به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - نامه به ریس جمهور روحانی

حقیقت نیوز

نامه به ریس جمهور روحانی

تاریخ:چهارشنبه 28 شهریور 1397-08:18 ب.ظ

سلام پسرم محمدرضا اسدی دارستانی فوق دیپلم عمران مدتی دارای کارت پایان خدمت سربازی  مدتی ایست بیکاراست در خواست دارم بعنوان نیروی شرکتی در یکی ادارات دولتی یا اسکله یا بیمارستان استخدام شود من خودم هم بیکار و وضعیت مالی ایم خراب است  لطفا کمک کنید  در   دوره اول انتخابات ریاست جمهوری روحانی  مسول تبلیغات ستاد آستارا بودم و دوره دوم هم عضو ستادش انتخابات دور دوم و در فضای مجازی سایت و تلگرام هم بنفع روحانی فعالیت می کردم.. بازنشسته ارتش و نویسنده و محقق پنج کتاب و روزنامه نگار و فعال مجازی  و فرزند جانباز 65درصد و..هستم  لطفا کمکم کنید  اا دارستانی آستارا     09112850112


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
sling tv
جمعه 13 دی 1398 07:15 ق.ظ
This post is worth everyone's attention. When can I find out more?
http://tinyurl.com/taedfgd
سه شنبه 10 دی 1398 02:38 ب.ظ
Good article. I'm dealing with a few of these issues as well..
plenty of fish dating site
سه شنبه 5 آذر 1398 11:37 ق.ظ
If you want to get a great deal from this post then you have to apply
these methods to your won weblog.
the coconut oil
شنبه 25 آبان 1398 08:04 ق.ظ
bookmarked!!, I love your website!
coconut oil our
پنجشنبه 23 آبان 1398 12:20 ب.ظ
My family every time say that I am killing my time here at web,
except I know I am getting knowledge every day by reading
thes pleasant posts.
quest nutrition
دوشنبه 6 آبان 1398 08:59 ق.ظ
I believe that is one of the such a lot significant information for me.
And i'm satisfied reading your article. However should commentary
on few basic things, The web site style is ideal, the articles is actually excellent :
D. Good process, cheers
minecraft games
دوشنبه 28 مرداد 1398 05:18 ق.ظ
Hi there! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?

I'm using the same blog platform as yours and I'm having
problems finding one? Thanks a lot!
plenty of fish dating site
دوشنبه 24 تیر 1398 03:52 ب.ظ
It is appropriate time to make some plans for the future
and it is time to be happy. I have read this post and if I could
I wish to suggest you some interesting things or advice. Maybe you could write next articles referring to this
article. I desire to read more things about it!
tinyurl.com
دوشنبه 27 خرداد 1398 05:20 ب.ظ
I am not sure where you're getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning more or understanding more.
Thanks for excellent info I was looking for this info for
my mission.
Andrew Charles Jenner
دوشنبه 20 خرداد 1398 02:45 ب.ظ
What's up Dear, are you genuinely visiting this web page daily,
if so afterward you will definitely get pleasant experience.
Alfred
یکشنبه 19 خرداد 1398 02:34 ق.ظ
It's awesome to go to see this website and reading the views of all colleagues on the topic of this post,
while I am also eager of getting knowledge.
tinyurl.com
شنبه 18 خرداد 1398 09:41 ق.ظ
This paragraph will assist the internet people for creating new blog
or even a weblog from start to end.
Janelle
جمعه 17 خرداد 1398 11:00 ق.ظ
This is really fascinating, You're an excessively professional blogger.
I have joined your feed and look ahead to looking for more of your great post.
Also, I have shared your site in my social networks
Carlos Eduardo Veiga Petrobras
جمعه 17 خرداد 1398 03:49 ق.ظ
Good article! We are linking to this particularly great article on our website.
Keep up the great writing.
Albertha
پنجشنبه 16 خرداد 1398 03:09 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
though you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to
your site when you could be giving us something informative to read?
Carlos Magno Nunes Barcelos
چهارشنبه 15 خرداد 1398 07:45 ب.ظ
I read this article fully concerning the comparison of hottest and earlier technologies, it's amazing article.
gamefly free trial
چهارشنبه 15 خرداد 1398 01:51 ق.ظ
I am regular reader, how are you everybody? This piece of writing posted at this site is really pleasant.
Klefer
دوشنبه 13 خرداد 1398 02:38 ق.ظ
I am not sure where you're getting your info, but good topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for excellent info I was looking for this information for my mission.
http://tinyurl.com
پنجشنبه 9 خرداد 1398 08:40 ب.ظ
Hi, I do think your website might be having browser compatibility problems.

Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine
however when opening in IE, it's got some overlapping
issues. I simply wanted to give you a quick heads up!

Aside from that, fantastic website!
how to get help in windows 10
سه شنبه 7 خرداد 1398 06:52 ب.ظ
What's up, the whole thing is going fine here and ofcourse every one is sharing information, that's really good, keep up writing.
Millard
دوشنبه 6 خرداد 1398 12:02 ق.ظ
Simply desire to say your article is as amazing.
The clarity to your post is simply spectacular and that i could suppose you're
a professional in this subject. Fine together with your permission allow me to take
hold of your feed to stay updated with drawing close post.
Thanks one million and please continue the rewarding work.
tinyurl.com
یکشنبه 5 خرداد 1398 11:58 ق.ظ
Great article.
Alva
پنجشنبه 2 خرداد 1398 08:04 ق.ظ
After looking over a few of the blog articles
on your website, I truly appreciate your way of writing a blog.

I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking
back in the near future. Take a look at my website as well and tell me how you feel.
Darrel
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 03:00 ق.ظ
I was wondering if you ever considered changing the layout of your website?

Its very well written; I love what youve got to say. But
maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better.
Youve got an awful lot of text for only having one or
two pictures. Maybe you could space it out better?
http://tinyurl.com/
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 07:44 ب.ظ
you're actually a excellent webmaster. The web site loading speed is incredible.
It sort of feels that you are doing any unique trick.
Furthermore, The contents are masterpiece. you've performed a magnificent task in this matter!
Nathan
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 02:09 ب.ظ
Thanks very interesting blog!
tinyurl.com
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 03:51 ق.ظ
Hi there! Someone in my Myspace group shared this website
with us so I came to give it a look. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to
my followers! Wonderful blog and brilliant design and style.
Nora
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 02:15 ق.ظ
constantly i used to read smaller posts that also clear their motive,
and that is also happening with this article which I am reading now.
Wallace
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 11:40 ب.ظ
Nice blog here! Also your web site loads up very fast! What host are you using?

Can I get your affiliate link to your host? I wish my site loaded up as quickly as yours lol
Lawrence
سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 05:42 ق.ظ
What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this I've discovered It positively helpful and it has
helped me out loads. I am hoping to contribute & aid other customers like its helped me.
Great job.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو