به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - تجاوز اردبیلی ها به حیران آستارا

حقیقت نیوز

تجاوز اردبیلی ها به حیران آستارا

تاریخ:جمعه 30 شهریور 1397-11:01 ب.ظ

سوت و ترانه در فردای عاشورا و روز شهادت امام سجاد ع در حیران آستارا توسط جمعی از جوانان اردبیلی با حمایت برخی مسولان و رجال سیاسی  اردبیل و نمین.
آستارا نیوز1:شهرستان آستارا امروز در حزن و اندوه دومین روز شهادت امام حسین و اولین روز شهادت امام سجاد ع در حال عزاداری بودند متاسفانه  تعدادی اهالی جوان دختر و پسر اردبیلی با اتومبیل های شهرداری نمین و نهار و تغذیه ومیوه و شیرینی اهدایی شهرداری نمین با ظاهر های و لباس های زننده و غیر اسلامی بصورت مختلط در حال آواز خوانی و ترانه در حال جمع آوری زباله های کنار جاده حیران را جمع آوری می کردند با کمال تعجب مشاهده نمودیم خودرو های از اردبیل و شهرداری نمین آشغال بسته بندی بین افراد حاضر پخش می کردند که از نمین آورده بودند.در اصل کنار جاده اصلی حیران خالی از زباله بود و توسط دهیاری حیران جمع آوری شده بودو بخاطر نبود آشغال کنار جاده حیران آستارا  خودروهای شهرداری نمین آشغال نمین را آورده بود در کنار جاده پخش و زباله جمع کنان اردبیلی با آن زباله ها فیلم و عکس می گرفتند می گفتند حیران پراز آشغال است ...  در عزای حسینی وشهادت امام سجاد ترانه غربی می خوانند و هر کس رد می شد فکر می کرد این جوان مختلط و غیر اسلامی مردم آستارا هستند.. درراینستاگرام و فضای مجازی پخش کردند و شعارهای تجزیه طلبانه می دادند در صورتیکه شهرداری نمین حق بر گزاری همایش و هرگونه برنامه ای بدون مجوز فرمانداری آستارا ندارنند مطابق قانون حیران جزو تقسیمات کشوری استان گیلان آستارا است .. مردم همیشه صحنه و عزادار آستارا برای امر به معروف و نهی از منکر  این متجاهیرین به عزای حسینی در منطقه حضور یافتند که وساطت  مسول امر آستارا از جمله بخشدار انقلابی مرکزی آستارا مهندس باستانی ساکنان اردبیل با مقاومت دست از ترانه سرایی و شعارهای پان ترکسیم برداشتند منطقه را با خودرو های شهرداری نمین ترک کردند
بخدا مردم آستارا و لوندویل امروز حریجه دار شدند اگر نبود با داریت و صبرمسولان و بخصوص بخشدار انقلابی مرکزی آستارا مردم درصدد برخورد با عاملان این عمل ضد اسلامی پانترکها بودند  اا دارستانی  نویسنده و محقق و روزنامه نگار @astarali
Astaranews1.ir



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
sling tv
شنبه 28 دی 1398 04:17 ب.ظ
It is the best time to make some plans for the future and it is time to
be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions.
Maybe you can write next articles referring to this
article. I wish to read more things about it!
https://www.getjar.com/categories/all-games/action-games/Mobile-Legends-Hack-Cheat-Mod-940071
شنبه 16 آذر 1398 06:34 ب.ظ
Valuable information. Lucky me I discovered your site
by chance, and I am surprised why this twist of fate didn't took place in advance!

I bookmarked it.
talk n text mobile legends promo 2019
جمعه 15 آذر 1398 02:47 ق.ظ
It's enormous that you are getting thoughts from this paragraph as well as from our argument made at this place.
plenty of fish dating site
سه شنبه 21 آبان 1398 11:12 ق.ظ
Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts
and I am waiting for your next post thank you once again.
quest bars cheap
شنبه 25 خرداد 1398 04:31 ق.ظ
Oh my goodness! Amazing article dude! Thanks, However I am going through problems
with your RSS. I don't understand why I am unable to join it.
Is there anybody else having identical RSS problems?
Anybody who knows the solution will you kindly respond?
Thanx!!
Florencia
شنبه 18 خرداد 1398 07:23 ب.ظ
There's certainly a great deal to find out about this subject.
I really like all the points you've made.
Grupo Coral
جمعه 17 خرداد 1398 04:04 ق.ظ
You could definitely see your expertise in the article you write.
The arena hopes for more passionate writers like
you who aren't afraid to mention how they believe.
All the time follow your heart.
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 10:35 ب.ظ
I used to be recommended this blog by way of my
cousin. I am not sure whether or not this submit is written via him as
no one else realize such certain approximately my problem.
You're amazing! Thanks!
Bud
پنجشنبه 16 خرداد 1398 04:45 ب.ظ
Normally I don't learn article on blogs, but I wish to say
that this write-up very pressured me to check out and do it!
Your writing taste has been amazed me. Thanks, quite
great article.
Guadalupe
پنجشنبه 16 خرداد 1398 04:17 ب.ظ
I'm really loving the theme/design of your blog. Do you ever run into
any internet browser compatibility problems? A few of my blog audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
Do you have any tips to help fix this issue?
gamefly free trial
پنجشنبه 16 خرداد 1398 07:13 ق.ظ
Everyone loves what you guys are up too. This sort of clever work and coverage!
Keep up the amazing works guys I've included you guys to my own blogroll.
tinyurl.com
پنجشنبه 16 خرداد 1398 04:08 ق.ظ
It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this excellent blog!

I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your
RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this site
with my Facebook group. Talk soon!
tinyurl.com
چهارشنبه 8 خرداد 1398 05:04 ق.ظ
Very soon this web page will be famous amid all blogging people, due
to it's pleasant articles or reviews
Quinn
پنجشنبه 2 خرداد 1398 05:17 ق.ظ
Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied
on the video to make your point. You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence
on just posting videos to your site when you could be
giving us something informative to read?
Raymon
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 01:45 ق.ظ
Nice post. I was checking continuously this blog and
I'm impressed! Extremely helpful info specially the last part :) I care for such
info a lot. I was seeking this certain info for a very long time.
Thank you and best of luck.
Reva
سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 12:43 ق.ظ
My spouse and I stumbled over here by a different page and thought I may as well check things out.
I like what I see so i am just following you.
Look forward to looking over your web page again.
tinyurl.com
شنبه 28 اردیبهشت 1398 03:09 ب.ظ
Hello, just wanted to say, I liked this article. It was helpful.
Keep on posting!
tinyurl.com
جمعه 27 اردیبهشت 1398 08:41 ب.ظ
What's up i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i
read this article i thought i could also create comment due to
this good post.
http://tinyurl.com/yypbdx5q
جمعه 27 اردیبهشت 1398 07:43 ب.ظ
I am extremely inspired with your writing skills and also with the layout on your blog.
Is this a paid theme or did you modify it your self?

Anyway stay up the excellent high quality writing, it is rare
to see a nice weblog like this one today..
http://tinyurl.com/y2aodug2
جمعه 27 اردیبهشت 1398 09:56 ق.ظ
Hi there, just wanted to say, I liked this blog post.
It was practical. Keep on posting!
http://tinyurl.com
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 09:37 ب.ظ
After I initially commented I appear to have clicked the -Notify me when new comments
are added- checkbox and now each time a comment
is added I recieve 4 emails with the same comment. There has
to be an easy method you can remove me from that service?
Thank you!
Margo
چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 03:15 ب.ظ
It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this outstanding blog!
I suppose for now i'll settle for book-marking and adding your RSS
feed to my Google account. I look forward to
brand new updates and will share this site with my Facebook group.
Talk soon!
http://tinyurl.com/yyrc5ayp
سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 11:04 ب.ظ
You really make it seem so easy with your
presentation but I find this topic to be really something
which I think I would never understand. It seems too
complicated and extremely broad for me. I am looking forward for your
next post, I will try to get the hang of it!
tinyurl.com
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 05:35 ق.ظ
hey there and thank you for your info – I've certainly picked up something new from
right here. I did however expertise several technical points
using this site, as I experienced to reload
the website a lot of times previous to I could get it to load properly.

I had been wondering if your hosting is OK?

Not that I'm complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage your high quality score if advertising and
marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my email and can look out for much more of your respective exciting content.
Make sure you update this again very soon.
http://tinyurl.com
شنبه 21 اردیبهشت 1398 02:49 ق.ظ
I enjoy reading a post that can make men and women think.
Also, thank you for permitting me to comment!
Daniel Dantas
شنبه 21 اردیبهشت 1398 01:40 ق.ظ
Very descriptive blog, I enjoyed that a lot. Will there be a part 2?
Chassidy
جمعه 20 اردیبهشت 1398 06:20 ق.ظ
Hello would you mind letting me know which web host you're working
with? I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads
a lot faster then most. Can you recommend a good web hosting provider at a honest price?
Many thanks, I appreciate it!
tinyurl.com
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 07:28 ب.ظ
Oh my goodness! Incredible article dude! Many thanks, However I am encountering issues
with your RSS. I don't know why I can't subscribe
to it. Is there anybody getting similar RSS problems?
Anyone that knows the answer will you kindly respond?
Thanks!!
Ericka
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 10:53 ق.ظ
Paragraph writing is also a fun, if you be familiar with after that you can write
otherwise it is difficult to write.
Louella
چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 06:19 ب.ظ
Wow, that's what I was seeking for, what a stuff!
present here at this website, thanks admin of this web page.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo



ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو