تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - افشین دریابیان منقد نمایندهدیا ..

حقیقت نیوز

افشین دریابیان منقد نمایندهدیا ..

تاریخ:سه شنبه 22 خرداد 1397-11:56 ب.ظ

‍ افشین دریابیان منتقد یا جویای کار. !
یکی از آسیب های جامعه مدنی چاپلوسی است که بعضی از جوامع را به قهقرا برده است
اخیرا جناب دریابیان درباره نماینده مردم شریف آستارا، افاضاتی را داشتند بنده بعنوان نگارنده این یاداشت، برخود تکلیف دانستم تا در قالب چند نکته افاضات آن جناب را نقد کنم؛
۱. جناب دریابیان شما که به اصطلاح، اصلاح طلب و قائل به آزادی بیان هستید، چرا انتقادات بحق نماینده با غیرت شهرمان را برنمی تابید، مگر قائل به آزادی بیان نیستید! صد البته که نیستید.
۲. بر اساس نص صریح قانون اساسی یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر حسن اجرای قانون و دفاع از موکلین خود است و اگر نماینده ای توانایی دفاع از همشهریانش را نداشته باشد در واقع صلاحیت این پست را ندارد، آنچه از سخنرانی ها و پیگیری های آقای داداشی استنباط میشود دلسوزی و هموار کردن کوه مشکلاتی است که استاندار گیلان به جهت عدم پیگیری مشکلات برای مردم و مخصوصا جوانان بوجود آورده است.
۳. جناب دریابیان افاضه به این داشتند که آقای داداشی باعث غائله حیران بودند، این مطلب نشان از این دارد که ایشان یا خودشان را به خواب زده اند و واقعیت را کتمان میکنند! و یا از ماجرای غائله حیران چیزی نمیدانند، زیرا که این غائله حیران وقتی شروع شد که فرماندار محترم آستارا در رسانه ها حرف از ساخت و ساز سردر ورودی گیلان، در حیران را زدند و اسناد رسانه ای آن نیز موجود میباشد.
۴. جناب دریابیان! اطراف داداشی پر از جوانان با شعور و پر شور است، داداشی عملا به جوانان شهرستان ارزش داده و اکثر مشاورین ایشان جوان هستند و دربین جوانان نیز از محبوبیت خاصی برخوردارند. اینکه استاندار گیلان نامه ای نوشته و مسئولین را ترغیب به انتصاب جوانان در ادارات کرده است! پس چرا بدنه استانداری پر از افراد سالخورده میباشد.!! به نظر میرسد شما نیز مرعوب عوام فریبی شده اید، مشکل جوانان با بخشنامه و دستور العمل درست نمیشود بلکه نیاز به یک همت و خرد جمعی و همچنین کار جهادی دارد، امیداست که شما هم به این نکته دقت فرمائید.
۵. جناب دریابیان! شما فکر میکنید به هرکسی رأی دادید، نماینده هم باید پیرو شما باشد!، برای شما متاسفم که اسم جوان آستارایی را به یدک میکشید...
۶.جناب دریابیان آنطور که از کاسه تمنای شما برای استاندار بر می آید جنابعالی دنبال شغلی در یکی از ادارات هستید ولی پیشنهاد میکنیم از این روش« چاپلوسی» استفاده نکنید زیرا از نظر انسانی مطلوب اخلاقی نمیباشد.
در آخر شما را دعوت میکنم از فعالیت های نماینده مردم شریف آستارا آگاهی کافی و وافی پیدا کنید تا دچار خبط و خلط مبحث نگردید.
باتشکر رضا دهسرایی، جوان فعال فرهنگی و ورزشی.



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/y3dgclgg
چهارشنبه 1 خرداد 1398 01:21 ق.ظ
Hello would you mind stating which blog platform you're using?
I'm planning to start my own blog in the near future but I'm having a tough time deciding
between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different
then most blogs and I'm looking for something completely unique.
P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!
Emerson
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 07:47 ب.ظ
Fantastic goods from you, man. I've have in mind your stuff
previous to and you're simply too magnificent. I actually like what you've got right here,
really like what you're stating and the best way wherein you say it.
You make it entertaining and you still take care of to stay it smart.
I can not wait to learn much more from you. This is actually a great website.
http://tinyurl.com/
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 06:27 ب.ظ
You're so cool! I don't think I've truly read through something like that before.
So wonderful to find someone with some unique thoughts on this subject matter.

Seriously.. thanks for starting this up. This site is one thing that's needed on the web, someone with
a little originality!
Dina
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 05:38 ب.ظ
Nice blog! Is your theme custom made or did you download it
from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make
my blog shine. Please let me know where you got your theme.
Thanks a lot
Felicitas
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 05:21 ب.ظ
Awesome! Its actually awesome post, I have got much clear idea concerning from this piece of writing.
http://tinyurl.com/y3845azp
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 05:26 ب.ظ
I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored subject matter
stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following.
unwell unquestionably come further formerly again as exactly the
same nearly very often inside case you shield this increase.
tinyurl.com
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 06:13 ق.ظ
It's going to be finish of mine day, except before
ending I am reading this wonderful piece of writing to increase my
experience.
tinyurl.com
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 06:48 ق.ظ
Hello everyone, it's my first go to see at this site, and post is truly fruitful
designed for me, keep up posting these articles or reviews.
Jude
جمعه 27 اردیبهشت 1398 03:23 ق.ظ
Have you ever considered publishing an ebook or guest authoring on other blogs?
I have a blog based on the same information you discuss and would love to have
you share some stories/information. I know my readers would enjoy your work.
If you're even remotely interested, feel free to send me an e
mail.
Cary
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 10:23 ق.ظ
Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote
the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive the message home
a little bit, but instead of that, this is magnificent blog.
An excellent read. I will definitely be back.
Kléber Leite
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 04:53 ق.ظ
I absolutely love your site.. Great colors & theme.
Did you build this website yourself? Please reply back as
I'm attempting to create my own blog and want to learn where you got this from or what the
theme is called. Thanks!
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 04:05 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
though you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why waste your intelligence on just
posting videos to your blog when you could be giving us something informative to read?
Ervin
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:08 ق.ظ
Hey there! Someone in my Myspace group shared
this website with us so I came to check it out.
I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to
my followers! Wonderful blog and fantastic design and style.
http://tinyurl.com/y5c3x2o3
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:38 ب.ظ
With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation? My blog has a lot of exclusive content
I've either written myself or outsourced but it seems
a lot of it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know
any techniques to help stop content from being ripped off?
I'd definitely appreciate it.
http://tinyurl.com/y2zhbc3z
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 05:05 ب.ظ
Greetings from Idaho! I'm bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.
I enjoy the knowledge you provide here and can't wait
to take a look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my mobile ..

I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, wonderful site!
Iona
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 06:46 ق.ظ
hello there and thank you for your info – I've certainly picked
up something new from right here. I did however expertise some technical points using this website,
as I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage
your high quality score if ads and marketing with Adwords.
Well I'm adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective exciting content.
Ensure that you update this again very soon.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 04:30 ق.ظ
Good day! Would you mind if I share your blog with my zynga group?

There's a lot of people that I think would really enjoy your content.
Please let me know. Many thanks
Ewan
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 01:36 ق.ظ
you're really a good webmaster. The site loading velocity is amazing.
It kind of feels that you are doing any unique trick. Moreover, The contents are masterpiece.

you have done a magnificent process in this matter!
Isabelle
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 04:50 ب.ظ
Financial advisors enterprise is people business.
Umanizzare
شنبه 21 اردیبهشت 1398 08:02 ب.ظ
Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon everyday.
It will always be helpful to read through content from other writers and practice something from other websites.
Noelia
شنبه 21 اردیبهشت 1398 03:33 ب.ظ
Highly energetic article, I enjoyed that bit.
Will there be a part 2?
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 03:05 ب.ظ
I could not resist commenting. Exceptionally well written!
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 09:06 ب.ظ
Hello, its fastidious piece of writing about media print, we all understand media
is a great source of information.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 03:42 ب.ظ
You could definitely see your enthusiasm in the work you write.
The world hopes for even more passionate writers like you who aren't afraid to say
how they believe. All the time follow your heart.
Rosemary
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 11:50 ق.ظ
Nice blog here! Also your site loads up very fast!
What host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as quickly as yours lol
Charlene
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 02:41 ق.ظ
Hi, I think your website might be having browser compatibility
issues. When I look at your blog site in Firefox, it looks fine but when opening in Internet
Explorer, it has some overlapping. I just wanted to
give you a quick heads up! Other then that, amazing blog!
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 10:14 ب.ظ
Hi there would you mind letting me know which hosting company you're using?
I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must say
this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good
web hosting provider at a reasonable price? Kudos, I appreciate it!
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 09:33 ق.ظ
I do believe all the ideas you've introduced on your post.

They're very convincing and will definitely work. Nonetheless, the posts are too quick for
starters. Could you please lengthen them a bit from
subsequent time? Thank you for the post.
Grupo Coral
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 05:35 ب.ظ
Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely long) so I
guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything.
Do you have any tips and hints for inexperienced blog writers?
I'd genuinely appreciate it.
http://tinyurl.com/
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 03:11 ب.ظ
Amazing! This blog looks exactly like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much
the same page layout and design. Superb choice of colors!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo