تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - صعود مقاومت آستارا به لیگ برتر گیلان جشن گرفته شد

حقیقت نیوز

صعود مقاومت آستارا به لیگ برتر گیلان جشن گرفته شد

تاریخ:پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397-04:05 ب.ظ

بازیکنان و کادر فنی باشگاه تیم فوتبال مقاومت آستارا و جمعی از مسئولان این شهرستان، صعود این تیم به لیگ برتر استان گیلان را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جهانبخش آرمان موسس تیم فوتبال مقاومت آستارا شامگاه چهارشنبه در این آئین در یکی از واحدهای پذیرایی این شهرستان گفت: تیم فوتبال مقاومت با ارائه بازی های خوب، به لیگ برتر استان گیلان راه یافت و به منظور آمادگی آن در لیگ، بازی های دوستانه ای با تیم های مطرح نظیر سایپا و پاس به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز در این جشن بیان کرد: با حمایت از رشته فوتبال در این شهرستان حضور تیم های منسجم در لیگ های استانی و کشوری را شاهد هستیم و توسعه زیرساخت های فوتبال به خصوص در روستاها به منظور کشف استعدادهای این رشته، باید پیگیری شود.
بهمن پریان رئیس هیات فوتبال آستارا نیز گفت: بازی های فوتبال لیگ دسته اول گیلان با شرکت 17 تیم در 2 گروه از بهمن ماه سال قبل آغاز شد و در مرحله اول، مقاومت آستارا با 18 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله دوم و در مرحله دوم پس از شهرداری ماسال، به عنوان تیم دوم به لیگ برتر استان صعود کرد.
وی با اشاره به فعالیت شش مدرسه فوتبال در آستارا افزود: موفیقت های بیشتر این رشته نیازمند حمایت مسئولان است و بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان از امشب با شرکت 30 تیم در سالن ورزشی انقلاب این شهر آغاز می شود.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Craig
پنجشنبه 2 خرداد 1398 02:57 ق.ظ
Hey There. I found your weblog the use of msn. That is a really
well written article. I'll make sure to bookmark it and return to learn more of your
useful info. Thank you for the post. I'll
certainly return.
Vince
چهارشنبه 1 خرداد 1398 02:44 ب.ظ
As the admin of this web site is working, no question very rapidly it
will be famous, due to its feature contents.
Lottie
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 06:24 ب.ظ
Hey there I am so glad I found your weblog, I really found you by error, while I was searching on Google for something else,
Regardless I am here now and would just like to say cheers for a fantastic post and
a all round thrilling blog (I also love the theme/design),
I don’t have time to look over it all at the minute but I have book-marked it and also added in your
RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more,
Please do keep up the awesome work.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 03:22 ب.ظ
Thanks on your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you might be a great author.
I will always bookmark your blog and will often come back very soon. I want to encourage you to
ultimately continue your great writing, have a nice morning!
Astra Investimentos
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 07:35 ق.ظ
Right away I am going away to do my breakfast, later than having my breakfast coming
yet again to read further news.
Diane
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 05:57 ق.ظ
Hi, all is going fine here and ofcourse every one is sharing information, that's really
excellent, keep up writing.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
Hey there! I've been following your weblog for a long time now and finally got the
courage to go ahead and give you a shout out from Porter Tx!
Just wanted to tell you keep up the excellent job!
Gino
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:25 ق.ظ
I do not even know how I ended up here, but I thought this
post was great. I don't know who you are but definitely you are
going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 07:26 ب.ظ
Hello there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 04:28 ب.ظ
Quality content is the secret to be a focus for the viewers to
visit the site, that's what this site is providing.
minecraft download free pc
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 04:18 ب.ظ
It's in point of fact a nice and useful piece of information.
I'm satisfied that you just shared this useful information with us.
Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 06:55 ق.ظ
Greetings from Florida! I'm bored at work so I decided to check out
your website on my iphone during lunch break. I enjoy the info you present here
and can't wait to take a look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, wonderful site!
Antonia
شنبه 21 اردیبهشت 1398 07:43 ق.ظ
Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts.
After all I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 11:58 ق.ظ
Hi! I just wanted to ask if you ever have any trouble
with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to no
back up. Do you have any methods to prevent hackers?
https://tinyurl.com/
جمعه 20 اردیبهشت 1398 02:15 ق.ظ
magnificent points altogether, you simply won a
logo new reader. What might you recommend in regards to your publish that you simply made some days ago?
Any certain?
Sherlene
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 11:11 ق.ظ
Yes! Finally something about ig.
Karri
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:57 ق.ظ
Hi there just wanted to give you a quick heads up. The text in your article
seem to be running off the screen in Opera. I'm not sure if this
is a formatting issue or something to do with internet browser compatibility
but I thought I'd post to let you know. The design and style look great though!
Hope you get the issue fixed soon. Cheers
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 14 اردیبهشت 1398 06:56 ب.ظ
naturally like your web-site however you have to take a look at the spelling on quite a few
of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to tell the reality on the other hand I will surely come
back again.
Dorris
جمعه 13 اردیبهشت 1398 12:06 ب.ظ
Wow that was strange. I just wrote an very long comment but after
I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Regardless,
just wanted to say superb blog!
Cleo
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 04:02 ق.ظ
Thanks for the auspicious writeup. It in reality
used to be a enjoyment account it. Look advanced to far delivered agreeable
from you! By the way, how can we keep in touch?
Umanizzare
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 08:13 ب.ظ
When someone writes an post he/she retains the image of a user in his/her mind that
how a user can know it. So that's why this post is outstdanding.
Thanks!
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 09:15 ق.ظ
What i do not realize is in fact how you are now not actually much
more smartly-favored than you may be right now. You are so intelligent.
You understand thus considerably on the subject of this matter, made me
in my opinion consider it from so many various angles.
Its like women and men are not fascinated except
it's something to do with Woman gaga! Your own stuffs outstanding.
At all times handle it up!
Zenaida
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 05:30 ق.ظ
I really like what you guys are usually up too. This sort of clever
work and reporting! Keep up the fantastic works guys I've added you guys to our blogroll.
Tahlia
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:54 ق.ظ
I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice,
keep it up! I'll go ahead and bookmark your site to come
back later on. All the best
Eloisa
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 01:12 ق.ظ
I'm extremely pleased to uncover this great site. I wanted to
thank you for ones time for this wonderful read!!
I definitely really liked every little bit of it and I
have you book marked to look at new things in your site.
http://bit.ly/
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 01:36 ب.ظ
Admiring the time and energy you put into your blog and detailed information you provide.
It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information. Fantastic read!
I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds
to my Google account.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 08:58 ق.ظ
hello there and thank you for your information – I've certainly picked up
anything new from right here. I did however expertise a few technical issues using this
website, as I experienced to reload the web site lots of
times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your hosting
is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently
affect your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.
Well I'm adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective exciting content.
Make sure you update this again very soon.
Ewan
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 12:41 ق.ظ
Hello! This is kind of off topic but I need some guidance from an established
blog. Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but I can figure things
out pretty fast. I'm thinking about creating
my own but I'm not sure where to start. Do you have any points or suggestions?
Cheers
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 09:58 ب.ظ
It's actually very difficult in this active life to listen news on TV, thus I just use internet for that purpose,
and get the newest news.
Phillis
شنبه 7 اردیبهشت 1398 09:54 ب.ظ
Valuable information. Lucky me I found your
site accidentally, and I'm shocked why this coincidence did not happened earlier!
I bookmarked it.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo