تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - امام جمعه آستارا: دفاع از مردم فلسطین آرمان جمهوری اسلامی ایران است

حقیقت نیوز

امام جمعه آستارا: دفاع از مردم فلسطین آرمان جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ:شنبه 19 خرداد 1397-02:18 ب.ظ

امام جمعه شهرستان آستارا گفت: فلسطین نماد اسلام در مقابل کفر و دفاع از مردم مظلوم آن کشور، آرمان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی این شهر افزود: حمایت از انسان های آزاده جهان جزو ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم کشور ما در طول سالیان گذشته همواره به دفاع از ملت های مظلوم سوریه، عراق و فلسطین برخاسته اند.
وی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی با اتحاد و همدلی، به نقطه نظر مقام معظم رهبری در رابطه با انرژی هسته ای دست یابد و در این راستا نباید گرفتار جنگ روانی دشمنان باشیم.
وی اظهار کرد: توان موشکی، اقتدار هسته ای و عدالت خواهی بین المللی به عنوان نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و همه ما در جهت حراست و ارتقای آنها وظیفه سنگینی بر عهده داریم.
خطیب جمعه آستارا خاطرنشان کرد: امروز اقتدار نظامی ایران باعث ایجاد هراس در دل دشمنان شده و خوشبختانه کشتی انقلاب اسلامی ایران با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب به پیش می رود.
حافظ نیا گفت: مردم آستارا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشتند و با آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت بدحجابی در شهرستان آستارا افزود: مسئولان باید با انجام برنامه های مختلف به این وضعیت رسیدگی کنند تا زمینه بی بند و باری در جامعه فراهم نشود.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/
شنبه 28 اردیبهشت 1398 11:17 ب.ظ
This article offers clear idea in favor of the new people
of blogging, that truly how to do blogging.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 10:47 ق.ظ
Hello, just wanted to say, I liked this post. It was funny.
Keep on posting!
Hildegard
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:05 ق.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored material stylish.
nonetheless, you command get bought an nervousness over that you wish
be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case
you shield this hike.
Thomas
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:21 ب.ظ
My spouse and I absolutely love your blog and find
the majority of your post's to be what precisely I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content for yourself?
I wouldn't mind composing a post or elaborating on most
of the subjects you write regarding here.
Again, awesome weblog!
Freya
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 08:32 ق.ظ
Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
you made blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, as well as the content!
g
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 09:03 ب.ظ
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something
like this. Please let me know if you run into anything.

I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
Soila
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 12:37 ب.ظ
Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger, and
I was curious about your situation; we have developed some nice procedures and we are looking
to swap techniques with other folks, why not shoot me an email if interested.
http://tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:01 ب.ظ
Hey there, You have done an excellent job. I'll definitely digg it and personally recommend to my friends.
I am sure they'll be benefited from this site.
Andrew Charles Jenner
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:25 ب.ظ
My programmer is trying to convince me to move to .net from
PHP. I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a variety of websites for about a year and am anxious
about switching to another platform. I have heard very good things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress posts into it?

Any kind of help would be greatly appreciated!
Andrew Charles Jenner
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:20 ق.ظ
wonderful submit, very informative. I wonder
why the opposite experts of this sector don't realize this.
You should continue your writing. I'm confident, you've a great readers' base already!
http://tinyurl.com/y2kukez9
شنبه 14 اردیبهشت 1398 05:59 ب.ظ
Hey would you mind stating which blog platform you're using?
I'm looking to start my own blog in the near future but I'm having a
tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs
and I'm looking for something completely unique.
P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!
Ouida
جمعه 13 اردیبهشت 1398 07:26 ب.ظ
I have been exploring for a little bit for any high
quality articles or blog posts on this kind of space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this website.
Reading this information So i'm glad to show that I've an incredibly good uncanny feeling I found
out exactly what I needed. I so much surely will make certain to
do not fail to remember this website and
provides it a look on a relentless basis.
Leora
جمعه 13 اردیبهشت 1398 01:33 ب.ظ
Thanks for finally writing about >آستارا
نیوز - امام جمعه آستارا: دفاع از مردم فلسطین آرمان جمهوری
اسلامی ایران است <Loved it!
Elias
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:41 ق.ظ
I'm truly enjoying the design and layout of your website.

It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
Exceptional work!
Vincent
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:07 ب.ظ
I blog often and I truly thank you for your information.
This article has really peaked my interest.
I'm going to bookmark your site and keep checking for new details about once per week.
I opted in for your Feed too.
Bichara Previc
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:45 ب.ظ
Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with SEO?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
not seeing very good success. If you know of any please share.

Cheers!
tinyurl.com
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:06 ب.ظ
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a enjoyment account it.

Glance advanced to more added agreeable from you!
However, how could we keep in touch?
Elijah
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 10:13 ق.ظ
WOW just what I was looking for. Came here by searching for ig
Antje
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 07:57 ق.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find
It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you aided me.
Dominic
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 07:18 ق.ظ
Amazing blog! Is your theme custom made or did you download
it from somewhere? A design like yours with a few
simple adjustements would really make my blog stand out.
Please let me know where you got your design. Thanks
Brittny
شنبه 7 اردیبهشت 1398 07:14 ب.ظ
I like the valuable info you provide in your articles.
I will bookmark your blog and check again here frequently. I'm quite
certain I'll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!
Leandro Martins de Almeida
شنبه 7 اردیبهشت 1398 06:11 ب.ظ
I needed to thank you for this good read!! I absolutely enjoyed every bit of
it. I have you book-marked to check out new things you post…
Felix
شنبه 7 اردیبهشت 1398 02:08 ب.ظ
This piece of writing offers clear idea in favor of the new visitors of blogging,
that in fact how to do running a blog.
Astra Investimentos
جمعه 6 اردیبهشت 1398 09:10 ق.ظ
Hello my loved one! I want to say that this post is awesome, great
written and come with almost all vital infos. I'd like to look extra posts like this .
Nidia
جمعه 6 اردیبهشت 1398 06:57 ق.ظ
We stumbled over here coming from a different web address and thought I
may as well check things out. I like what I see so i am just following you.
Look forward to going over your web page again.
Leandro Martins de Almeida
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 02:10 ب.ظ
After looking at a handful of the articles on your web page,
I seriously like your way of blogging. I saved as a favorite it
to my bookmark website list and will be checking back soon.
Please check out my website as well and tell me how you
feel.
Brittny
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 01:16 ب.ظ
If you are going for most excellent contents like myself, simply go to see this web site
everyday because it presents quality contents, thanks
Roy
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 12:24 ب.ظ
Hello my loved one! I wish to say that this article is awesome, great written and come with approximately all vital infos.
I'd like to peer more posts like this .
Alexis
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:29 ب.ظ
What's up, I log on to your new stuff daily. Your story-telling
style is witty, keep up the good work!
Kléber Leite
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 11:18 ق.ظ
Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I've truly loved browsing your blog posts.
In any case I'll be subscribing for your feed and I am hoping
you write again very soon!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo