تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - یادواره شهدای مدافع حرم گیلان در آستارا برگزار شد

حقیقت نیوز

یادواره شهدای مدافع حرم گیلان در آستارا برگزار شد

تاریخ:شنبه 19 خرداد 1397-02:18 ب.ظ

یادواره شهدای مدافع حرم استان گیلان با حضور خانواده های شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه ناحیه آستارا عصر پنجشنبه در این آئین در مسجد میرزا گفت: شهیدان مدافع حرم با درک صحیح از تهدیدات و خطرات دنیای اسلام، پا در میدان مبارزه با کفر گذاشته و در این راه جان خود را تقدیم کردند.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان شده و از آرمان ها و ارزش های اسلامی صیانت کردند.
وی اظهار کرد: عزت و عظمت اسلام در سایه دفاع از ارزش ها و به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده و ارزش شهدای مدافع حرم منحصر به دفاع از حرم نیست، بلکه آنها با الهام از تفکر امام خمینی (ره) در برابر گروه های تکفیری تحت حمایت استکبار جهانی ایستادند.
آرمان بیان کرد: برخی افراد با تفکر شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی، مجاهدت های رزمندگان و جانبازان مدافع حرم را زیر سئوال می برند و مردم در برابر آنان وظیفه ای سنگین بر عهده دارند.
سوگواری در رثای 22 شهید مدافع حرم استان گیلان و 166 شهید شهرستان آستارا از بخش های دیگر این آئین بود.

** 2 محفل انس با قرآن در آستارا برگزار شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان 2 محفل معنوی انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر لوندویل و مسجد مهدی موعود (عج) روستای خشکه دهنه شهرستان آستارا برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا روز پنجشنبه در حاشیه این آئین در مسجد جامع لوندویل به خبرنگار ایرنا گفت: جوانان باید بیشتر در این مجالس معنوی حضور پیدا کنند و انس با قرآن، انسان را از ارتکاب به خطاها و اشتباهات باز می دارد.
وی قرآن را عامل وحدت و انسجام مسلمانان دانست و گفت: این کتاب آسمانی، کشتی نجات بشر از ناپایداری ها و ناملایمات زندگی است و عمل به آن، سعادت دنیا و آخرت را تضمین می کند.
وی به استقبال روزانه حدود پنج هزار نفر از محافل جزءخوانی قرآن اشاره کرد و توسعه و ترویج قرآن در جامعه، رشد معرفت دینی و معطر نمودن فضای جامعه به نور معنویت را از هدف های برپایی آئین های جزء خوانی و محافل انس با قرآن برشمرد.
سید اصغر حسینی، امید چالاک، علی رضوی، محراب نعمتی، محمدرضا نمازی، سینا هنری و امیر حسین دنیایی در این محافل قرآنی، کلام الهی را تلاوت کردند.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Jamal
جمعه 3 خرداد 1398 03:59 ب.ظ
It's not my first time to go to see this website, i am visiting this
site dailly and take good information from here daily.
tinyurl.com
جمعه 3 خرداد 1398 08:28 ق.ظ
Appreciating the commitment you put into your website and
in depth information you offer. It's good to come across a blog every
once in a while that isn't the same out of date rehashed information. Fantastic read!
I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.
Asa
پنجشنبه 2 خرداد 1398 11:07 ق.ظ
I do consider all of the ideas you have offered in your post.
They're very convincing and will certainly work. Still, the posts are very brief for starters.

Could you please extend them a bit from subsequent time?
Thanks for the post.
tinyurl.com
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 01:02 ق.ظ
I was excited to find this great site. I want to to thank you for ones time for
this particularly fantastic read!! I definitely loved every little bit of it and i also
have you saved to fav to check out new things in your blog.
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 12:40 ب.ظ
Howdy! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any suggestions?
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 09:08 ب.ظ
Woah! I'm really digging the template/theme of this site. It's simple, yet effective.

A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between user friendliness
and appearance. I must say that you've done a very
good job with this. Also, the blog loads extremely
fast for me on Safari. Excellent Blog!
Dusty
شنبه 28 اردیبهشت 1398 07:22 ب.ظ
Appreciating the time and effort you put into your site and in depth information you provide.

It's great to come across a blog every once in a while that isn't the
same outdated rehashed information. Fantastic read!
I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my
Google account.
Alexis
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:41 ب.ظ
Howdy I am so grateful I found your site, I really found
you by mistake, while I was researching on Digg for something else, Regardless I am here now and would just like to say many thanks for
a remarkable post and a all round interesting blog (I
also love the theme/design), I don't have time to go through it all
at the minute but I have saved it and also included your RSS feeds, so when I have time
I will be back to read a great deal more, Please do keep up the excellent work.
http://tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 11:53 ق.ظ
I visited several web sites however the audio feature for audio songs current at this web
page is really superb.
bit.ly
شنبه 28 اردیبهشت 1398 06:54 ق.ظ
Hello there! I just would like to offer you a big thumbs up for the great information you've got here on this post.
I will be coming back to your site for more soon.
Carlota
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 11:12 ب.ظ
After I initially left a comment I appear to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve four emails with
the same comment. Perhaps there is an easy method you
are able to remove me from that service? Thanks
a lot!
Rigoberto
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:27 ب.ظ
I am really happy to glance at this blog posts which carries lots of helpful facts,
thanks for providing these kinds of data.
http://tinyurl.com/yxoq9sb7
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:23 ق.ظ
Everything is very open with a clear description of the challenges.

It was definitely informative. Your site is useful. Thanks for sharing!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:58 ق.ظ
I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is required to get setup?
I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very web savvy so I'm not 100% certain. Any tips
or advice would be greatly appreciated. Cheers
Colette
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:29 ب.ظ
This is really interesting, You're a very skilled blogger.
I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post.

Also, I have shared your web site in my social networks!
Rogelio
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 01:51 ق.ظ
My spouse and I absolutely love your blog and find nearly all of your post's to be
what precisely I'm looking for. Does one offer guest writers to write
content available for you? I wouldn't mind publishing a post or elaborating
on most of the subjects you write with regards to here.
Again, awesome weblog!
Katia
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 11:26 ق.ظ
I couldn't refrain from commenting. Exceptionally well written!
Daniel Dantas
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:59 ب.ظ
For most recent information you have to visit the web and
on web I found this site as a best website for latest updates.
http://tinyurl.com/
شنبه 21 اردیبهشت 1398 01:23 ب.ظ
Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with some pics to drive the message home a little bit,
but other than that, this is fantastic blog. A fantastic read.
I'll certainly be back.
Lonnie
جمعه 20 اردیبهشت 1398 02:08 ق.ظ
It's perfect time to make some plans for the longer term and it is time to
be happy. I have read this put up and if I may
I want to recommend you some attention-grabbing issues or tips.
Perhaps you could write next articles relating to this article.
I wish to read more things about it!
Patrick
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 04:52 ب.ظ
Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find
It really useful & it helped me out much. I'm hoping to give
one thing back and aid others like you aided me.
Leandro Martins de Almeida
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 10:28 ق.ظ
Hello there I am so glad I found your web site, I really found you by mistake, while I was browsing on Yahoo for something else, Anyhow I am here now
and would just like to say cheers for a incredible
post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at
the minute but I have saved it and also added in your
RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the great b.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:23 ق.ظ
Just desire to say your article is as astonishing. The clearness in your post is just great and
i could assume you're an expert on this subject.
Fine with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming post.
Thanks a million and please carry on the gratifying work.
tinyurl.com
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 12:21 ق.ظ
Great blog right here! Also your web site so much up very fast!
What host are you using? Can I am getting your affiliate hyperlink on your host?
I want my site loaded up as quickly as yours lol
Dominik
شنبه 14 اردیبهشت 1398 04:40 ب.ظ
Hi there! This post couldn't be written any better!
Reading this post reminds me of my old room mate!
He always kept chatting about this. I will forward
this post to him. Fairly certain he will have a good read.
Thank you for sharing!
Janina
شنبه 14 اردیبهشت 1398 01:20 ب.ظ
I am truly grateful to the owner of this web page who has shared this
wonderful paragraph at at this time.
tinyurl.com
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 01:44 ق.ظ
What's up to every , since I am really keen of reading this web site's post to be
updated regularly. It carries pleasant material.
Bichara Previc
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:59 ق.ظ
Have you ever thought about including a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is important and all. However just imagine
if you added some great graphics or video clips to give your
posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this website could undeniably be one of
the very best in its niche. Good blog!
Mário Pagnozzi Júnior
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 04:07 ق.ظ
Incredible points. Great arguments. Keep up the good effort.
http://tinyurl.com/yxmkzs3m
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 10:18 ق.ظ
Your mode of telling all in this piece of writing is genuinely nice, every one be capable of simply be
aware of it, Thanks a lot.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo