تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - دلنوشته مربی عاشق

حقیقت نیوز

دلنوشته مربی عاشق

تاریخ:چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397-04:16 ب.ظ

مربی عاشق

در خواب عمیقی بودم که صدایی امد صدایی چون صدای بلبل و گنجشکها با این صدای دلنشین از خواب بیدار شدم و به دنیای حقیقی باز گشتم در بین هیاهوی صدای گنجشکها و بلبلها ،یادم امد که من دیشب خوابی دیدم ، کمی فکر کردم ان خواب یادم امد ، در خواب داشتم دلنوشته ای می نوشتم ، دفتر و قلمی برداشتم وشروع کردم به نوشتن .....

 

عمری بود که در این کره خاکی احساس دلتنگی و تنهایی میکردم ، انگار همیشه کوله باری از غم و ناامیدی روی شانه هایم سنگینی میکرد ،مثل مرغ پرکنده خودم را به در و دیوار می زدم تا شاید راهی برایم باز شود ، راهی که با ان بتوانم به ارامش برسم ، در اوج نا امیدی ها مسافرم مرا با مکانی مقدس اشنا کرد و این برای من یک موهبت الهی بود ، سفر خودم را اغاز کردم و در لژیون همسفران عشق قرار گرفتم خوب به یاد دارم روز های اولی را که به کنگره میرفتم ، این قدر منیت و تکبر داشتم ده با خودم میگفتم من برای چه باید اموزش بگیرم و این مسافرم هست که معتاد است و باید درمان بشود ،من که ادم زرنگ و دانایی هستم و نیازی به این کلاسها ندارم . مدتی گذشت و من هر هفته باید سی دی مینوشتم و در لژیون مشارکت میکردم با نوشتن هر سی دی متوجه شدم چه قدر در اشتباه بودم و مثل این که خودم بیشتر نیاز به اموزش گرفتن دارم خلاصه با هر سی دی که مینوشتم گره ای از مشکلات زندگیم و یا خودم باز میشد و من هر روز شاد تروپر انرژی تر میشدم ولی در اثر نا خالصی هایی که داشتم و حسهایم که بسته بود متوجه نمیشدم که من به کجا میروم مدتی گذشت تا متوجه شدم که  خداوند مرا در کلاسی به نام عشق ثبت نام کرده و قرار است در این کلاس محبت بلا عوض را یاد بگیرم . در سفر دوم بودم که گاهی اوقات با خودم میگفتم دیگر ادامه نمیدهم ولی انگار صدایی از درونم میگفت : طاهره چه زود خسته شدی تازه اول راه است عجله نکن و کمی صبر داشته باش به حرفهایش گوش بده و اموزشهایش را کاربردی کن تا خودت بفهمی در گذشته کجای کارت اشتباه بوده وچه اشتباهاتی مرتکب شده ای که باعث شده زندگیت به این روز بیفتد تو باید حرکتی نو اغاز کنی ،نباید در سکون بمانی . نمیدانم چه طور شد که من دیگر نتوانستم ادامه ندهم  انگار هر روزه دوشنبه بیشتر اشتیاق به رفتن داشتم مثل این که با سیمی نامریی به کنگره وصل شده بودم ،با خودم گفتم تا ان جایی که خداوند یاریم کند ادامه میدهم و شروع کردم به حرکت ، قبل از این که راه بیفتم کسی که بلد راه بود به من گفت اول به پیام سفر اول و دوم خوب توجه کن ببین چه میگوید اگر در صراط مستقسم باشی دیر به مقصد می رسی ولی سالم و کامیاب می رسی و سفری که در پیش داری هم سخت است و هم سهل و تو نباید سر مست شوی بلکه باید محکم و قوی به راهت ادامه بدهی،انگار او تاریکی هارا تجربه کرده بود و این مسیر را طی کرده بود از کلام و نگاهش معلوم بود خودش به وادی عشق قدم نهاده با خودم گفتم باید اورا الگو قرار دهم چگونه او بدون مسافر حرکت کرده و به ارامش رسیده در اسن موقع بود که من هم شروع کردم به حرکت ،باید چهارده راه را می پیمودم و یکی یکی از ابادی ها می گذشتم و اموزش می گرفتم .

به اولین ابادی که رسیدیم از تفکر سالم برایم گفت،تازه ان موقع متوجه شدم که من بیشتر کارهایی که انجام داه ادم بدون تفکر بوده است.

به وادی دوم رسیدیم از نا امیدی برایم گفت او همچنان راه را می پیمود و بعد از خویشتن خویش و از نفس گفت تا اینکه ،رسیدیم به ابادی پنجم سرزمین بسیار زیبایی بود کمی در ان متوقف شدم ، نه اینکه بخواهم ادامه ندهم نه به خاطره اینکه مطالبش زیاد ولی در عین حال بسیار اموزنده بود و مرا به فکر فرو می برد و بعد گفت : طاهره باید یاد بگیری به فرمان هایی  که عقلت به تو می دهد چشم بگویی و به دستوراتی که نفس اماره به تو می دهد نه بگویی ،باید از سخن به نقطه عمل حرکت کنی،ان موقع خودت می بینی که راه نمایان می شود و تو می توانی بهتر حرکت کنی اوراست می گفت  در طول مسیر حرکتمان کم کم راه روشن شد و من توانستم با کمک و یاری او از سخت ترین شرایط عبور کنم و کمی خودم را بشناسم و تغییر کنم و به مقصدم که ارامش بود برسم ،در چهره اش و نگاهش ارامش خاصی موج می زد که مرا هر روز بیشتر مجذوب خودش می کرد.

او همیشه از عشق برایم تعریف می کرد و می گفت:عاشق مثل خورشید ،نورش را بلاعوض به هستی می تاباند و هیچ انتظاری ندارد یا می گفت:عاشق را حساب با عشق است با معشوق چه حساب دارد ،زیرا که او عاشق بود من در کلاسش اولین درسی که اموختم محبت کردن بلاعوض بود .

او گرانبهاترین وقت هایش را و بهترین احساسات درونی اش را از من دریغ نکرد،او کسی نبود جز راهنمای بزرگوارم خانم الهه عزیزم ،همان کسی که دست مرا گرفت و مرا از  قعره تاریکی ها به طرف روشنایی ها هدایت کرد .

خدایا ارامش لحظه به لحظه درونم را مدیون ایشان هستم،حال ایا من چگونه می توانم به پاس زحمت هایی که در حقم کشیده اند و تمام مهربانی ها و لطفی که همیشه سرشار از عشق بوده را جبران کنم .

کدامین جمله را می توانم در وصف او بنویسم و از او تقدیر و تشکر کنم ،فقط و فقط می توانم برایش دعا کنم و از خداوند بخواهم که بهترین ها نسیبش کند .

الهه ی عزیزم :اندیشه هایت همچون درختان سر به فلک کشیده بلند و قدم هایت همچون ریشه هایش محکم و استوار باد.





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Krystyna
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 10:54 ب.ظ
An outstanding share! I've just forwarded this onto a colleague who had been conducting
a little research on this. And he in fact bought me dinner because I
stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword
this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this subject here on your website.
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 02:17 ب.ظ
I like reading through a post that can make men and women think.

Also, thank you for permitting me to comment!
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 06:03 ق.ظ
This post is actually a nice one it assists new internet people, who are wishing for blogging.
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 01:31 ق.ظ
Wow, incredible blog structure! How long have you been running a blog for?
you make running a blog look easy. The entire look of your website
is great, as well as the content!
Dominga
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 04:30 ب.ظ
Having read this I believed it was extremely enlightening.
I appreciate you spending some time and effort to put this informative article together.
I once again find myself spending a lot of time both reading and posting comments.
But so what, it was still worth it!
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 08:09 ق.ظ
Right now it seems like Wordpress is the top blogging
platform available right now. (from what I've read) Is that what
you are using on your blog?
Fernanda Lara Tórtima
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 02:25 ق.ظ
This piece of writing offers clear idea designed for the new visitors of blogging,
that in fact how to do blogging.
http://tinyurl.com/y43hne7d
شنبه 31 فروردین 1398 05:42 ب.ظ
Howdy! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to check it out.
I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
Terrific blog and fantastic style and design.
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 01:25 ق.ظ
I like the valuable information you provide in your articles.
I will bookmark your blog and check again here regularly.
I am quite sure I'll learn lots of new stuff right here!
Best of luck for the next!
tinyurl.com
جمعه 30 فروردین 1398 06:02 ق.ظ
Hello! Quick question that's completely off topic. Do you know how to
make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from
my iphone 4. I'm trying to find a template or plugin that might be able to resolve this issue.
If you have any suggestions, please share.
With thanks!
Kaitlyn
پنجشنبه 29 فروردین 1398 05:18 ب.ظ
whoah this weblog is fantastic i like studying your posts.
Stay up the good work! You recognize, a lot of individuals are looking around for this
info, you could aid them greatly.
tinyurl.com
پنجشنبه 29 فروردین 1398 10:16 ق.ظ
Wow that was strange. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment
didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyways,
just wanted to say excellent blog!
Donny
پنجشنبه 29 فروردین 1398 12:48 ق.ظ
Hi! I know this is somewhat off-topic but I had to ask. Does operating a well-established website
like yours take a lot of work? I'm brand new to writing a blog however I do write in my
journal on a daily basis. I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and thoughts
online. Please let me know if you have any recommendations or tips for new aspiring bloggers.
Appreciate it!
Celinda
چهارشنبه 28 فروردین 1398 03:54 ب.ظ
Hey there! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my
comment form? I'm using the same blog platform as yours
and I'm having difficulty finding one? Thanks a lot!
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 03:21 ب.ظ
Thanks , I have just been searching for information about this topic for a while and
yours is the best I have discovered till now. But, what in regards to
the bottom line? Are you sure concerning the supply?
Susanne
سه شنبه 27 فروردین 1398 05:34 ق.ظ
This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
Thanks!
Carlos Magno Nunes Barcelos
یکشنبه 25 فروردین 1398 07:38 ب.ظ
Hello! This is kind of off topic but I need some advice from
an established blog. Is it hard to set up your own blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick.
I'm thinking about setting up my own but I'm not sure where to start.
Do you have any points or suggestions? Thank you
http://tinyurl.com
شنبه 24 فروردین 1398 02:40 ق.ظ
Great article, just what I was looking for.
http://tinyurl.com/y33bu28o
جمعه 23 فروردین 1398 01:14 ق.ظ
It's going to be ending of mine day, except before ending I am reading this
wonderful piece of writing to improve my experience.
Leonardo Martins de Almeida
چهارشنبه 21 فروردین 1398 04:32 ق.ظ
I do not know if it's just me or if perhaps everyone else experiencing issues with your website.
It appears as though some of the text within your posts are
running off the screen. Can somebody else please
provide feedback and let me know if this is happening to
them too? This might be a issue with my browser because I've had this happen before.
Appreciate it
http://tinyurl.com/y558lvzp
سه شنبه 20 فروردین 1398 07:07 ب.ظ
I am really inspired along with your writing skills and also with
the format in your weblog. Is that this a paid theme or
did you customize it your self? Anyway stay up the excellent quality writing, it's rare to
see a nice weblog like this one nowadays..
Umanizzare
دوشنبه 19 فروردین 1398 08:09 ب.ظ
This post offers clear idea in favor of the new users of blogging, that truly how
to do blogging.
Leandro Martins de Almeida
یکشنبه 18 فروردین 1398 11:04 ب.ظ
I was wondering if you ever considered changing the structure of
your site? Its very well written; I love what youve got
to say. But maybe you could a little more in the way
of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images.

Maybe you could space it out better?
Shirleen
یکشنبه 18 فروردین 1398 06:15 ب.ظ
Wow! In the end I got a weblog from where I be able to genuinely obtain useful facts regarding my study
and knowledge.
Leandro Martins de Almeida
شنبه 17 فروردین 1398 07:16 ق.ظ
I'm not sure why but this blog is loading incredibly slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?
I'll check back later on and see if the problem still exists.
Grupo Coral
شنبه 17 فروردین 1398 04:23 ق.ظ
I will immediately snatch your rss as I can not in finding your
e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service.
Do you have any? Kindly allow me recognise in order that I could
subscribe. Thanks.
Grupo Coral
جمعه 16 فروردین 1398 11:36 ب.ظ
Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance"
between usability and visual appeal. I must say that you've done a awesome job with this.
Also, the blog loads super fast for me on Internet explorer.
Exceptional Blog!
tinyurl.com
جمعه 16 فروردین 1398 01:16 ب.ظ
I read this piece of writing completely regarding the difference of
most up-to-date and preceding technologies, it's amazing article.
Kari
پنجشنبه 15 فروردین 1398 05:35 ق.ظ
I loved as much as you'll receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored material stylish.
nonetheless, you command get got an impatience over that you wish be
delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as
exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.
Bichara Previc
چهارشنبه 14 فروردین 1398 05:07 ق.ظ
If you desire to obtain a great deal from this paragraph then you
have to apply these strategies to your won webpage.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo