تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - ولی داداشی نماینده آستارا مصاحبه ها

حقیقت نیوز

ولی داداشی نماینده آستارا مصاحبه ها

تاریخ:پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397-06:52 ب.ظ

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۵/۱۰ ۰۹:۲۶
داداشی:

تکلیف متقاضیان مازاد مسکن مهر آستارا مشخص شود

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت تعاونی های مسکن مهر این شهرستان، برخی واحدها را به چند نفر فروخته اند و اکنون برای کل ۹۰۰ واحد مسکن، یک هزار و ۴۰۰ متقاضی وجود دارد و به تخلفات تعاو...

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۵/۰۹ ۱۱:۲۱
داداشی:

پیشی گرفتن رویش های انقلاب برریزش ها/شناساندن اهداف نظام واجب است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ریزش هایی که از اوایل انقلاب تا به امروز در بدنه نظام رخ داده است، گفت: رویش های بیشتری به ویژه در نسل جوان انقلاب کاملا مشهود است.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۴/۳۰ ۰۹:۲۷
داداشی:

داعش و رویکرد رژیم سعودی باعث افزایش جسارت اشغالگران قدس شده است

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی با نوع رفتار رژیم سعودی و مسئله تروریسم تکفیری که موجب انحراف افکار امت اسلامی از مسئله قدس اشغالی جسورتر از گذشته به دنبال توسعه شهرک های صهیونیستی و ب...

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۴/۳۰ ۰۸:۰۰
/کابینه دوازدهم از منظر بهارستان/

داداشی: قراردادن فاکتور تعهد و تخصص برای انتخاب کابینه به‌دور از قرائت‌های جناحی

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است رئیس جمهور باید به دور از تفاوت‌های جناحی کابینه را به‌گونه‌ای معرفی کند که مشکلات اصلی جامعه برطرف شود.

حسن نوروزی
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۴:۱۸
نوروزی مطرح کرد:

لزوم هدفمندی مبارزه با مواد مخدر

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، گفت: مبارزه با مواد مخدر و تعیین مجازات باید هدفمند و با در نظر گرفتن سوء پیشینه و شخصیت مجرم باشد.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۴/۲۰ ۱۸:۱۶
داداشی:

تکلیف ثبت اسناد شرکت ملی نفت ایران تا ماه آینده تعیین می شود

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از بررسی تکلیف ثبت اسناد شرکت ملی نفت ایران تا ماه آینده تعیین می شود.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۴/۱۶ ۱۴:۲۰
داداشی خواستار شد:

وضعیت هویتی و سرنوشت شهروندان ایران در زندان‌های سعودی از جانب وزارت خارجه از طریق کشور ثالث پیگیری شود

نماینده مردم آستارا در مجلس خواستار اقدام وزارت خارجه در پیگیری وضعیت هویتی و سرنوشت شهروندان ایران در زندان‌های سعودی از طریق کشور ثالث شد.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۴/۰۹ ۱۰:۰۶
داداشی:

جای خالی پلیس توریسم در نیروی انتظامی محسوس است

نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: جای خالی پلیس توریسم در نیروی انتظامی محسوس است.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۴/۰۳ ۱۰:۵۰
داداشی:

داعش زاییده آمریکا و صهیونیست ها برای کشتار مسلمانان جهان است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: گروه تروریستی داعش زاییده آمریکا و صهیونیست ها برای کشتار، برادر کشی و به جان هم انداختن مسلمانان جهان است.

آلودگی دریای خزر ولی ملکی ولی داداشی ولی الله نانواکناری شاعری
۱۳۹۶/۰۳/۲۷ ۱۵:۰۱
نمایندگان مجلس انتقاد کردند:

زخم آلودگی بر تن خسته دریای خزر/ دریای خزر گرفتار بحران پسماند و فاضلاب

نمایندگان مردم در خانه ملت با انتقاد از اینکه سواحل دریای خزر مملو از فاضلاب است بر این باورند که تنها ۱۰ درصد از فاضلاب استان های شمالی تصفیه می شود.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۳/۲۶ ۱۳:۵۹
داداشی:

همتی برای کمک به خصوصی‌سازی و واگذاری به بخش خصوصی نمی‌بینم

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: متاسفانه همتی برای کمک به خصوصی‌سازی و واگذاری به بخش خصوصی نمی‌بینم باوجود اینکه برخی ازمسئولان اعم از استانداران و برخی وزرا پیگیر این کار هستند.

ولی داداشی
۱۳۹۶/۰۳/۰۸ ۱۶:۴۳
داداشی مطرح کرد:

نقش ۷۰ درصدی فاضلاب‌های خانگی و صنعتی در آلودگی دریای خزر/سواحل دریای خزر مملو از فاضلاب است

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان، علت ۷۰ درصد آلودگی دریای خزر را ورود فاضلاب های صنعتی و خانگی دانست.

مسئول کاهش مشارکت مردم رفتار غیراخلاقی برخی نامزدها است
۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ۱۲:۱۹
داداشی:

مسئول کاهش مشارکت مردم رفتار غیراخلاقی برخی نامزدها است

یک عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی گفت: برخی نامزدها در مناظرات سه‌گانه تلویزیونی و در شهرستان‌ها و روستاها به گونه‌ای سیاه‌نمایی می‌کنند که گویی نظام جمهوری اسلامی جز تباهی و سیاهی هیچ منفع...

مردم‌سالاری دینی با انتخابات سالم نمود پیدا می کند
۱۳۹۶/۰۲/۱۳ ۱۶:۰۲
داداشی:

مردم‌سالاری دینی با انتخابات سالم نمود پیدا می کند

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: مردم سالاری دینی در کشور ما با انتخابات سالم، نمود واقعی پیدا خواهد کرد.

عملکرد ضعیف بخش اقتصادی سفارتخانه‌ها در قبال صادرکنندگان ایرانی/ جای رایزن‌های اقتصادی خالی است
۱۳۹۶/۰۲/۰۸ ۰۸:۲۴
داداشی مطرح کرد :

عملکرد ضعیف بخش اقتصادی سفارتخانه‌ها در قبال صادرکنندگان ایرانی/ جای رایزن‌های اقتصادی خالی است

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی باتاکید بر لزوم فعال شدن بخش اقتصادی سفارتخانه هاگفت:در سفارتخانه های جمهوری اسلامی ستادهای تسهیل صادرات و جذب سرمایه گذار خارجی، دایر شود.

اعاده دادرسی پرونده بابک زنجانی همدستان وی را هویدا می کند
۱۳۹۶/۰۲/۰۳ ۱۵:۰۶
داداشی:

اعاده دادرسی پرونده بابک زنجانی همدستان وی را هویدا می کند

عضوکمیسیون اصل نود مجلس با تاکید برضرورت شناسایی همدستان بابک زنجانی، گفت: اعاده دادرسی پرونده نفتی بابک زنجانی اشخاص پشت پرده و تخلفات عدیده رخ داده در این پرونده را رو می کند.

ضرورت افتتاح  بارانداز راه آهن آستارا/ تعطیلی بسیاری از مغازهای بازار آستارا از ترس اخذ مالیات
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۲:۳۸
داداشی در نطق میان دستور:

ضرورت افتتاح بارانداز راه آهن آستارا/ تعطیلی بسیاری از مغازهای بازار آستارا از ترس اخذ مالیات

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه هنوز بارانداز راه آهن آستارا به بهره برداری و افتتاح نرسیده است، گفت: بسیاری از بازاریان از ترس اداره مالیات مغازهایشان را تعطیل کرده اند چرا مالیات مناطق...

امیدهای خاکستری  اردوغان در پیروزی میلیمتری
۱۳۹۶/۰۱/۲۸ ۱۴:۲۹
نمایندگان مجلس همه پرسی ترکیه را تحلیل و بررسی کردند:

امیدهای خاکستری اردوغان در پیروزی میلیمتری

نمایندگان ملت اگرچه همه پرسی ترکیه را مساله ای داخلی این کشور دانستند و از احترام به رای مردم آناتولی سخن می گویند اما در تحلیل نتایج این رفراندوم از بروز و ظهور دیکتاتوری و احتمال شورش یا حتی کودتا ع...



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 04:25 ق.ظ
I read this post completely concerning the difference of
latest and earlier technologies, it's awesome article.
http://tinyurl.com/y45atjr3
چهارشنبه 1 خرداد 1398 12:08 ب.ظ
If you are going for most excellent contents like myself,
just visit this site everyday as it offers feature contents,
thanks
Kelle
چهارشنبه 1 خرداد 1398 07:39 ق.ظ
Spot on with this write-up, I seriously believe this web
site needs much more attention. I'll probably be back again to see more,
thanks for the info!
Helen
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 12:26 ق.ظ
This excellent website truly has all the information and facts I wanted
concerning this subject and didn't know who to ask.
Philomena
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 07:53 ق.ظ
Hello there! This blog post couldn't be written any better!
Going through this post reminds me of my previous
roommate! He always kept talking about this.
I will send this information to him. Pretty sure he's going to have a very good read.

Many thanks for sharing!
Corina
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:28 ق.ظ
Hi! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good gains.

If you know of any please share. Thank you!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 11:57 ق.ظ
Asking questions are truly good thing if you are not understanding something completely,
except this article provides good understanding yet.
http://tinyurl.com/y644x3yv
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:23 ق.ظ
I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up!
I'll go ahead and bookmark your website to come
back later. All the best
Shayne
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 11:17 ب.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am experiencing difficulties with your RSS.
I don't understand why I am unable to join it. Is there anyone else having the same RSS issues?
Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!
Umanizzare
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 01:28 ب.ظ
My brother recommended I might like this website.

He was entirely right. This post truly made my day.
You cann't imagine simply how much time I had spent
for this info! Thanks!
Demetria
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 12:46 ب.ظ
I enjoy, cause I discovered exactly what I was taking a look
for. You've ended my four day long hunt! God
Bless you man. Have a great day. Bye
Lilly
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 09:20 ق.ظ
Appreciating the hard work you put into your blog and in depth
information you offer. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed
information. Fantastic read! I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
Lurlene
شنبه 21 اردیبهشت 1398 03:43 ب.ظ
Good post. I will be going through a few of these issues as
well..
Francisco
شنبه 21 اردیبهشت 1398 11:02 ق.ظ
certainly like your website but you have to test the spelling on quite a few of your posts.

Many of them are rife with spelling issues and I in finding it very troublesome to tell the reality
however I'll surely come again again.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 02:04 ب.ظ
May I just say what a comfort to discover an individual who actually understands what they are talking
about online. You actually realize how to bring an issue to light and make it important.
More people should check this out and understand this side of the story.
I was surprised you are not more popular because you definitely possess the gift.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:22 ق.ظ
This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
Cheers!
http://tinyurl.com/y39y3kaj
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 10:55 ق.ظ
I all the time used to read paragraph in news papers but now as I am a user
of net thus from now I am using net for content, thanks to web.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 04:58 ق.ظ
I used to be recommended this web site by way of
my cousin. I am no longer positive whether or not this post is written by way of him
as nobody else understand such specified about my trouble.
You are incredible! Thank you!
renatofranchi.info
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 11:13 ق.ظ
This design is incredible! You definitely know how to keep
a reader entertained. Between your wit and your videos, I was almost
moved to start my own blog (well, almost...HaHa!) Fantastic job.

I really loved what you had to say, and more than that, how you presented it.
Too cool!
http://tinyurl.com/yy5rr9ue
شنبه 14 اردیبهشت 1398 11:41 ق.ظ
Hello I am so happy I found your blog page, I really found you
by mistake, while I was looking on Bing for something
else, Anyways I am here now and would just like to say
cheers for a incredible post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don't
have time to read it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so
when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the superb job.
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 12:01 ب.ظ
Hmm is anyone else experiencing problems with the pictures on this blog
loading? I'm trying to determine if its a problem on my end or if it's
the blog. Any feed-back would be greatly appreciated.
Mario Celso Lopes
جمعه 13 اردیبهشت 1398 04:28 ق.ظ
What's up to every body, it's my first pay a quick visit of this website; this weblog consists
of awesome and truly excellent material for visitors.
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 02:07 ق.ظ
Hi there, I wish for to subscribe for this weblog to obtain latest updates, thus where
can i do it please help out.
Preston
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 12:02 ب.ظ
Hi, just wanted to tell you, I loved this article. It was
funny. Keep on posting!
Cleveland
شنبه 7 اردیبهشت 1398 11:01 ب.ظ
Thanks for finally talking about >آستارا نیوز - ولی داداشی
نماینده آستارا مصاحبه ها <Loved it!
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 09:09 ب.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.

Your website provided us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our whole community will be grateful to you.
bit.ly
شنبه 7 اردیبهشت 1398 08:12 ب.ظ
Hi would you mind letting me know which web host you're using?
I've loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads a
lot quicker then most. Can you recommend a good internet
hosting provider at a honest price? Thanks a lot, I appreciate it!
Lovie
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:10 ب.ظ
This web site truly has all the information and facts I needed concerning this subject
and didn't know who to ask.
Carlos Magno Nunes Barcelos
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:23 ق.ظ
Spot on with this write-up, I truly think this website needs far more attention.
I'll probably be returning to see more, thanks for the advice!
Omar
جمعه 6 اردیبهشت 1398 11:48 ق.ظ
Terrific work! That is the kind of info that are meant to
be shared around the internet. Shame on the search engines for not positioning this publish upper!
Come on over and discuss with my site . Thank you =)
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo