I've added you guys to blogroll.
Sallie
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 04:42 ق.ظ
Greetings! Very helpful advice within this post!

It is the little changes that will make the most important changes.
Thanks a lot for sharing!
Carlos Magno Nunes Barcelos
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 01:15 ب.ظ
I wanted to thank you for this fantastic read!! I certainly enjoyed every bit
of it. I have you bookmarked to look at new stuff you post…
Maik
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 04:51 ق.ظ
Fabulous, what a weblog it is! This webpage provides helpful data to us,
keep it up.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 12:37 ق.ظ
Your method of describing all in this article is truly good,
every one be able to without difficulty understand it, Thanks a lot.
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 11:48 ب.ظ
Marvelous, what a web site it is! This blog provides valuable
information to us, keep it up.
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 02:44 ق.ظ
Wonderful post! We will be linking to this particularly great post on our
website. Keep up the good writing.
Luella
شنبه 31 فروردین 1398 01:23 ق.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.

nonetheless, you command get bought an impatience over that
you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the
same nearly a lot often inside case you shield this increase.
Daniel Valente Dantas
چهارشنبه 28 فروردین 1398 04:24 ب.ظ
What i don't understood is in truth how you're no longer actually a lot more
smartly-preferred than you may be now. You're so intelligent.
You understand therefore considerably relating to this matter, made me for my part imagine
it from a lot of numerous angles. Its like women and men aren't interested until it is one thing to
accomplish with Lady gaga! Your personal stuffs outstanding.
All the time maintain it up!
Bichara Previc
شنبه 24 فروردین 1398 02:48 ب.ظ
Just wish to say your article is as surprising.

The clearness for your publish is simply cool and that i could think you are an expert on this
subject. Fine along with your permission allow me to snatch your RSS feed to keep up to date with impending post.
Thank you one million and please carry on the rewarding work.
http://tinyurl.com
شنبه 24 فروردین 1398 11:55 ق.ظ
Good post. I am going through some of these issues as well..
tinyurl.com
سه شنبه 20 فروردین 1398 06:11 ق.ظ
I'm gone to say to my little brother, that he should also pay a visit this website on regular basis to obtain updated from most
recent gossip.
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 19 فروردین 1398 09:51 ق.ظ
Wow! At last I got a blog from where I be capable of genuinely get helpful facts concerning my study and knowledge.
Vivien
چهارشنبه 14 فروردین 1398 12:26 ب.ظ
What's Taking place i'm new to this, I stumbled upon this I have discovered It positively useful
and it has aided me out loads. I hope to contribute & assist other users like its aided
me. Great job.
Leonardo Martins de Almeida
جمعه 9 فروردین 1398 12:02 ب.ظ
Hello there! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured
I'd ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
My blog covers a lot of the same subjects as yours and I think we could greatly benefit from each other.
If you're interested feel free to send me an email.

I look forward to hearing from you! Terrific blog by the way!
tinyurl.com
پنجشنبه 8 فروردین 1398 06:47 ب.ظ
Right away I am ready to do my breakfast, when having my breakfast coming over again to read further news.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 7 فروردین 1398 06:58 ب.ظ
hello!,I like your writing so much! share we be in contact extra approximately your post
on AOL? I require an expert in this space to resolve my
problem. May be that is you! Taking a look ahead to peer you.
Leandro Martins de Almeida
چهارشنبه 7 فروردین 1398 03:51 ق.ظ
I used to be suggested this web site by means of my cousin. I'm not certain whether or not this post
is written by way of him as nobody else recognize such exact approximately my difficulty.

You're wonderful! Thanks!
Charli
شنبه 25 اسفند 1397 09:47 ب.ظ
Can I just say what a comfort to uncover somebody that truly understands what they're discussing on the web.
You definitely understand how to bring an issue to light
and make it important. More and more people have to look at this and understand this side of the story.
I can't believe you're not more popular since you
surely have the gift.
tinyurl.com
شنبه 25 اسفند 1397 03:33 ب.ظ
An outstanding share! I have just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little homework on this.
And he in fact bought me lunch because I discovered it for him...
lol. So allow me to reword this.... Thank YOU
for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to
discuss this topic here on your web site.
Trent
شنبه 25 اسفند 1397 02:30 ب.ظ
I like what you guys tend to be up too. Such clever
work and reporting! Keep up the very good works guys I've
you guys to blogroll.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo