تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - ولی داداشی

حقیقت نیوز

ولی داداشی

تاریخ:شنبه 6 مرداد 1397-11:01 ب.ظ

اعلام وصول
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۰:۵۸
از سوی هیات رئیسه قرائت شد؛

اعلام وصول طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات مجلس را اعلام وصول کرد.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۲۰:۵۰
داداشی:

مهمترین معضل نظام اداری کشور بداخلاقی مدیران با مردم است

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت وجود تعهد، تخصص و خوش اخلاقی در مدیران دستگاه ها، گفت: بداخلاقی مدیران با مردم مهمترین معضل نظام اداری کشور است.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۴/۰۸ ۱۶:۲۸
سایه سیاست بر سر اجرای اصل ۴۴قانون اساسی

سخنگوی کمیسیون اصل۹۰: رانت و زد و بند در واگذاری های جریان خصوصی سازی جامعه را ناامید و دلزده کرد

داداشی گفت: در کشور ما متاسفانه رانت و زد و بند موضوع رایجی است، وقتی مردم می‌شنوند کارخانه ای با وجود رانت و پشت پرده به یک مجموعه دولتی دیگر یا حتی یک شخص خصوصی واگذار شده بسیار دلزده می شوند.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۴/۰۲ ۱۲:۱۷
داداشی توضیح داد:

سوال از وزیر علوم درباره شرایط نامطلوب برخی دانشگاه‌های سراسری در ارائه خدمات به دانشجویان دوره‌‌ دکتری

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس گفت: متأسفانه وزارت‌ علوم در ارائه خدمات به دانشجویان دوره‌ دکتری کوتاهی و سهل انگاری دارد.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۳/۲۶ ۱۷:۰۷
داداشی:

ایجاد اشتغال بدون بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی امکان پذیر نیست

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اشتغال و رفع بیکاری از معضلات کشور است و بدون استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی ایجاد اشتغال غیرممکن است.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۳/۱۹ ۰۱:۰۰
داداشی:

رسانه ها کشور در مقابل بنگاه های خبری رژیم صهیونیستی تقویت شوند

نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های ما در مقابل بنگاه های خبری رژیم صهیونیستی قوی نیستند و باید تقویت شوند.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۳/۱۸ ۱۰:۲۶
داداشی مطرح کرد:

میزان نظارت دولت بر کاسبان اقتصادی تحریم

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوران تحریم های جدید دولت باید با برقراری ارتباط با کشورهای همسایه ظرفیت های جدید اقتصادی و سیاسی ایجاد کند.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۳/۰۶ ۱۲:۴۷
داداشی:

روحانی برای انتخاب استانداران با مجمع نمایندگان استانی مشورت کند

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: بهتر است رئیس جمهور برای انتخاب استانداران با مجمع نمایندگان هر استان مشورت کند.

کمیسیون اصل نود
۱۳۹۷/۰۲/۳۰ ۱۷:۵۴
داداشی در تشریح نشست کمیسیون اصل نودم مجلس:

گزارش زلزله کرمانشاه به صحن علنی ارسال شد/ قرائت گزارش در هفته های آتی

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی از تدوین نهایی گزارش زلزله کرمانشاه در این کمیسیون و آمادگی برای ارائه به صحن علنی خبر داد.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۱:۵۳
داداشی:

انتظار لغو روادید برای اتباع ایرانی را از دولت و مجلس آذربایجان داریم

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت و مجلس جمهوری آذربایجان انتظار داریم روادید را برای اتباع ایرانی لغو کند.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۲/۲۲ ۱۲:۱۲
داداشی با اشاره به خروج آمریکا از برجام:

۱+۵ حسن نیت خود را اثبات کند/ دولت بازار را متعادل نگاه دارد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی معتقد است طرف ایران در برجام صرفا آمریکا نبود و اکنون ۵ کشور دیگر باید حسن نیت خود را در اجرای تعهدات اثبات کنند.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۲/۲۱ ۰۰:۳۲
داداشی:

زمان پشتیبانی کامل از دولت است

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا کینه و دشمنی دیرینه خود با ایران را با خروج از برجام، آشکار کرد.

ولی داداشی در نطق میان دستور
۱۳۹۷/۰۲/۱۶ ۱۳:۱۳
داداشی در جریان طرح سوال خود از ظریف:

وزارت امور خارجه لغو روادید اتباع ایرانی برای سفر به آذربایجان را پیگیری کند

نماینده مردم آستارا در مجلس خواستار پیگیری وزارت امور خارجه برای لغو روادید اتباع ایرانی برای سفر به جمهوری آذربایجان شد.

صحن مجلس شورای اسلامی
۱۳۹۷/۰۲/۱۶ ۱۲:۲۸
در صحن علنی مجلس؛

نماینده آستارا از توضیحات ظریف درباره روابط با دولت آذربایجان قانع شد

نماینده مردم آستارا در مجلس از پاسخ‌های وزیر امور خارجه در خصوص عدم رفتار متقابل با کشور آذربایجان و لغو روادید متقابل قانع شد.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۱۶:۰۲
داداشی:

برخی از طریق قاچاق کالا درصدد خرید پست های مدیریتی در گمرک هستند

نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا در کشور گفت: عده‌ای بدون اینکه به آثار مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد توجه داشته باشند به دنبال خرید پست‌های مدیریتی در گمرک برای کسب ثروت...

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ ۱۶:۳۰
داداشی:

حمایت از کالای ایرانی بدون کاهش نرخ سود وام‌ها مقدور نیست

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق بازارهای داخلی در گرو حمایت‌های جدی مسئولان از تولیدکنندگان است، گفت: بدون کاهش نرخ تسهیلات بانکی تمام اظهار نظرها در خصوص حمایت از کالای ایر...

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۱۵:۱۱
داداشی خبر داد:

بررسی پرونده محصولات تراریخته در مراکز علمی و پژوهشی/‌ جمع‌بندی کمیسیون پس از دریافت گزارش

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون تحقیق درباره محصولات تراریخته را به مراکز علمی و پژوهشی واگذار خواهد کرد و پس از دریافت گزارش آنها و همچنین گزارش وزارت بهداشت، در این زمینه ...

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۱:۳۰
داداشی:

ورود قوه‌قضائیه به پروند مرتضوی بیانگر برخورد با مدیران متخلف است/آفتابه‌دزد و گردن کلفت‌های سیاسی مقابل قانون یکسان هستند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اعتقاد دارد ورود قوه قضائیه به پروند مرتضوی نشان از رویکرد مهم این قوه قضائیه برای برخورد با مدیران متخلف است.

ولی داداشی
۱۳۹۷/۰۱/۲۸ ۱۸:۵۵
داداشی خبر داد:

اسامی زمین خواران دانه درشت به صورت اختصاری اعلام خواهد شد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ از تهیه گزارش زمین خواری در این کمیسیون خبر داد و گفت: اسامی زمین خواران دانه درشت به صورت اختصاری اعلام خواهد شد.

ولی داداشی



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
یکشنبه 19 خرداد 1398 03:52 ق.ظ
I'm amazed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's equally educative and entertaining, and without a doubt, you have hit the nail on the head.

The problem is something not enough folks are speaking intelligently about.
Now i'm very happy I came across this in my search for something concerning this.
hamilton dias de souza
شنبه 18 خرداد 1398 05:06 ب.ظ
Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and
i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
If so how do you prevent it, any plugin or anything you
can suggest? I get so much lately it's driving me insane so any support
is very much appreciated.
Rosetta
شنبه 18 خرداد 1398 02:07 ب.ظ
Hello to every body, it's my first pay a quick visit of this webpage; this weblog consists of amazing and truly fine material in favor of visitors.
Kellye
جمعه 17 خرداد 1398 10:08 ب.ظ
I do not even understand how I stopped up right here, but I assumed this submit was good.

I do not understand who you're but definitely you're going to a well-known blogger if you are
not already. Cheers!
Octavio
جمعه 17 خرداد 1398 07:59 ب.ظ
I enjoy what you guys are usually up too. This sort of clever
work and reporting! Keep up the superb works guys I've added you guys to my
personal blogroll.
Grupo Coral
جمعه 17 خرداد 1398 11:14 ق.ظ
We are a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our community.
Your website provided us with valuable information to work on. You have done a formidable
activity and our entire neighborhood will probably be grateful
to you.
Grupo Coral
پنجشنبه 16 خرداد 1398 09:40 ب.ظ
An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker
who was conducting a little research on this.
And he in fact ordered me dinner simply because I found it for him...
lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!!
But yeah, thanx for spending time to talk about
this matter here on your website.
Bryce
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:12 ق.ظ
Everyone loves it when folks get together and share thoughts.
Great site, continue the good work!
tinyurl.com
چهارشنبه 15 خرداد 1398 10:54 ب.ظ
For hottest information you have to go to see world wide web and
on internet I found this web page as a most excellent web page for newest
updates.
Freya
چهارشنبه 8 خرداد 1398 02:40 ب.ظ
I absolutely love your blog and find most of your post's to be precisely what I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content available for you?
I wouldn't mind producing a post or elaborating on most of the subjects you
write in relation to here. Again, awesome website!
Faustino
چهارشنبه 8 خرداد 1398 02:10 ق.ظ
I visited multiple web pages except the audio feature for
audio songs current at this site is truly fabulous.
Nellie
یکشنبه 5 خرداد 1398 02:12 ب.ظ
Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

I've been trying for a while but I never seem to
get there! Many thanks
Halley
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 03:55 ب.ظ
Hi superb website! Does running a blog like this require a lot of
work? I have very little knowledge of programming but I was hoping to start my own blog in the near future.
Anyhow, should you have any ideas or techniques for new blog owners please share.
I understand this is off topic however I just needed to ask.
Cheers!
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 07:05 ب.ظ
Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I'm going to return once
again since i have book marked it. Money and freedom is the best
way to change, may you be rich and continue to guide others.
Kasha
شنبه 28 اردیبهشت 1398 10:04 ق.ظ
Have you ever considered about adding a little bit more than just
your articles? I mean, what you say is fundamental and
all. However think of if you added some great graphics or
video clips to give your posts more, "pop"!
Your content is excellent but with pics and clips, this site could certainly be one of
the greatest in its niche. Excellent blog!
Darryl
جمعه 27 اردیبهشت 1398 04:49 ق.ظ
Great delivery. Solid arguments. Keep up the great effort.
Royce
جمعه 27 اردیبهشت 1398 02:55 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
you relied on the video to make your point. You obviously know what
youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your site when you could be
giving us something informative to read?
Vince
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 05:21 ب.ظ
I relish, lead to I discovered just what I used to be taking
a look for. You've ended my four day long hunt!
God Bless you man. Have a great day. Bye
Augustus
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 02:04 ب.ظ
If some one wishes to be updated with most recent technologies after that
he must be visit this web page and be up to date every day.
Cecilia
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 12:05 ب.ظ
Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging
for? you make blogging look easy. The overall look of your web site is fantastic, as
well as the content!
https://tinyurl.com/
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 08:04 ق.ظ
Why people still use to read news papers when in this technological globe everything is available
on web?
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 11:58 ق.ظ
Way cool! Some extremely valid points! I appreciate
you penning this post and the rest of the
site is also very good.
Ralf
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:42 ق.ظ
Wow, this paragraph is pleasant, my younger sister is
analyzing such things, thus I am going to tell her.
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 04:49 ق.ظ
Normally I don't learn article on blogs, but I wish to
say that this write-up very forced me to check out and do
so! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great post.
Bichara Previc
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 07:29 ب.ظ
Your style is very unique in comparison to other folks
I've read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.
Daniel Valente Dantas
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 11:55 ق.ظ
Wonderful, what a web site it is! This blog gives useful information to us, keep it up.
Leandro Martins de Almeida
شنبه 14 اردیبهشت 1398 11:36 ب.ظ
I really like your blog.. very nice colors & theme.
Did you make this website yourself or did you hire someone
to do it for you? Plz respond as I'm looking to create my
own blog and would like to find out where u got this from. many thanks
Veta
جمعه 13 اردیبهشت 1398 09:12 ب.ظ
I read this article fully concerning the resemblance of most up-to-date and earlier technologies, it's awesome article.
Sheila
جمعه 13 اردیبهشت 1398 03:56 ق.ظ
Wow, this piece of writing is fastidious, my younger sister is analyzing these things, so I am going to
inform her.
Romeo
پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 03:06 ب.ظ
Hi! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.
Is it hard to set up your own blog? I'm not
very techincal but I can figure things out pretty quick.
I'm thinking about making my own but I'm not sure where to start.
Do you have any tips or suggestions? Cheers
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo