تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - کاغذهای باطله سنگ بنای یک مدرسه در تالش شد

حقیقت نیوز

کاغذهای باطله سنگ بنای یک مدرسه در تالش شد

تاریخ:پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397-04:06 ب.ظ

درآمد حاصل از فروش کاغذهای باطله جمع آوری شده در تالش، زمینه کلنگ زنی ساخت یک باب مدرسه را در روستای میناچال خطبه سرای این شهرستان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر آموزش و پرورش تالش روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی مدرسه کاغذها در حضور مسئولان محلی و جمعی از اهالی گفت: از فروش 9 هزار و 75 کیلوگرم کاغذ باطله جمع آوری شده از مدارس این شهرستان به عوامل بازیافت پسماند، 50 میلیون ریال درآمد حاصل شده بود و جمع آوری و فروش کاغدهای باطله توسط خیران ادامه دارد.
سید مرتضی مختاری افزود: زمین محل ساخت مدرسه کاغذها به مساحت یکهزار متر مربع توسط خانم انجو، خیر ساکن میناچال خطبه سرا تامین شد و پیش بینی می شود برای تکمیل این مدرسه با گنجایش 12 دانش آموز، 450 میلیون ریال هزینه شود.
وی از حمایت فرمانداری و مکاتبه و پی گیری در این زمینه با ادارات، نهادها و بانک های تالش جهت جمع آوری کاغذهای باطله قدردانی کرد و تداوم این امر را نیازمند حمایت دیگر بخش های دولتی و شهروندان دانست.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و 32 هزار دانش آموز در 440 مدرسه آن تحصیل می کنند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/y6amsexp
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 04:28 ب.ظ
Awesome site you have here but I was wanting to know if you knew
of any community forums that cover the same topics talked about here?
I'd really love to be a part of online community where I can get
responses from other experienced individuals
that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know.
Bless you!
Devin
شنبه 28 اردیبهشت 1398 10:29 ق.ظ
Hi there, every time i used to check website posts here in the
early hours in the morning, as i enjoy to find out more and more.
http://tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:53 ب.ظ
Hi there are using Wordpress for your blog platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get started and
create my own. Do you need any coding expertise to make your own blog?
Any help would be greatly appreciated!
g
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 10:33 ب.ظ
Hi mates, good paragraph and nice urging commented
here, I am in fact enjoying by these.
minecraft download pc
جمعه 20 اردیبهشت 1398 02:43 ب.ظ
Generally I do not read post on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled
me to check out and do so! Your writing style has been surprised me.

Thank you, quite great post.
http://tinyurl.com/
جمعه 20 اردیبهشت 1398 09:59 ق.ظ
Inspiring quest there. What occurred after? Thanks!
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 08:09 ق.ظ
obviously like your website but you have to test the spelling on several of your posts.

Many of them are rife with spelling issues and I to find it very bothersome to tell the truth then again I'll definitely come back again.
Christie
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 02:01 ق.ظ
Very nice article, totally what I was looking for.
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:11 ب.ظ
I always spent my half an hour to read this weblog's content
daily along with a mug of coffee.
http://tinyurl.com/y5xsmy9g
شنبه 14 اردیبهشت 1398 11:54 ق.ظ
If you are going for most excellent contents like me, simply pay a
visit this website all the time as it gives feature contents, thanks
tinyurl.com
شنبه 14 اردیبهشت 1398 07:57 ق.ظ
I'm truly enjoying the design and layout of your blog.

It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me
to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your
theme? Outstanding work!
Athena
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 09:16 ب.ظ
I think the admin of this site is really working hard in favor of his site, because here every material is quality based stuff.
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:41 ب.ظ
A motivating discussion is worth comment. I believe that you ought to publish more about this subject, it may not be a taboo subject but typically people
don't discuss these topics. To the next! All the best!!
Latoya
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:47 ق.ظ
If some one desires to be updated with hottest technologies afterward he must be go
to see this web site and be up to date every day.
Josefina
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 03:17 ب.ظ
Very descriptive post, I enjoyed that bit.
Will there be a part 2?
Beau
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:16 ق.ظ
Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your site is excellent,
let alone the content!
tinyurl.com
شنبه 7 اردیبهشت 1398 12:26 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I came across this board and I
find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.
http://tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 05:19 ب.ظ
Heya i am for the first time here. I came across this board and I find
It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you helped me.
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 09:45 ق.ظ
Hello there! I know this is kinda off topic but I'd figured I'd ask.
Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring
a blog article or vice-versa? My blog covers a lot of
the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each
other. If you happen to be interested feel free to shoot me an email.
I look forward to hearing from you! Terrific
blog by the way!
tinyurl.com
چهارشنبه 28 فروردین 1398 08:47 ب.ظ
It's truly a great and useful piece of information. I am
happy that you simply shared this helpful information with us.
Please keep us informed like this. Thank you for sharing.
Mário Pagnozzi Júnior
چهارشنبه 28 فروردین 1398 04:51 ب.ظ
It is appropriate time to make some plans for the longer term and it's time to be happy.

I've read this put up and if I could I desire to counsel you few attention-grabbing issues or tips.

Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.

I wish to learn even more issues approximately it!
Dieter
دوشنبه 26 فروردین 1398 07:58 ق.ظ
What i do not realize is in fact how you are now not actually a lot
more smartly-liked than you may be right now. You're very intelligent.
You realize therefore significantly relating to this subject, produced me
in my opinion consider it from a lot of various angles.
Its like men and women aren't fascinated except it's one thing to accomplish with Woman gaga!
Your own stuffs nice. Always deal with it up!
Carlos Magno Nunes Barcelos
جمعه 23 فروردین 1398 06:25 ق.ظ
I truly love your blog.. Pleasant colors & theme.
Did you develop this site yourself? Please reply back as I'm trying
to create my very own blog and would love to
know where you got this from or what the theme is named. Thank you!
Antonia
جمعه 23 فروردین 1398 04:37 ق.ظ
If you would like to take a good deal from this post
then you have to apply these methods to your
won weblog.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 19 فروردین 1398 02:29 ب.ظ
I have been exploring for a bit for any high-quality articles or blog posts on this sort
of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site.
Studying this information So i'm satisfied to express that I have
an incredibly good uncanny feeling I found out just what I needed.

I such a lot undoubtedly will make sure to don?t forget this
site and provides it a glance on a continuing basis.
minecraft
یکشنبه 18 فروردین 1398 12:09 ق.ظ
Hi all, here every one is sharing these kinds of familiarity, so it's pleasant to read
this webpage, and I used to go to see this weblog everyday.
tinyurl.com
جمعه 16 فروردین 1398 05:51 ق.ظ
Wow, wonderful weblog structure! How long have you been running a blog for?
you make blogging look easy. The whole glance of your web site is fantastic, let alone the content material!
tinyurl.com
پنجشنبه 15 فروردین 1398 05:12 ب.ظ
What's up colleagues, how is the whole thing, and what you want to say
concerning this post, in my view its genuinely awesome for me.
minecraft
چهارشنبه 14 فروردین 1398 07:04 ق.ظ
I like the helpful info you provide in your articles. I'll bookmark your weblog and take a look
at again right here regularly. I am somewhat sure I will be
told many new stuff right right here! Good
luck for the next!
tinyurl.com
چهارشنبه 14 فروردین 1398 02:02 ق.ظ
I was extremely pleased to discover this page.

I need to to thank you for your time for this fantastic read!!
I definitely loved every bit of it and i also have you saved to fav to look at new information in your web site.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo