به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - سالاری در قد و قواره استانداری گیلان نیست

حقیقت نیوز

سالاری در قد و قواره استانداری گیلان نیست

تاریخ:یکشنبه 25 شهریور 1397-12:39 ب.ظ

اخبار و سخنرانی های و انتصابات و فرمایشات استاندار گیلان را در کانالهای  و سایت های زنجیره ای حامی دولت مرور می کردم.. و بیو گرافی و عملکرد سالاری ازطریق دوستانم در بوشهر  را هم خواندم فهمیدم وی چطور آدم است ... از گفته و انتصابات و عملکرد وی بخاطر گذشته اش خرده نگرفتم .. اما اخبار را مرور کردم  فرما یشات برخی نمایندگان و رجال سیاسی اصلاح طلب تندرو و فرماندار آستارا خواندم یاد داستان ذیل افتادم یک دفعه خنده ام گرفت  حالا داستان امروز گیلان است.. تامل و تعمق..!
روزی دم یک روباه در حادثه ای قطع شد،روباه های گروه پرسیدند دم ات را چی شد ؟
چون روباه هانسلی مکار میباشند ، گفت خودم قطع اش کردم 
گفتند چرا ؟ این که بسیار بد می شود. 
روباه گفت نخیر ، حالا خوب آزاد و سبک احساس راحتی می کنم وقتی راه میروم فکر می کنم که دارم پرواز می کنم
یک روباه دیگر که بسیار ساده بود رفت دم خود را قطع کرد و درد شدیدی داشت و نمی توانست تحمل کند
رفت نزد روباه اولی و گفت برادر تو که گفته بودی که سبک شده ام و احساس راحتی میکنم من که بسیار درد دارم
گفت صدایش را درنیاور اگر نه تمام روز روباه های دیگر به ما میخندند
هر لحظه خوشی کن و افتخار کن تا تعداد ما زیاد شود وگر نه تمام عمر مورد تمسخر دیگران قرارخواهیم گرفت.
همان بود که تعداد دم بریده ها آنقدر زیاد شد که بعدا به روباه های دم دار می خندیدند
 وقتی در یک جامعه افراد مفسد زیاد میشود
آنگاه به افراد باشرف و باعزت میخندند.
و گاهی هم آن ها را دیوانه میگویند...!!!
 نویسنده و محقق و روزنامه نگار



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/y3g9j5ol
دوشنبه 20 خرداد 1398 09:21 ق.ظ
Pretty! This has been an incredibly wonderful article. Many thanks for providing this information.
Renato
یکشنبه 19 خرداد 1398 10:42 ب.ظ
You really make it appear so easy with your presentation but I find this matter to be really one thing that I believe
I'd never understand. It seems too complex and very huge for me.
I am taking a look forward on your subsequent put up, I'll attempt to get
the hold of it!
Esteban
پنجشنبه 16 خرداد 1398 05:57 ق.ظ
If some one wants expert view on the topic of blogging
and site-building after that i suggest him/her to visit this blog, Keep up the nice work.
http://tinyurl.com
سه شنبه 14 خرداد 1398 06:24 ق.ظ
Good day! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through
some of the post I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely
delighted I found it and I'll be bookmarking and checking back often!
http://tinyurl.com/y5xsmy9g
یکشنبه 12 خرداد 1398 11:34 ب.ظ
Magnificent beat ! I would like to apprentice while you amend
your website, how can i subscribe for a weblog site?
The account helped me a applicable deal. I had been a
little bit acquainted of this your broadcast offered vibrant transparent concept
Blair
سه شنبه 7 خرداد 1398 10:35 ق.ظ
It's hard to come by well-informed people for this topic, but you sound
like you know what you're talking about! Thanks
Mohammed
دوشنبه 6 خرداد 1398 10:12 ق.ظ
I am extremely inspired with your writing skills as smartly as with the
format in your weblog. Is that this a paid topic or did you modify it
yourself? Anyway keep up the excellent high quality
writing, it's uncommon to peer a great blog like this one
these days..
http://tinyurl.com/
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 10:53 ق.ظ
Amazing! Its truly remarkable post, I have got much clear idea about from this post.
tinyurl.com
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 09:14 ق.ظ
It's an awesome post designed for all the online viewers; they will obtain benefit from it I am sure.
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 08:16 ب.ظ
Hi there, I would like to subscribe for this web site to get latest updates, thus where can i do it please help.
http://tinyurl.com/y35fkk3f
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 03:52 ب.ظ
A motivating discussion is definitely worth comment. I believe that you ought to write more on this issue, it might not
be a taboo subject but typically people don't speak about such issues.
To the next! All the best!!
Doreen
شنبه 21 اردیبهشت 1398 08:09 ق.ظ
This is a really good tip particularly to those new to
the blogosphere. Simple but very accurate information… Thank you for sharing
this one. A must read post!
tinyurl.com
جمعه 20 اردیبهشت 1398 07:22 ب.ظ
Aw, this was an exceptionally good post. Finding the time and actual
effort to make a great article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never
manage to get nearly anything done.
Leonel
جمعه 20 اردیبهشت 1398 09:17 ق.ظ
It's remarkable designed for me to have a website,
which is beneficial in support of my experience. thanks admin
Kirk
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 05:05 ق.ظ
Hey there I am so delighted I found your web site, I really found you by mistake, while I was searching on Digg for
something else, Anyhow I am here now and would just like to say
thanks for a marvelous post and a all round interesting blog
(I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I
have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will
be back to read more, Please do keep up the fantastic work.
Edward
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 01:19 ب.ظ
Nice blog here! Additionally your site rather a lot up fast!
What host are you using? Can I am getting your
affiliate hyperlink to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol
http://tinyurl.com/y3o5f9ts
یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 10:39 ق.ظ
I do agree with all the ideas you've presented on your post.

They're really convincing and will certainly
work. Nonetheless, the posts are too quick for beginners.
May just you please extend them a bit from next time? Thanks
for the post.
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
شنبه 14 اردیبهشت 1398 03:34 ق.ظ
I every time spent my half an hour to read this web site's articles daily along with a mug of coffee.
Shayla
شنبه 14 اردیبهشت 1398 12:21 ق.ظ
Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day.
It's always helpful to read articles from other authors and
use a little something from their sites.
Tia
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 04:49 ب.ظ
Excellent post. I was checking continuously this blog and
I'm impressed! Extremely helpful info particularly the last part :) I care for such info much.
I was seeking this certain information for a very long time.
Thank you and best of luck.
http://tinyurl.com
چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 02:26 ب.ظ
I could not refrain from commenting. Exceptionally well written!
Luisa
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 05:15 ب.ظ
Peculiar article, exactly what I was looking for.
bit.ly
سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 11:48 ق.ظ
Great delivery. Sound arguments. Keep up the great work.
tinyurl.com
دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 06:13 ب.ظ
I will immediately clutch your rss as I can not find your email subscription hyperlink or newsletter service.
Do you have any? Kindly permit me recognise in order that I could subscribe.
Thanks.
Lourdes
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 08:54 ق.ظ
Greate pieces. Keep writing such kind of information on your blog.
Im really impressed by it.
Hello there, You've done an excellent job. I will certainly digg it and individually suggest to my
friends. I'm sure they will be benefited from this web site.
http://tinyurl.com/y69m4fxp
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 02:59 ق.ظ
My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
I have always disliked the idea because of the expenses.
But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type
on a number of websites for about a year and am
concerned about switching to another platform.
I have heard excellent things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress
content into it? Any kind of help would be greatly appreciated!
Carlos Magno Nunes Barcelos
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398 12:56 ق.ظ
At this time it appears like Drupal is the best blogging platform available right
now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?
Mittie
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 03:55 ب.ظ
I am extremely impressed with your writing skills and
also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a nice blog like this
one nowadays.
Fernanda Lara Tórtima
یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 06:51 ق.ظ
I enjoy what you guys tend to be up too. Such clever work and exposure!
Keep up the very good works guys I've incorporated you guys to our blogroll.
Fernanda Lara Tórtima
پنجشنبه 29 فروردین 1398 12:04 ق.ظ
I like the valuable information you supply to your articles.
I'll bookmark your weblog and take a look at again here frequently.

I am rather certain I'll be told many new stuff proper here!
Good luck for the next!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo