تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - هلال احمر آستارا در تعطیلات نیمه خرداد آماده باش است

حقیقت نیوز

هلال احمر آستارا در تعطیلات نیمه خرداد آماده باش است

تاریخ:یکشنبه 13 خرداد 1397-08:17 ب.ظ

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: امدادگران پایگاه امداد جاده ای صیادلر در محور آستارا - اردبیل با توجه به حجم بالای تردد، در تعطیلات نیمه خرداد ماه برای خدمات رسانی آماده اند.

حسین خورشیدی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پنج امدادگر دوره دیده، 2 دستگاه خودرو امداد و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد و نجات صیادلر برای ارائه کمک به حادثه دیدگان احتمالی مستقر شده و یک پایگاه امداد و نجات دیگر در نوارساحلی آستارا فعال است.
وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر آستارا از آمادگی اسکان اضطراری مسافران برخوردار است و در صورت نیاز از مساجد و مدارس روستاهای حیران، بهارستان، گیلده و سیج برای این امر استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: شهروندان و مسافران، در حوادث جاده ای با شماره 112 ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات نیروهای امداد و نجات بهره مند شوند.
خورشیدی ادامه داد: 654 دانش آموز در قالب طرح ملی دادرس (دانش آموز آماده در روزهای سخت) در سال تحصیلی 97-96، مدیریت بحران را در مدارس آموزش دیدند و این طرح با هدف ترویج فرهنگ سلامت و آموزش امداد و نجات به دانش‌آموزان و انتقال پیام های آموزشی به خانواده ها اجرا شد.
او گفت: دانش آموزان نحوه پانسمان و بانداژ، اسکان اضطراری، پناه گیری، خروج ایمن، حمل مصدوم، اطفاء حریق، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیاء قلبی را فرا گرفتند و در مرحله شهرستانی المپیاد دادرس، 12 تیم از دبیرستان های دخترانه و 6 تیم از دبیرستان های پسرانه انتخاب شدند و تیم مدرسه جعفر نژاد آستارا در روزهای گذشته در بین 17 تیم استان، جام بشر دوستی المپیاد را کسب کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر آستارا افزود: یکهزار و 158 نفر 15 تا 29 سال، عضو جوانان این جمعیت هستند و در کانون های دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد فعالیت می کنند و سه نفر آنها عضو مجمع دانشجویان و جوانان هلال احمر گیلان هسنتند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و محور آستارا-اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال کشور است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Cristina Boner
جمعه 3 خرداد 1398 08:37 ق.ظ
Ahaa, its pleasant discussion regarding this piece
of writing at this place at this website, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.
Joanna
جمعه 3 خرداد 1398 04:12 ق.ظ
First off I would like to say superb blog! I had a quick question in which I'd like to ask
if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your head before writing.
I've had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out.
I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost just
trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
Kudos!
Micah
جمعه 3 خرداد 1398 02:06 ق.ظ
Hello! Quick question that's completely off topic.

Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when viewing
from my iphone4. I'm trying to find a theme or plugin that might be
able to resolve this problem. If you have any recommendations,
please share. Appreciate it!
tinyurl.com
پنجشنبه 2 خرداد 1398 11:12 ق.ظ
Thanks a bunch for sharing this with all people you actually recognise what you're talking about!
Bookmarked. Kindly also seek advice from my website =).
We could have a link change agreement between us
Laurinda
جمعه 27 اردیبهشت 1398 06:56 ب.ظ
I all the time used to study post in news papers but now as I am a user of
net so from now I am using net for articles or reviews, thanks to
web.
Stacey
جمعه 27 اردیبهشت 1398 02:56 ب.ظ
Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other websites?
I have a blog based on the same topics you discuss and would really
like to have you share some stories/information. I know my visitors would
enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.
http://tinyurl.com/y6qjt8wp
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 09:56 ب.ظ
I go to see each day a few web pages and information sites to read
content, but this weblog gives quality based content.
Florine
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 02:37 ق.ظ
I know this website provides quality based posts and other material,
is there any other website which offers these kinds of information in quality?
Ross
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 03:23 ق.ظ
Thanks , I have just been searching for information approximately this subject for a
while and yours is the best I have found out till now.
But, what in regards to the conclusion? Are you
certain about the source?
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 10:50 ب.ظ
Very good post! We will be linking to this particularly great content on our site.
Keep up the good writing.
Bichara Previc
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:53 ب.ظ
Greetings from Carolina! I'm bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone
during lunch break. I really like the info you present here and can't wait
to take a look when I get home. I'm amazed at how fast
your blog loaded on my cell phone .. I'm not even using
WIFI, just 3G .. Anyhow, great site!
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 05:59 ب.ظ
I absolutely love your blog and find nearly all
of your post's to be what precisely I'm looking for.

Does one offer guest writers to write content in your case?
I wouldn't mind publishing a post or elaborating on many of the subjects you write concerning here.
Again, awesome weblog!
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 06:16 ب.ظ
I'm not sure exactly why but this web site is loading very slow for me.
Is anyone else having this problem or is it a problem on my end?
I'll check back later and see if the problem still exists.
Ivory
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 12:29 ب.ظ
What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I've found It absolutely useful
and it has helped me out loads. I am hoping to contribute & assist different users
like its aided me. Great job.
http://bit.ly/2PxmTdm
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 02:11 ب.ظ
I think this is among the most significant info for me. And i'm
glad reading your article. But should remark on few general things, The site style is wonderful, the
articles is really excellent : D. Good job, cheers
Lucille
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:06 ق.ظ
Hi there, You have done a great job. I will definitely
digg it and personally suggest to my friends.
I'm sure they will be benefited from this web site.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:59 ق.ظ
Hello there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog.
Is it difficult to set up your own blog? I'm not very techincal
but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about making my own but I'm not sure
where to start. Do you have any ideas or suggestions?
With thanks
tinyurl.com
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 10:38 ق.ظ
Hello! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to check it out.
I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my
followers! Great blog and amazing design and style.
bit.ly
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 06:38 ق.ظ
My brother suggested I may like this web site. He was once entirely right.
This submit actually made my day. You cann't consider just how a lot time I had
spent for this info! Thank you!
Latonya
شنبه 7 اردیبهشت 1398 10:29 ق.ظ
Hi my family member! I want to say that this article is amazing,
nice written and come with almost all vital infos. I'd like to see extra posts like this .
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 7 اردیبهشت 1398 04:27 ق.ظ
hey there and thank you for your info – I have
certainly picked up anything new from right here.
I did however expertise several technical issues using this website, since I experienced to reload the site a lot of
times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your hosting is OK? Not that I'm
complaining, but slow loading instances times will often affect your placement
in google and can damage your quality score if advertising and
marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS
to my e-mail and can look out for much more of your respective intriguing content.
Ensure that you update this again soon.
hamilton dias de souza
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 05:31 ب.ظ
This excellent website truly has all of the information and facts I needed about this subject and
didn't know who to ask.
tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 09:44 ب.ظ
I've been surfing online more than 3 hours today, yet I never found
any interesting article like yours. It's pretty worth
enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content
as you did, the net will be much more useful than ever before.
http://tinyurl.com
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 02:27 ب.ظ
Whats up very cool site!! Guy .. Excellent ..
Wonderful .. I will bookmark your site and take the feeds additionally?
I am happy to find a lot of useful info right here within the submit,
we want develop more techniques on this regard, thanks for sharing.

. . . . .
Melody
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 10:00 ب.ظ
I don't even understand how I stopped up here, however I believed this publish
used to be great. I don't recognize who you are however certainly you are going to a famous blogger if you aren't already.
Cheers!
Manuela
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 02:59 ب.ظ
I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's both educative
and engaging, and without a doubt, you've hit
the nail on the head. The problem is an issue that too few men and women are speaking intelligently about.
I'm very happy I came across this during my search
for something relating to this.
Demetra
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 08:57 ب.ظ
I don't know whether it's just me or if perhaps everyone else experiencing problems with your
website. It looks like some of the text in your content are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them too?
This could be a issue with my browser because I've had this happen before.
Thank you
James
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 05:49 ب.ظ
Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it ;) I may
come back yet again since I bookmarked it. Money and freedom is the greatest way to change, may
you be rich and continue to guide other people.
tinyurl.com
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 11:47 ق.ظ
Wow! This blog looks exactly like my old one! It's on a completely
different topic but it has pretty much the same page
layout and design. Outstanding choice of colors!
tinyurl.com
شنبه 31 فروردین 1398 06:33 ق.ظ
Please let me know if you're looking for
a article author for your weblog. You have some really good articles and I think I would be a good asset.