تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - اا دارستانی جوابیه به نماینده آستارا

حقیقت نیوز

اا دارستانی جوابیه به نماینده آستارا

تاریخ:شنبه 26 خرداد 1397-06:34 ب.ظ

قربان بخش خصوصی در آستارا بروم که کارگر از صبح ساعت هفت تا دوازده شب در آستارا کار می کشند مغازه ها و مطب ها و درمانگاه  از سیصد هزار تا پانصد هزار تومان در ماه بدون غذا و سرویس رفت و برگشت  و بدون بیمه و هتل ها و کارگاهها و ....  پانصد الی هفتصد هزار تومان حقوق  در ماه بدون بیمه .....    ماکه سرمایه گذار واقعی در آستاراندیدیم  سرمایه گذار واقعی هم بخاطرمسافت دور آستارا از مرکز استان و وضعیت اسفناک کاغذبازی و....  در مرکز استان کلا تمایل ندارنند در آستارا سرمایه گذاری کنند می روند در رشت  انزلی  لاهیجان و..  سرمایه گذاری می کنند تا زمانیکه وضعیت مدیریتی در آستارا اینطور باشد و فرناندار ویژه یا قایم مقامی استانداری گیلان و ادارات کل گیلان به فرمانداری و ادارات آستارا داده نشود وضعیت بهتر نخواهد شد نماینده محترم خودتان خسته نکنید من بعنوان یک آستارایی برای آینده آستارا مایوس هستم بخاطر پیشترفت بچه ام خانه ام را گذشتم فروش تل بروم رشت یا تهران زندگی کنم چون آستارا فقط برای غیر بومی ها ساخته برای ما فرزندان آستارا نیست اادارستانی    @astarali
Astaranews1.ir



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 09:46 ق.ظ
I was recommended this web site through my cousin. I'm no longer sure whether this publish
is written through him as no one else know such certain about my difficulty.
You're wonderful! Thanks!
Lynell
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 04:00 ب.ظ
What's up everyone, it's my first pay a visit at this web site, and piece of writing is really fruitful designed for me, keep up posting these articles.
tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 08:27 ق.ظ
If some one wishes expert view on the topic of blogging after that i propose him/her
to go to see this website, Keep up the fastidious work.
Hamish
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 08:37 ب.ظ
Good way of describing, and good paragraph to obtain information on the topic
of my presentation subject, which i am going to present in institution of
higher education.
g
شنبه 21 اردیبهشت 1398 11:06 ب.ظ
Hi there everybody, here every person is sharing these kinds of knowledge, therefore it's fastidious to
read this webpage, and I used to go to see this web site all the time.
minecraft free
جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:24 ق.ظ
Can I just say what a relief to uncover someone who genuinely knows what they are talking
about on the web. You definitely realize how to bring a problem to light and make it important.
More and more people have to read this and understand this
side of the story. I can't believe you're not more popular given that you most certainly have the
gift.
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 02:36 ب.ظ
Hello! I've been reading your web site for some time
now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from
Porter Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent work!
tinyurl.com
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 12:50 ب.ظ
Touche. Outstanding arguments. Keep up the good spirit.
Ralf
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 05:24 ق.ظ
I know this if off topic but I'm looking into
starting my own blog and was wondering what all is required to get set up?
I'm assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I'm not very internet savvy so I'm not 100% certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.
Kudos
Umanizzare
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 05:07 ق.ظ
Hi there, I read your blogs like every week.
Your story-telling style is witty, keep up the good work!
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 12:10 ب.ظ
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.

Your website offered us with valuable info to work on. You have done a
formidable job and our entire community will be thankful to you.
Ava
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 11:03 ق.ظ
Great beat ! I wish to apprentice at the same time as you amend your web site,
how could i subscribe for a blog site? The account aided me a acceptable deal.
I were tiny bit familiar of this your broadcast offered bright
clear concept
Kathy
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 06:06 ب.ظ
Thank you a bunch for sharing this with all of us
you really recognize what you're speaking about! Bookmarked.

Kindly also visit my website =). We may have a link
trade agreement among us
Wilton
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 12:14 ب.ظ
Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
It's simple, yet effective. A lot of times it's hard to get that "perfect balance" between usability and visual appearance.

I must say you've done a very good job with this. In addition, the blog loads
super fast for me on Internet explorer. Exceptional Blog!
Carlos Magno Nunes Barcelos
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 08:21 ق.ظ
At this time I am going away to do my breakfast,
after having my breakfast coming again to read more
news.
http://tinyurl.com/
شنبه 31 فروردین 1398 01:19 ق.ظ
Pretty! This has been a really wonderful article. Thanks for
providing this info.
Raina
پنجشنبه 29 فروردین 1398 02:27 ق.ظ
Wonderful, what a website it is! This blog provides helpful information to us, keep
it up.
Elsie
سه شنبه 20 فروردین 1398 07:05 ق.ظ
It is actually a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you just shared this useful info with
us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.
Fawn
دوشنبه 19 فروردین 1398 03:26 ب.ظ
Keep this going please, great job!
Veola
یکشنبه 18 فروردین 1398 01:26 ب.ظ
Every weekend i used to visit this website, for the
reason that i want enjoyment, as this this web page conations truly fastidious funny stuff too.
Todd
جمعه 16 فروردین 1398 09:29 ق.ظ
Saved as a favorite, I really like your site!
Bichara Previc
پنجشنبه 15 فروردین 1398 06:02 ق.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this superb
blog! I suppose for now i'll settle for book-marking
and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to brand new updates and will share this blog with my Facebook group.

Talk soon!
Lewis
چهارشنبه 14 فروردین 1398 01:12 ق.ظ
Hi! I could have sworn I've visited this web site before but
after browsing through many of the posts I realized it's
new to me. Anyways, I'm certainly pleased I discovered it and I'll be bookmarking it and checking back often!
Francisco
دوشنبه 12 فروردین 1398 10:08 ق.ظ
Awesome article.
tinyurl.com
شنبه 10 فروردین 1398 04:36 ق.ظ
This article is actually a fastidious one it assists new the web viewers, who are wishing
for blogging.
Leonardo Martins de Almeida
شنبه 10 فروردین 1398 04:00 ق.ظ
A fascinating discussion is definitely worth comment.

I believe that you need to write more about this issue, it may not be a taboo matter but generally people don't talk about these subjects.
To the next! All the best!!
Leandro Martins de Almeida
جمعه 9 فروردین 1398 11:16 ق.ظ
Hello to every body, it's my first pay a visit of this web site;
this web site consists of awesome and genuinely excellent stuff
designed for readers.
Jeff
یکشنبه 4 فروردین 1398 02:46 ق.ظ
Hi there, this weekend is nice in favor of me, for the reason that this moment
i am reading this impressive informative paragraph here at my home.
Leandro Martins de Almeida
چهارشنبه 22 اسفند 1397 07:42 ق.ظ
If you are going for best contents like myself, just go to see this web site
everyday as it presents quality contents, thanks
womens nike flynit air max purple white