تبلیغات
به روز نامه الكترونیكی آستارا نیوز یك اولین سایت خبری و تحلیلی در شمال كشور و‌استارا خوش آمدید تاسیس 1379 آستارا نیوز - ناقض حقوق بشر و کودک معاون فرماندار شد

حقیقت نیوز

ناقض حقوق بشر و کودک معاون فرماندار شد

تاریخ:دوشنبه 16 مهر 1397-12:53 ب.ظ

❌دلجویی‌از بخشدار‌معزول‌ماسال با‌تقدیم پستی بالاتر بعنوان معاون فرمانداری فومن!

اواسط سال 95 بود که خبری عجیب فضای رسانه ای استان را تحت تاثیر قرار داد. خبری که در نهایت به عزل حمید رضایی بخشدار سابق ماسال انجامید ولی هرگز از اذهان مردم فراموش نخواهد شد.

اصل ماجرای واقع شده:
“ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این قائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا،  رضایی بخشدار ماسال با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.

رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد.

بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.”

پس از این حادثه بود که محمود قاسم نژاد فرماندار سابق ماسال در گفتگویی اعلام کرد: استاندار گیلان در واکنش به اقدام ناپسند بخشدار ماسال، وی را از سمتش عزل کرد.

البته بعدها بخشدار سابق ماسال در گفتگویی عنوان کرد: برخی‌ها این موضوع را خیلی بزرگ کردند.

رضایی اذعان داشت: می‌دانم که اشتباه کردم و به عنوان یک مسئول باید عصبانیتم را کنترل می‌کردم، ولی برخورد من با آن نوجوان مانند یک عمو با برادرزاده اش بود


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
http://tinyurl.com/y4gwbbjk
دوشنبه 5 فروردین 1398 10:18 ق.ظ
Hey! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
There's a lot of people that I think would really enjoy your content.
Please let me know. Thank you
Jacquetta
یکشنبه 4 فروردین 1398 06:39 ب.ظ
I needed to thank you for this wonderful read!! I certainly enjoyed every little bit of it.
I have got you book-marked to look at new stuff you post…
tinyurl.com
یکشنبه 4 فروردین 1398 01:51 ق.ظ
I've learn some excellent stuff here. Definitely
price bookmarking for revisiting. I wonder how a lot attempt you put to
create this sort of excellent informative website.
Leandro Martins de Almeida
شنبه 3 فروردین 1398 02:53 ب.ظ
This piece of writing will assist the internet people for setting up new website or even a blog from start to end.
Blair
شنبه 25 اسفند 1397 06:47 ب.ظ
Heya are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and
create my own. Do you require any coding knowledge to make your own blog?

Any help would be greatly appreciated!
Thalia
چهارشنبه 22 اسفند 1397 06:55 ق.ظ
What's up to every one, for the reason that I am truly keen of reading this
webpage's post to be updated regularly. It carries nice data.
Mervin
چهارشنبه 22 اسفند 1397 04:31 ق.ظ
Hi, Neat post. There's a problem together with your website in web explorer, might check this?
IE still is the marketplace leader and a big portion of people will omit your magnificent writing
due to this problem.
tinyurl.com
سه شنبه 21 اسفند 1397 05:25 ب.ظ
I simply could not go away your web site before suggesting
that I actually loved the standard information a person supply on your visitors?
Is going to be again incessantly to check up on new posts
tinyurl.com
سه شنبه 21 اسفند 1397 08:40 ق.ظ
It's a shame you don't have a donate button!
I'd certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle
for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will share this
site with my Facebook group. Talk soon!
Amos
شنبه 18 اسفند 1397 09:50 ب.ظ
I know this web page gives quality depending articles
and extra material, is there any other web site which offers these information in quality?
Luiz Gastão Bittencourt
شنبه 18 اسفند 1397 05:07 ب.ظ
It's in fact very complex in this active life to listen news on Television, therefore I only
use internet for that purpose, and take the most recent news.
Hildred
سه شنبه 14 اسفند 1397 10:48 ب.ظ
Hi there! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my previous room mate!
He always kept chatting about this. I will forward this page to him.
Pretty sure he will have a good read. Many thanks
for sharing!
Matt Linklater
شنبه 11 اسفند 1397 09:05 ق.ظ
There's certainly a lot to learn about this subject.
I love all the points you've made.
Kirsten
شنبه 11 اسفند 1397 04:20 ق.ظ
Hmm it appears like your blog ate my first comment (it was
extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly
enjoying your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to
the whole thing. Do you have any recommendations for beginner blog writers?
I'd definitely appreciate it.
https://bit.ly/2V6EJpc
پنجشنبه 2 اسفند 1397 04:15 ب.ظ
Excellent, what a weblog it is! This blog gives valuable data to us, keep it up.
Ruby
چهارشنبه 1 اسفند 1397 02:35 ق.ظ
Greetings from Los angeles! I'm bored to death
at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break.

I love the knowledge you provide here and can't wait to take a look when I get home.
I'm amazed at how fast your blog loaded on my phone ..
I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyways, fantastic
site!
Forrest
سه شنبه 30 بهمن 1397 07:40 ب.ظ
Informative article, totally what I was looking for.
Marshall
سه شنبه 30 بهمن 1397 05:33 ق.ظ
A monetary advisor is your planning accomplice.
https://www.yelp.com/biz/albany-towing-services-albany
سه شنبه 30 بهمن 1397 03:56 ق.ظ
Selecting a towing service does not should be difficult.
Jenny
یکشنبه 28 بهمن 1397 09:02 ق.ظ
Now it's time to pick your particular investments.
Darci
پنجشنبه 25 بهمن 1397 12:37 ب.ظ
Buyers do pay direct and oblique prices.
Carri
سه شنبه 23 بهمن 1397 03:27 ق.ظ
A financial advisor is your planning partner.
Gale
پنجشنبه 18 بهمن 1397 09:24 ق.ظ
Investors do pay direct and oblique costs.
Jani
پنجشنبه 11 بهمن 1397 05:08 ب.ظ
I loved as much as you'll receive carried out right here.

The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get got an nervousness
over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again since exactly the
same nearly a lot often inside case you shield this hike.
Mathew
پنجشنبه 11 بهمن 1397 04:03 ب.ظ
For most recent information you have to pay a quick visit internet and on web I found this web site
as a finest site for hottest updates.
hi
جمعه 5 بهمن 1397 12:18 ق.ظ
Just wish to say your article is as astounding.
The clearness in your publish is just excellent and that i could think you're an expert on this
subject. Fine along with your permission let me to
grasp your feed to stay up to date with impending post.
Thank you one million and please continue the enjoyable
work.
space cord coolmath
پنجشنبه 27 دی 1397 11:02 ق.ظ
Thank for sharing
abcya hook
پنجشنبه 27 دی 1397 11:02 ق.ظ
Great post
Umanizzare
سه شنبه 18 دی 1397 02:09 ق.ظ
Hello there! I could have sworn I've been to
this site before but after reading through some of the post
I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely glad I found it and I'll
be bookmarking and checking back often!
brazilian steakhouse tacoma
دوشنبه 17 دی 1397 12:21 ب.ظ
I really like what you guys are up too. This sort of clever work and exposure!

Keep up the very good works guys I've included you guys to
my blogroll.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


نمایش نظرات 1 تا 30


Admin Logo
themebox Logo