تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نوای کلام الهی آستارا را فراگرفت

حقیقت نیوز

نوای کلام الهی آستارا را فراگرفت

تاریخ:سه شنبه 15 خرداد 1397-11:29 ق.ظ

افطار نذری و محفل انس با قرآن کریم به یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد 1342 و به مناسبت ماه مبارک رمضان در آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا شامگاه دوشنبه در مسجد محمد رسول الله این شهر در این آئین گفت: در ماه مبارک رمضان فضای جامعه الهی و قرآنی می شود و تلاوت و صوت دلنشین آیات الهی خانه دل ها را مملو از نور معنویت می کند‏.‏
یونس رنجکش افزود: به برکت انقلاب اسلامی نسبت به گسترش فرهنگ قرآن، کارهای بسیار خوبی در کشور انجام شده و باید این امر با همت متولیان آن تداوم داشته باشد.
وی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی قاریان ایرانی با قاریان برجسته مصری رقابت می‌کنند و برنامه ها و محافل قرآنی در شهرستان گردشگرپذیر آستارا نیز باید توسعه یابد.
رنجکش بیان کرد: انقلاب اسلامی به پاس جانفشانی های شهدای قیام 15 خرداد و نهضت امام (ره) شکل گرفت و باید مسئولان جهت پاسداشت انقلاب تلاش کنند.
رنجکش ادامه داد: سیاست خارجی دولت با اتکا به تدبیر سرداران حوزه های سیاسی و نظامی تدوین می شود و مقام معظم رهبری نقش بی بدیلی در پیشبرد انقلاب اسلامی دارند.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا نیز در این آئین گفت: انجمن عالی قرآن با هدف تعمیق معرفت و تعمیم فهم ، درک قرآن و التزام عملی به آن در این شهرستان تشکیل شد.
وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، قرآن در بین مردم و جوانان زنده شد و باید فرهنگ فراگیری و عمل به آموزه های آن در جامعه حفظ و اشاعه شود.
قرائت قرآن توسط جواد دارایی، سینا هنری و امید چالاک و اجرای گروه تواشیح از بخش های دیگر این آئین بود.
نظیر این محافل در مساجد دیگر آستارا و بخش های تابعه آن برگزار می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و چهار موسسه قرآنی در آن فعال است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Donte
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 09:00 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about نوای.
Regards
http://tinyurl.com/y3bsprmd
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 05:32 ق.ظ
Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout
out and tell you I truly enjoy reading your articles.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that
cover the same subjects? Thanks a lot!
Fabian
شنبه 28 اردیبهشت 1398 05:46 ب.ظ
Thank you, I have just been searching for info approximately this topic for ages and yours is the greatest I've found out
so far. However, what concerning the conclusion? Are you certain about the source?
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 01:58 ق.ظ
Good day! I know this is somewhat off topic but I was
wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having
problems finding one? Thanks a lot!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 05:30 ب.ظ
This information is invaluable. When can I find out more?
Kléber Leite
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 06:49 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd
most certainly donate to this superb blog! I guess for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will talk about this blog with my Facebook group.
Talk soon!
Teddy
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:16 ق.ظ
Appreciation to my father who informed me regarding this
web site, this website is really awesome.
http://tinyurl.com/
شنبه 21 اردیبهشت 1398 06:06 ب.ظ
Hi there very cool blog!! Man .. Excellent .. Amazing .. I
will bookmark your blog and take the feeds additionally? I am satisfied to find numerous helpful information right here in the post, we want work out more techniques on this regard, thanks for sharing.
. . . . .
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 10:33 ق.ظ
My spouse and I stumbled over here by a different website and thought I might as well check things out.
I like what I see so now i am following you. Look forward to finding out about your web page
for a second time.
Jeramy
جمعه 20 اردیبهشت 1398 07:28 ق.ظ
Hello my family member! I wish to say that this article is amazing, great written and come with almost all vital infos.

I'd like to look more posts like this .
Jestine
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:14 ق.ظ
I know this site provides quality dependent posts and additional data,
is there any other website which offers these
kinds of stuff in quality?
Andrew Charles Jenner
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 05:56 ب.ظ
I have been browsing online more than three hours today, but I by no means discovered
any fascinating article like yours. It's lovely price sufficient
for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made
excellent content as you did, the internet will probably be a lot more helpful than ever before.
tinyurl.com
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 11:55 ب.ظ
Actually when someone doesn't be aware of afterward its up to other people that they will help, so here it occurs.
Umanizzare
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 12:10 ب.ظ
My brother recommended I may like this blog. He used to be totally right.
This put up truly made my day. You can not consider just how much time
I had spent for this information! Thank you!
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 02:28 ق.ظ
Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering if
you knew where I could find a captcha plugin for my
comment form? I'm using the same blog platform as yours
and I'm having problems finding one? Thanks a lot!
tinyurl.com
جمعه 13 اردیبهشت 1398 11:37 ق.ظ
Hello my family member! I wish to say that this article is amazing,
great written and come with approximately all vital infos.

I'd like to see more posts like this .
Ernestina
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:32 ب.ظ
Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back to your webpage?
My blog is in the exact same area of interest as yours and my visitors would
definitely benefit from a lot of the information you provide here.
Please let me know if this ok with you. Thank you!
http://tinyurl.com/y3q6n3lv
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 07:01 ق.ظ
Thankfulness to my father who stated to me concerning this website, this weblog is truly amazing.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 11:52 ب.ظ
I could not resist commenting. Well written!
Laurie
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:31 ق.ظ
Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this article i thought i could also make comment due to this sensible piece of writing.
Diane
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 06:20 ق.ظ
I'm not sure where you are getting your info, but great
topic. I needs to spend some time learning more or
understanding more. Thanks for great info I was looking for this
information for my mission.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 01:55 ب.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this outstanding blog!

I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS feed
to my Google account. I look forward to fresh updates and will
share this blog with my Facebook group. Chat soon!
Herbert
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 09:50 ق.ظ
I love what you guys tend to be up too. This
type of clever work and reporting! Keep up the excellent works guys I've incorporated you
guys to blogroll.
Umanizzare
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 08:36 ق.ظ
Helpful info. Lucky me I discovered your web site unintentionally,
and I'm shocked why this twist of fate didn't happened earlier!
I bookmarked it.
Rose
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 06:00 ق.ظ
It's appropriate time to make some plans for the future
and it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire
to suggest you some interesting things or tips.
Perhaps you could write next articles referring to this article.

I want to read more things about it!
Meghan
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:27 ب.ظ
Greetings from Los angeles! I'm bored at work so I decided to browse your blog on my
iphone during lunch break. I really like the info you present here and can't wait to take a
look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my mobile ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, great site!
Grupo Coral
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 05:26 ب.ظ
I was suggested this website via my cousin. I'm not positive whether this publish is written by
him as nobody else realize such distinctive about my problem.
You are incredible! Thanks!
Bonita
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 12:11 ب.ظ
Hi everyone, it's my first go to see at this web site, and piece of writing is really fruitful in favor of me, keep up posting these posts.
Kendra
شنبه 7 اردیبهشت 1398 05:23 ق.ظ
This post presents clear idea designed for the new people
of blogging, that genuinely how to do blogging and site-building.
http://bit.ly/2IJALAL
شنبه 7 اردیبهشت 1398 02:41 ق.ظ
These are genuinely great ideas in about blogging.

You have touched some pleasant factors here.
Any way keep up wrinting.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo