تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - ساماندهی دستفروشان در آستارا آغاز شد

حقیقت نیوز

ساماندهی دستفروشان در آستارا آغاز شد

تاریخ:پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397-04:04 ب.ظ

شهردار آستارا از فروشندگان میوه و تره بار حاشیه جاده آستارا-تالش خواست، با همکاری در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، کالاهای خود را به محل معین شده در روستای غلام محله منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،جواد معیتی عصر چهارشنبه در بازدید از محل عرضه میوه و تره بار در روستای غلام محله آستارا افزود: مطابق مصوبه ستاد تنظیم بار آستارا، زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در این روستا برای دستفروشان میوه و تره بار اختصاص یافته و تاکنون مکان 30 غرفه مشخص شده است.
وی اظهار کرد: این زمین با کاربری فضای سبز نگهداری می شد و شهرداری جهت حمایت از مشاغل بومی، از دستفروشان مستقر در این محل هزینه دریافت نخواهد کرد.
وی بیان کرد: فعالیت تعدادی از دستفروشان در محدوده شهر آستارا غیرمجاز است و با توجه به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری، هر گونه استفاده و اشغال معابر عمومی، خیابان و پیاده رو برای کار، سکنی و استفاده دیگر ممنوع است.
معیتی ادامه داد: شهرداری آستارا در صورت نیاز با هماهنگی محاکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی به جمع آوری اسباب دستفروشان و آزادسازی حریم خیابان ها و رفع سد معبر اقدام خواهد کرد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن با یکهزار هکتار وسعت،از 51 هزار و 579 نفر جمعیت برخوردار است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
gamefly free trial
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 06:09 ب.ظ
Thanks very nice blog!
minecraft
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 01:11 ق.ظ
What i don't realize is actually how you are now not really much more well-appreciated than you may be now.
You're very intelligent. You realize therefore significantly with regards to
this matter, made me individually believe it from a lot of numerous angles.

Its like women and men are not fascinated except it is one thing to accomplish with Woman gaga!
Your personal stuffs outstanding. All the time deal with
it up!
minecraft
سه شنبه 27 فروردین 1398 03:05 ق.ظ
Hello! I simply want to give you a big thumbs up for
the great info you've got here on this post. I'll be
returning to your site for more soon.
tinyurl.com
چهارشنبه 21 فروردین 1398 09:44 ق.ظ
Howdy! This is my first visit to your blog!
We are a team of volunteers and starting a new project in a community
in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have
done a wonderful job!
http://tinyurl.com/
سه شنبه 20 فروردین 1398 04:17 ق.ظ
Nice weblog here! Also your website lots up fast! What host are you the usage
of? Can I am getting your affiliate hyperlink for
your host? I wish my site loaded up as quickly as yours
lol
minecraft
دوشنبه 19 فروردین 1398 02:57 ب.ظ
It is not my first time to visit this web site, i am visiting this web site
dailly and obtain pleasant data from here all the time.
minecraft
شنبه 17 فروردین 1398 10:56 ب.ظ
Woah! I'm really digging the template/theme of this blog.
It's simple, yet effective. A lot of times it's tough to get that "perfect balance" between usability and visual appeal.
I must say you have done a amazing job with this.
Also, the blog loads super fast for me on Firefox.
Exceptional Blog!
http://tinyurl.com/yx9tjzu8
پنجشنبه 15 فروردین 1398 02:17 ق.ظ
It is the best time to make some plans for the future and it's time to be happy.

I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things
or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article.
I desire to read even more things about it!
minecraft
چهارشنبه 14 فروردین 1398 07:57 ب.ظ
Good blog post. I absolutely appreciate this site. Continue the good work!
tinyurl.com
سه شنبه 13 فروردین 1398 11:14 ق.ظ
I was curious if you ever thought of changing the page layout of your website?

Its very well written; I love what youve got
to say. But maybe you could a little more in the way of content so
people could connect with it better. Youve got an awful
lot of text for only having one or two pictures.
Maybe you could space it out better?
http://f.youkia.com/
دوشنبه 27 اسفند 1397 05:16 ق.ظ
You are so cool! I do not think I've read through a single thing like that before.
So wonderful to discover another person with original thoughts on this subject.
Seriously.. thanks for starting this up. This web site is
one thing that is needed on the internet, someone with some
originality!
Caryn
شنبه 25 اسفند 1397 12:28 ب.ظ
Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your content seem
to be running off the screen in Ie. I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
The layout look great though! Hope you get the issue resolved soon.
Cheers
Horror Movies Online
شنبه 11 اسفند 1397 01:54 ب.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I
have really enjoyed browsing your blog posts.
In any case I will be subscribing in your feed and I hope you write again very soon!
Jaclyn
چهارشنبه 8 اسفند 1397 12:12 ق.ظ
Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your
website is great, as well as the content!
real estate news
جمعه 26 بهمن 1397 08:53 ب.ظ
I do not know if it's just me or if everyone else encountering problems with your
site. It appears as if some of the written text within your content are running
off the screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening to them too?
This could be a problem with my browser because I've had this happen before.
Appreciate it
Eartha
دوشنبه 22 بهمن 1397 05:52 ب.ظ
Currently it seems like Wordpress is the preferred blogging platform out there right now.
(from what I've read) Is that what you're using on your blog?
usb file recovery free
پنجشنبه 18 بهمن 1397 04:07 ب.ظ
Just wish to say your article is as astounding. The clarity for your put up is just cool
and i can assume you are knowledgeable in this subject.
Fine along with your permission let me to clutch your feed
to keep up to date with forthcoming post. Thanks one million and please carry on the rewarding work.
awesomehaircare4u.blogspot.com
دوشنبه 15 بهمن 1397 11:25 ب.ظ
Great goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you are just too excellent.

I actually like what you've acquired here, really like what you are saying and
the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it smart.

I cant wait to read far more from you. This is actually a terrific web site.
www.icesi.edu.co
دوشنبه 15 بهمن 1397 07:20 ب.ظ
Hi, after reading this amazing article i am
as well delighted to share my familiarity here
with mates.
seksitreffit4u.wordpress.com
دوشنبه 15 بهمن 1397 06:00 ب.ظ
Yes! Finally someone writes about seksi treffit.
dentist in jersey city
چهارشنبه 10 بهمن 1397 01:25 ق.ظ
Why visitors still make use of to read news papers when in this technological globe the whole thing is existing on net?
math playground green mission
جمعه 28 دی 1397 05:52 ق.ظ
Love post
coolmath minesweeper
جمعه 28 دی 1397 05:51 ق.ظ
Good posst
fence installation hutchinson mn
دوشنبه 3 دی 1397 07:57 ب.ظ
Chain-link fences are particularly cost-effective.
fence installation price
دوشنبه 3 دی 1397 02:26 ق.ظ
The common constructing allow prices about $800.
brazilian wax spa
یکشنبه 2 دی 1397 09:46 ب.ظ
Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple tweeks would really
make my blog jump out. Please let me know where you got
your theme. Thanks a lot
brazilian steakhouse nj
دوشنبه 26 آذر 1397 01:26 ب.ظ
Having read this I thought it was rather informative.
I appreciate you spending some time and energy to put this
short article together. I once again find myself personally spending a lot of time both
reading and posting comments. But so what, it was still worthwhile!
Sling TV
چهارشنبه 23 آبان 1397 04:30 ب.ظ
Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thanks
descargar facebook
یکشنبه 13 آبان 1397 09:10 ب.ظ
Descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
I wanted to thank you for this great read!! I definitely enjoyed every bit of it.
I've got you bookmarked to look at new stuff you post… descargar facebook http://twitter.com/descargar_hq descargar facebook
quest bars cheap
شنبه 12 آبان 1397 10:02 ب.ظ
This is the right webpage for anybody who hopes to find
out about this topic. You realize a whole lot its almost tough to argue with you
(not that I personally would want to…HaHa).
You definitely put a new spin on a subject which
has been written about for ages. Wonderful stuff, just wonderful!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo