تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - دلنوشته به نماینده آستارا

حقیقت نیوز

دلنوشته به نماینده آستارا

تاریخ:جمعه 18 خرداد 1397-09:07 ب.ظ

دلنوشته به نماینده آستارا دکتر ولی داداشی عزیز
یک:مردم با رای بشما انتظار داشتند حداقل مدیران سیاسی و اداری از نخبگان و مدیران آستارایی انتخاب شود متاسفانه این امر تحقق نیافت فرماندار و بخشدار و معاونین فرماندار  شهرستان از افراد غیر بومی انتخاب شدند و نخبگان و مدیران آستارا گوشه نشین شدند.
دو: برخی مدیران ادارات آستارا از زمان احمدی نژاد منصوب شدند و کارنامه خوبی هم ندارنند حدود یازده و دوازده سال است مدیر هستند کسی نمی تواند تکانش بدهدمردم از این مدیران ناراضی هستتد انتظار داشتند مدیران مادام العمر عزل شوند 
سوم: در استخدام نیروهای شرکتی و دولتی انتظار داریم از تحصیل کردگان بومی استفاده شود و فکری بحال اشتغال جوانان بیکار بکنند جوانان بیکار تحصیل کرده از بیکاری و بی پول افسرده و در جوانی پیر شدند   ادامه دارد اادارستانی @astarali



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 10:43 ق.ظ
Thanks for sharing your thoughts about دلنوشته.
Regards
download minecraft pc
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 12:46 ب.ظ
Hi there to all, how is everything, I think every one
is getting more from this site, and your views are nice in support of new visitors.
Rhea
شنبه 14 اردیبهشت 1398 01:07 ق.ظ
I do not even know how I ended up right here, however I
assumed this submit was once great. I don't know who you are but definitely you are going to a famous blogger for those who are not
already. Cheers!
Bichara Previc
جمعه 13 اردیبهشت 1398 04:33 ق.ظ
I am really inspired together with your writing talents and also
with the structure on your blog. Is that this a paid subject matter
or did you modify it yourself? Anyway stay up the excellent high quality writing, it is uncommon to see a nice
weblog like this one nowadays..
tinyurl.com
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 08:58 ب.ظ
It's an awesome article for all the online users; they will obtain advantage from it I am sure.
Lorna
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 07:06 ب.ظ
Excellent post however , I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
I'd be very grateful if you could elaborate a little
bit further. Many thanks!
Erma
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:58 ب.ظ
After looking at a few of the articles on your web page, I
truly like your technique of writing a blog.

I added it to my bookmark webpage list and will be checking back soon. Please check out my web site as
well and tell me your opinion.
Hayden
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 10:18 ق.ظ
Great post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
Very useful info specifically the last part :) I care for such information a lot.
I was seeking this certain info for a long time.
Thank you and best of luck.
minecraft
شنبه 31 فروردین 1398 01:00 ق.ظ
Hello there! This post couldn't be written any better!
Reading through this post reminds me of my good old room mate!
He always kept chatting about this. I will forward this post to him.
Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!
Daniel Valente Dantas
چهارشنبه 28 فروردین 1398 12:08 ب.ظ
Ridiculous story there. What happened after? Thanks!
http://tinyurl.com/y38hwty7
چهارشنبه 28 فروردین 1398 07:05 ق.ظ
I think the admin of this web site is actually working hard in support of his web page, since here every
material is quality based stuff.
Grupo Coral
چهارشنبه 21 فروردین 1398 05:49 ب.ظ
Yes! Finally something about ig.
Grupo Coral
سه شنبه 20 فروردین 1398 02:24 ب.ظ
Howdy, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get
a lot of spam remarks? If so how do you reduce it, any plugin or anything you
can advise? I get so much lately it's driving me crazy so any support is very much appreciated.
http://tinyurl.com/y37dq4k8
یکشنبه 18 فروردین 1398 03:46 ق.ظ
Hello there! This is my first visit to your blog!
We are a team of volunteers and starting a new initiative in a
community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done
a wonderful job!
tinyurl.com
یکشنبه 18 فروردین 1398 02:44 ق.ظ
You've made some really good points there. I looked on the
net for additional information about the issue and found most individuals will go along with
your views on this web site.
Leonardo Martins de Almeida
شنبه 17 فروردین 1398 12:57 ب.ظ
Howdy are using Wordpress for your site platform? I'm new to the blog
world but I'm trying to get started and create my own. Do you need any html coding expertise to
make your own blog? Any help would be greatly appreciated!
Grupo Coral
سه شنبه 13 فروردین 1398 07:36 ب.ظ
Pretty part of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to claim that I acquire actually loved account your blog posts.
Any way I'll be subscribing in your feeds and even I fulfillment you access consistently quickly.
Leandro Martins de Almeida
سه شنبه 13 فروردین 1398 06:18 ق.ظ
Hello, i believe that i saw you visited my weblog so i came to go back the desire?.I am attempting to to
find issues to improve my web site!I guess its adequate to use some
of your concepts!!
tinyurl.com
سه شنبه 13 فروردین 1398 02:43 ق.ظ
Hello, I believe your site could possibly be having web browser compatibility issues.

Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however,
if opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
I simply wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, great site!
tinyurl.com
جمعه 9 فروردین 1398 06:54 ق.ظ
I'm curious to find out what blog system you are utilizing?
I'm having some minor security problems with my latest site and I would
like to find something more safe. Do you have any suggestions?
Loren
چهارشنبه 7 فروردین 1398 02:21 ب.ظ
Hello there! Do you know if they make any plugins to help with
SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing
very good success. If you know of any please share.

Appreciate it!
Johnie
پنجشنبه 1 فروردین 1398 07:22 ب.ظ
Spot on with this write-up, I seriously think this amazing
site needs a great deal more attention. I'll probably be returning to
read more, thanks for the advice!
Marcia
چهارشنبه 29 اسفند 1397 11:05 ق.ظ
Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
Very useful info specifically the last part :
) I care for such info a lot. I was looking for this particular info for a long time.
Thank you and good luck.
tinyurl.com
شنبه 25 اسفند 1397 08:21 ق.ظ
I have read a few just right stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting.
I surprise how much attempt you set to create one of these fantastic informative web site.
tinyurl.com
چهارشنبه 22 اسفند 1397 01:15 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I
in finding It truly useful & it helped me out a lot.
I hope to provide something again and aid others like you aided me.
Luiz Gastão Bittencourt
یکشنبه 19 اسفند 1397 06:42 ب.ظ
Hello! This is kind of off topic but I need some guidance from an established blog.
Is it hard to set up your own blog? I'm not very techincal but
I can figure things out pretty quick. I'm thinking about making my
own but I'm not sure where to begin. Do you have any ideas or suggestions?
Cheers
Mallory
چهارشنبه 15 اسفند 1397 10:14 ق.ظ
Usually I don't read article on blogs, however I wish to say that this write-up very compelled me to take a look at and do so!
Your writing taste has been surprised me.

Thanks, quite great post.
Ramonita
شنبه 11 اسفند 1397 02:54 ق.ظ
I think the admin of this web page is genuinely working
hard for his site, for the reason that here every
material is quality based stuff.
Ricky
شنبه 20 بهمن 1397 10:18 ب.ظ
Unquestionably believe that which you said. Your favorite reason seemed
to be on the web the simplest thing to be aware of. I say to
you, I definitely get irked while people think about worries that they just do not know
about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole
thing without having side effect , people could take a signal.
Will likely be back to get more. Thanks
space cord coolmath
جمعه 28 دی 1397 04:44 ق.ظ
Good post
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo